Gå til innhold

Snakker dere om eksen/tar opp episoder om eksen til deres nåværende kjæreste?  

2 stemmer

1. 1. Snakker dere om eksen/tar opp episoder om eksen til deres nåværende kjæreste?

• Ja. Det hender. Ikke noe problem
      18
    • Bare hvis det er episoder som har med saken jeg og min nåværende kjæresten diskuterer.
      14
    • Nei. Aldri, eks er eks.
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Snakker dere om eksen/tar opp episoder om eksen til deres nåværende kjæreste?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det første svaralternativet kom visst ikke med..

Skrevet

Ja, det hender, hvis det faller seg naturlig. Jeg sitter ikke og utbroderer tidligere forhold så fort jeg får sjansen, men jeg ser ingen grunn til å skjule alt som gjelder tidligere forhold heller.

Skrevet

Jeg rettet opp slik at alle alternativene kom med.

Og for å svare: Ja, vi snakker om eksene våre.

Det er tross alt en del av livet vårt.

Ingen av oss har problemer med dette og det er kanskje fordi begge er helt ferdige med tidligere forhold.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Det er jo en del av livet det å, dessverre!!!

Gjest Absolutt!
Skrevet

Min eks-samboer dumpet meg, og vel 1 år etter snakker jeg like stygt om ham til alle jeg kjenner, venner og familie.

Det er ikke for å være slem jeg gjør det, men som en del av den lange "sorg-prosessen" det har vært å komme over ham, har jeg fortalt venner og familie om masse detaljer: ting han har sagt, gjort, ikke gjort, hvor "teit" han er, dust, osv...og en god venninne av meg har fått høre skikkelig mye intime saker om han og "oss". Jeg må få alt ut, og dette er en måte å gjøre det på.

Klart, eksen kommer ikke særlig heldig ut av dette..men på den annen side synes jeg han var en skikkelig drittsekk!

Jeg har ingen hemninger for å stadig vekk snakke om eks'en!

Gjest Tabby
Skrevet

Vel, med et tidligere forhold som har resultert i barn, for begge to, så må vi jo kunne snakke om ekser da... Nytter ikke å late som de ikke er en del av livet... Hender jeg kunne tenke meg det sånn bare i forhold til eksen, men min kjære ville jo ikke vært den han er hvis han ikke hadde fått en skjønn sønn med den dama da, og jeg ville ikke vært den jeg er uten mine tidligere erfaringer... ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Vi snakker om hverandres x`er vi.. men ikke hverdag og. Er ikke sånn dritt-sekk-snakk (kan jo skje av og til da :oops: ) men bestekompisen hans er sammen med en gammel x..

Skrevet

Klart vi gjør...Snakker om exer! Vi har begge lange forhold bak oss. (Han 1 langt og jeg 2 lange. Vi har også hvert vårt barn. Uungålig å ikke snakke om ex'ene da! No problema :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Tja, hvis det passer inn i sammenhengen, så, men det er ikke mitt favoritt-tema å snakke om. Hvorfor skulle jeg snakke om eksen, liksom?

Gjest gjesta
Skrevet

Vi snakker om ekser vi, og har ikke noe problemer med det. Men det er ikke favorittemnet mitt.

Skrevet

Når det naturlig dukker opp snakker vi om ekser - og noen ganger spør og graver jeg litt om hvordan ting har vært før. Ikke i spesifikke forhold, men mer hva har gått galt tidligere...

Dessuten har vi begge barn fra før, så de respektive foreldre til disse må vi jo snakke om innimellom... :wink:

Skrevet

Snakker om eksen når det er naturlig. Jeg snakker vel mer om min eks enn han gjør om sin, ettersom jeg har to barn med eksen, mens mannen min ikke har barn.

Snakker aldri stygt om eksen min, men det er ikke alt som kommer ut til hans fordel, for å si det sånn. Enkelte ting har satt sine spor, og det har hendt at jeg har forklart et og annet, slik at mannen min skal kunne forstå bedre.

Han snakker heller ikke stygt om sin eks, men han har fortalt endel om henne og hennes oppførsel som har satt spor hos ham. Hun er nok ikke en person jeg ville ha likt hvis jeg hadde møtt henne tilfeldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...