Gå til innhold

Kalorier & karbohydrater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kalorier spiser du pr dag?

Hvor mange karbohydrat spiser du pr dag?

Og hvorfor?

Jeg spiser under 1500 kcal & under 15 g karbohydrater pr dag. Er i ketose :D

Anonymous poster hash: 9d8b6...34f

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

20g karbohydrater og 1800 kalorier

Karbohydrater for å komme i ketose/lavkarbo ;))

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver med vektnedgang (lavkalori), så jeg ligger i gjennomsnitt på 1400 kcal, og 80-100 gram karbohydrater. Jeg logger det jeg spiser, det er derfor jeg har oversikt over hvor mye karbohydrater jeg får i meg per dag. Karber er ikke noe jeg teller bevisst, men inntaket som jeg ser at har stabilisert seg på 80-100 gram er en konsekvens av matvalgene jeg tar.

Anonymous poster hash: 3354d...6d6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver med vektnedgang (lavkalori), så jeg ligger i gjennomsnitt på 1400 kcal, og 80-100 gram karbohydrater. Jeg logger det jeg spiser, det er derfor jeg har oversikt over hvor mye karbohydrater jeg får i meg per dag. Karber er ikke noe jeg teller bevisst, men inntaket som jeg ser at har stabilisert seg på 80-100 gram er en konsekvens av matvalgene jeg tar.

*Med lavkalori, mener jeg egentlig at jeg bevisst teller kalorier og ikke lever etter lavkarboprinsipper eller begrenser karbohydrater. Jeg er klar over at vektnedgang med lavkarbo også er lavkalori.

• Liker 1
Skrevet

*Med lavkalori, mener jeg egentlig at jeg bevisst teller kalorier og ikke lever etter lavkarboprinsipper eller begrenser karbohydrater. Jeg er klar over at vektnedgang med lavkarbo også er lavkalori.

Nøyaktig samme her!

Skrevet

Teller ikke, men håper jeg spiser minst 3500kcal per dag. Prøver å begrense karboinntaket til <100g, men det er jo ikke krise om det går over en dag eller to.

Hvorfor? Fordi jeg er sulten.

AnonymBruker
Skrevet

Teller ikke kalorier. Spiser meg mett. Men de gangene jeg har sjekket har jeg endt på ca 2000-2500.<br />&nbsp;<br />Karbohydrater teller jeg egentlig heller ikke. Jeg har spist lavkarbo så lenge at jeg vet ca hvor man bør spise av forskjellige råvarer. Men jeg spiser ganske streng lavkarbo (selv om jeg ikke synes det er strengt, jeg stortrives) med ca 30g karbohydrater hver dag.<br />&nbsp;<br />Jeg spiser lavkarbo for helsens skyld. Jeg kjenner på kroppen at det er bra for meg.

Anonymous poster hash: 39a76...387

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...