AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg har nettopp etablert et enkeltpersonforetak, og skal sende ut faktura. Jeg er usikker på hvor hyppig jeg vil trenge en fakturatjeneste, i første omgang skal jeg sende ut faktura til seks personer. Anslagsvis kan det bli snakk om ca. 30 fakturaer i løpet av 2014. Vurderer å bruke SendRegning - er det noen som har erfaring med dette? Må betale 8 kroner pr. faktura jeg sender ut. Mon tro om det finnes en slik gratistjeneste? Anonymous poster hash: 011b0...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Del Skrevet 13. februar 2014 Nettfaktura.net Anonymous poster hash: 401de...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 14. februar 2014 #3 Del Skrevet 14. februar 2014 http://www.fakturanett.no/ Jeg bruker denne og er veldig fornøyd. Alt du trenger er gratis, men du kan kjøpe abonnement som gir tilleggstjenester. Jeg er også selvstendig og sender ut 2-3 fakturaer pr mnd. Dette programmet funker helt fint for mitt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Del Skrevet 14. februar 2014 Takk for tips! To spørsmål: Ang. nettfaktura.no - er det obligatorisk at det kommer med på fakturaen at det pålegges gebyr ved purring? Dette ønsker jeg ikke, kan det fjernes? Får det ikke til... Ang. fakturanett.no - her står det at ved 10 aktive kunder er det gratis. Ved opp til 30 aktive kunder koster det 49,- pr. måned. Er disse takene pr. måned, eller pr. år? Alle mine kunder vil nok være éngangskunder, altså vil det være snakk om 30 eksklusive kunder, ikke utsending av 30 fakturaer fordelt på f.eks. 5 kunder... Anonymous poster hash: 011b0...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Del Skrevet 14. februar 2014 Nettfaktura.net, mener du? Nettfaktura.no kjenner jeg ikke til... Anonymous poster hash: 401de...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steele Skrevet 14. februar 2014 #6 Del Skrevet 14. februar 2014 http://www.conta-faktura.no/ Bruker det i mitt lille firma. Sender vel ca 15 +/- fakturaer i mnd. Helt gratis og enkelt å bruke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Del Skrevet 14. februar 2014 http://www.conta-faktura.no/ Bruker det i mitt lille firma. Sender vel ca 15 +/- fakturaer i mnd. Helt gratis og enkelt å bruke. Denne bruker jeg også. Enkelt og gratis. Anonymous poster hash: f1fa7...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 14. februar 2014 #8 Del Skrevet 14. februar 2014 Kjempe flott system på conta-faktura. Enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Del Skrevet 14. februar 2014 Nettfaktura.net, mener du? Nettfaktura.no kjenner jeg ikke til... Anonymous poster hash: 401de...ce0 Ja, jeg mente .net. Skal sjekke ut conta også, takk! Anonymous poster hash: 011b0...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 27. mars 2014 #10 Del Skrevet 27. mars 2014 Tråden er ryddet for reklame. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå