Gå til innhold

Herbalife produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) noen som har erfaringer? Da tenker jeg på vektnedgang.

Jeg er ca1.70 og desverre ca 95kg. Dette er mest synlig på lår, hofter (bilringer, Hehe) og mage. Jeg synst selv jeg har noen syke former, dette mest sannsynlig er litt ekstra på sidene.

Det jeg lurer på er jo hvordan det har fungert for dere? Jeg har bestilt meg noen shaker, barer og sånn mango greie til å ha i vann. Tenker når jeg begynner med dette, så i tillegg sykle på trimsykkel her hjemme. :) noe jeg bør vær obs på?

Hvor mye har du gått ned? Og hvor lang tid?

Jeg gidder ikke å høre om sånn som at det ikke funker. At det er tull, eller løyn.

Jeg vil høre vektnedgang!!:)

Anonymous poster hash: e91c4...f41

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det som går på sånt tull?

Anonymous poster hash: fb74b...aa0
  • Liker 5
Skrevet

Anonym:

tull er de virkelig ikke. Har flere venner som har brukt denne metoden og faktisk gått ned!
Så er ikke bare tull ;)
Skrevet

Hvem er det som går på sånt tull?

Anonymous poster hash: fb74b...aa0

Mange :vetikke:

Gjest Nanne70
Skrevet

I likhet med alle typer pulver/erstatingsmåltidskurer er det jo klart at du går ned i vekt, men sannsynligheten for at du legger på deg igjen når du begynner å spise normalt igjen, er jo relativt stor.

Skrevet

Hvorfor kjøper folk de jalla produktene? Spis mat og ikke pulver!

Anonymous poster hash: 55303...ca0
  • Liker 1
Skrevet

Du går nok ned i vekt, men jeg vil si at det er mye vanskeligere å gå ned på en pulverdiett enn på en vanlig, sunn diett med ordentlig mat. Når man drikker pulverdrikker får man ikke følelsen av å spise, det gjør ihvertfall ikke jeg. Tror det er lettere å sprekke på en sånn diett, da man mangler følelsen av å tygge. Men så lenge du ikke erstatter alle dagens måltider med det, så kan det nok ha noe for seg, bare pass på det totale kaloriinntaket :)

Anonymous poster hash: b98ab...ed0
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...