Trude.lutt Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 En mann som bare tenker på egne behov, som hvordan kona ser ut, hvor ofte og raskt ettet fødsel de kan ha sex igjen, og som mener at hvis kona ikke gjør noe for å forandre seg og mener de dermed har rett til å evt skaffe seg en elskerinne. Burde de dumps? Inspirer av annen trå :-) 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Ja. En kropp og utseende kan fikses på lett. En idiot vil alltid være en idiot. Anonymous poster hash: 22bdc...ea9 7
Gjest Mupsi Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Ja han kan dumpes. Med god samvittighet. En partner uten empati er ikke interresant.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Nei. For enkel løsning. Hun skal være takknemlig over at noen vil ha henne.Anonymous poster hash: d20ff...c3f
Meandro Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Syns denne problemstillingen blir unyansert. HAn er ikke empatiløs fordi han trenger sex med en kvinne. Dere er like empatiløse som ikke forstår hvor viktig sex er for han, og dere anerkjenenr heller ikke hvor støttende og bidragsytende han har vært gjennom hele svangerskapsperioden. Når dere tenker på at menn har ca 10. ganger det behovet kvinner har for sex, og likevel kan tåle å gå gjennom et svangerskap uten mye action, der vi ikke engang har den givende følelsen av at noe vokser inni oss, så er det faktisk ganske historieløst å mene at han fortjener å leve i et sexløst forhold etterpå, og i tillegg anklage han for å være empatiløs når han ser etter løsninger. Det skader dere over hodet ikke at han har meningsløs sex med noen, når dere ikke er tilgjengelig. Det handler kun om å markere revieret deres der egoet deres får større plass enn takknemligheten for at mannen fortsatt er der gjennom den hardeste og mest drastiske livsendringen i hans liv, og jeg syns det er utrolig trist at vi ikke kan ha en åpen diskusjon om hvor viktig sex er for menn, og hvor mye vi har ofret når vi har slått oss til ro og vært med på et svangerskap. Endret 13. februar 2014 av Meandro
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 jepp. som sagt over, en idiot vil alltid være en idiot. menn som blir fedre burde skjønne at det er ikke alltid at en kvinne er i stand til å ha sex selv etter den gyldne grensen på 6 uker etter fødsel. så klart kan kvinnen gjøre ting for han, men jeg synes fortsatt at det er ego å sette seg å sine behov før barnet og kanskje en kvinne som kan ha gjennomgått mye mer enn en mann kan forstå. å i et svangerskap er det nok flere kvinner som kunne inkludert mannen mer ved å vise han hva som skjer, forklare hvorfor det er sånn og sånn osv osv. det er nok mange kvinner der ute som tror de er den eneste i forholdet som bryr seg om den voksende magen. menn kan kanskje ikke føle hva som skjer, men om man er åpne og ærlige så tror jeg at en mann vil kunne ha bedre forståelse for hvorfor ting er som de er og da kanskje lettere godta det. man kan ikke forvente at en kvinne skal ha sex om hun ikke er klart for det mentalt, det er en stor påkjenning for kroppen å hun føler seg kanskje ikke vel rett etterpå. det kan så klart forandres på, men med et spedbarn som kanskje kan få kollik osv er nok ikke trening som står i hodet på kvinnen når mannen kommer hjem fra jobb. Anonymous poster hash: 2f03b...661
tussi84 Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Sex er ikke det viktigste i et forhold 2
Chia Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 En mann som bare tenker på egne behov, som hvordan kona ser ut, hvor ofte og raskt ettet fødsel de kan ha sex igjen, og som mener at hvis kona ikke gjør noe for å forandre seg og mener de dermed har rett til å evt skaffe seg en elskerinne. Burde de dumps? Inspirer av annen trå :-) Definitivt! rett ut! 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Sex er ikke det viktigste i et forhold Nei, men ikke langt der i fra. Anonymous poster hash: 010b4...9b0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 Nei, men ikke langt der i fra. Anonymous poster hash: 010b4...9b0 Jo! laaangt derifra! Anonymous poster hash: 02fd5...41a 1
tussi84 Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Det som kommer før sex i et forhold er tillit troskap og ærlighet samt respekt og god kommunikasjon. Uten det har man ingenting etter min mening. 1
Trude.lutt Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 14. februar 2014 Mine behov. Mine behov. Er det det nye mantrat? Lite mannlig er det iallefall.... Merkelig framstilling/Krav at kvinnen skal godta at mannen har sex med en annen kvinne....det er jo ikke med følelser!Det er jo værre enn med følelser spør du meg. manglede sex under svangerskapet? Gjelder vel en liten del av alle svangerskap. .... for noe er det vel motsatt. Sex etter fødselen. .... noen må klippes og noen må sy....pytt san det er jo ingen ting i forhold til en stakkars kåt mann..... hva er galt 2
Trude.lutt Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 14. februar 2014 (Forsettels fra innlegg over) Et ronk i dusjen....kroppskontakt kan jo en få uten nødvendigvis samleie.
Gjest Mary Quant Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 Dumpe, dumpe - det er omtrent det eneste man leser her på KG. Hva med å snakke sammen? Er det så lett å splitte opp en familie med små barn? 1
Gjest New_Girl Skrevet 14. februar 2014 #16 Skrevet 14. februar 2014 Ja, her skal det dumpes over en lav sko. Dere på KG må ha en helt annen tilnærming til forhold enn det jeg har. Når jeg krangler med mannen eller er uenig i noe så er ikke "dumping" i tankene mine engang. Målet må jo være å få til en dialog å være åpen og kommunisere med hverandre. Når det er sagt hadde jeg aldri i utgangspunktet gått inn i et forhold med en mann som har de holdningene ts skisserer, og hvert fall ikke fått barn med han. Slike holdninger kommer ofte til syne ganske tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå