Gå til innhold

Feil med ballerinasko nå i begravelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte et par sorte ballerinasko i skinn som jeg skal ha på i begravelse i morgen, men blir det feil på denne tida av året og siden jeg skal bære kiste også? Mamma mener at det kan bli vanskelig når jeg bærer selv om det er bart på bakken.
Av andre svarte sko så har jeg disse: http://1.bp.blogspot.com/-4pr9J7k4J7o/Udj3DgI4jaI/AAAAAAAAHlg/2w2xg8wXT5o/s1600/Troopa%2Boots.png
og jeg rekker ikke å finne sko i morgen... hater å stresse over det her nå, trodde egentlig det skulle gå fint med ballerinaskoene. Kan det hende jeg i verste fall blir fortalt at jeg ikke kan bære kista i ballerinasko?

Anonymous poster hash: 4d35d...0df
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan love deg at ingen kommer til å tenke på skoene dine i begravelsen :)

Spørs hvordan været er der begravelsen skal være. Hvis det er masse snø og is er det dumt å bruke ballerinasko. Jeg hadde gått for de andre skoene du linket til.

Skrevet

Det går helt bra, men du må passe på at de ikke er glatte da det kan være is selv om det er bar bakke.

Skrevet

Du kommer til å fryse i hjel...

Anonymous poster hash: e931b...c06

• Liker 1
Skrevet

Med mindre en har snø opp til knærne eller svømmer i regn så er det vel ingen som har noe å si på hvilke sko du velger å bruke? Personlig tror jeg det kan bli litt kaldt men det er på grunnlag av hvilket vær vi har her. Jeg tror neppe du kommer til å bli fortalt at du ikke kan bære kista på grunn av skotøyet du velger å bruke, med mindre du kommer med sko med 10cm hæler.

Går nok veldig bra, gå i det du føler deg komfortabel med :)

Skrevet

Heller ballerinasko enn de støvlene…

Anonymous poster hash: 126ca...f0b
  • Liker 1
Skrevet

Skal du ha kjole/skjørt eller bukser?

Anonymous poster hash: 40a05...2f7

Gjest AnneShirley
Skrevet

Høres kaldt og upraktisk ut med ballerinasko utendørs i februar.

Jeg ville tatt de andre skoene først og heller skiftet til ballerinaskoene dersom det skal være et smvære etterpå.

Jeg bruker alltid høye svarte støvletter og sort skjørt som går nedenfor kneet i begravelse. "Begravelsesantrekk" er dessverre noe det er greit å ha parat i skapet.

• Liker 1
Skrevet

Skulle nok tenkt på det her litt før, ja... Det er ganske mildt her nå og ikke noe snø på bakken. Skoene har gummisåler. Tror jeg ser det an i morgen og muligens tar med meg ekstra sko.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Dersom det ikke er snø kan det jo gå. Du får testgå skoene i morgen tidlig.

Skrevet

Skal ha kjole forresten.

Skrevet

Du kan fint gå i ballerinasko, hvertfall hvis det er bart. Har båret kiste i ballerinasko i januar uten problemer :)

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke låne et par svarte støvletter eller skoletter av mor eller ei venninne, da?? Mange har jo sånt å låne bort :)

Håper det går bra i morgen. Begravelser er triste saker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...