Gå til innhold

Erfaringer med hudpleie hos Yanina Mayorova på Majorstuen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet over et godt tilbud på hudpleie med diamantsliping, noe jeg lenge har vurdert, så har lyst til å teste. Jeg pleier imidlertid å google salong og behandler først så jeg er sikker på at det er et bra sted. På dette tilbudet står det kun adresse, og navn på den som selger tilbudet, yanina mayorova.

Har prøvd å google litt og får kun opp info om firmaet, at dette er et enkeltmannsforetak, ingen info ellers, ingen erfaringer og ingen hjemmeside..

Hadde derfor vært supert om noen har testet henne og kan dele sin erfaring!! :)

Anonymous poster hash: ff1a3...d42
Videoannonse
Annonse
Gjest Gemini7
Skrevet

Regner med det kanskje er denne dealen det dreier seg om?? Jeg lurer på akkurat det samme siden jeg lenge har hatt lyst til å teste diamantsliping. Håper noen har testet det og kan dele sine erfaringer!! :)

http://www.letsdeal.no/deal/7737456

Skrevet

Jepp, det var den!!! Nå ser jeg imidlertid at dealen er utsolgt og jeg kjøpte ikke... Blir så skeptisk når man ikke finner noe om behandlere på nett, ingen hjemmeside, ingen omtaler eller erfaringer, ingen klinikk (?), bare et privat navn! Men sto at 53dealer er solgt, så om noen på KG er blant de som skal prøve- gi feedback da vel! Kommer sikkert nye sjanser til dealen senere!

Anonymous poster hash: ff1a3...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...