verene Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Jeg skal sminkes hos frisøren, men skal selvsagt kjøpe med meg egen mascara. Ble anbefalt Clinique av frisøren, og da jeg skulle kjøpe dette idag, så sa damen i parfymeriet at det beste var å velge en "gråtefast" en, og at jeg ikke trengte en som var helt vannfast. Jeg gjorde som hun sa, men nå har jeg fått litt kalde føtter. Er det tilstrekkelig med "gråtefast" om tårene vil sile? :o Damen i parfymeriet mente ihvertfall det, at den ville holde stand mot salte tårer (i motsetning til "vanlig" vann). Hva velger dere? Bør jeg kjøpe en ordentlig vannfast mascara? :-? Kanskje jeg bør leie en skikkelig sipe-film i morgen, ta på meg mascaraen og la det stå til. Så vil det jo vise seg fort...
Lissemor Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 Jeg bruker vann-avstøtende til daglig.Om tårene bare renner så går det greit,men begynner du å tørke.... :-( Jeg skal iallfall kjøpe vannfast.
Gjest Tabby Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Er ikke så kjent med mascaraer jeg, men om du velger å prøve med en sippefilm i morgen så si hvordan forsøket går da? Jeg har kjøpt meg litt sminke i dag, men mascara har jeg ikke kjøpt enda, så om det holder med en tårefast eller om jeg skal ha vannfast er ikke bestemt enda Men da jeg ble sminket av en som jobber med å sminke andre så ble jeg anbefalt en vannfast en i hvert fall.
vimsa Skrevet 4. juni 2004 #5 Skrevet 4. juni 2004 Hei! Jeg har kjøpt en vannfast mascara fra Lancome, og den er VANNFAST! Har prøvd den, og prøvde å fjerne med vann, men selv om jeg sto og gnidde med vann, gikk det ikke bort!! Den skal jeg bruke på den store dagen, helt klart!
Scorpina Skrevet 4. juni 2004 #6 Skrevet 4. juni 2004 ....Kanskje jeg bør leie en skikkelig sipe-film i morgen, ta på meg mascaraen og la det stå til. Så vil det jo vise seg fort... Da kan jeg anbefale "Times of Endearment" - - "Tid for ømhet" ...DET er sippefilm dø lux!! Synes jeg da.... Spesielt når mamma'n ligger på sykehuset og skal få inn guttene sine for å ta farvel med dem. *SUKK*
Augustbrud02 Skrevet 4. juni 2004 #7 Skrevet 4. juni 2004 På dagen vår var det for meg viktig å ha en mascara som satt 100%, og da hadde jeg nok ikke nøyet meg med en som var gråtefast. Men egentlig var det kanskje bare det mascaraen min var? Jeg hadde nemlig Kanebo 38°, og den satt som støpt hele dagen. Men den fjernes jo med vann over 38°, så vannfast er den strengt tatt ikke... Men den tårer alle tårer iallfall!
Gjest Lompa Skrevet 4. juni 2004 #8 Skrevet 4. juni 2004 Si fra hvordan det går hvis du prøver den ut med en sippefilm,da? Og helst hvilket merke det er og sånt også....Greit å vite hva som funker...
Gjest Tex Skrevet 4. juni 2004 #9 Skrevet 4. juni 2004 Jeg ofret ikke problemet en tanke, ikke gråt jeg heller, pussig nok....
Gjest MrsL Skrevet 4. juni 2004 #10 Skrevet 4. juni 2004 Hei! Jeg har kjøpt en vannfast mascara fra Lancome, og den er VANNFAST! Har prøvd den, og prøvde å fjerne med vann, men selv om jeg sto og gnidde med vann, gikk det ikke bort!! Den skal jeg bruke på den store dagen, helt klart! Hvilken er det du har kjøpt? Er usikker på dette med mascara jeg...hvilken jeg bør velge........
Siam Skrevet 4. juni 2004 #11 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har kjøpt vannfast mascara fra Chanêl. Den ble best i test i KK for ikke så lenge siden... Har ikke prøvd den enda, da.
vimsa Skrevet 4. juni 2004 #12 Skrevet 4. juni 2004 Hvilken er det du har kjøpt? Er usikker på dette med mascara jeg...hvilken jeg bør velge........ Husker ikke akkurat hva den heter, vet bare at den er fra Lancome... Den var veldig fin på også! Skal sjekke det når jeg kommer hjem, og så skal jeg gi deg beskjed! Send meg en PM hvis jeg ikke svarer innen imorgen!
verene Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 4. juni 2004 Nå har jeg kjøpt nok en mascara - VANNFAST denne gangen! Endte opp med en fra Helena Rubinstein, som visstnok skulle være veldig god. Den var ihvertfall dyr nok..
hanni Skrevet 5. juni 2004 #15 Skrevet 5. juni 2004 Kanebo 38 funka supert for meg. Jeg har bare fortsatt å bruke den, for jeg synes den er utrolig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå