pippip Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har nettopp fått litt ekstra penger og har lyst til å bruke ca 15 000 på kvalitetstilbehør. Jeg tenker da på veske, lommebok og kanskje skjerf. Jeg liker en litt klassisk stil som mye av produktene til mulberry og modalu. Helst sort eller brun. Så hvilke vesker synes du er finest? Er det noen som har noen forslag til meg?
Miss Lucky Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 mulberry vesker synst jeg er veldig fine, men synst "alle" har en, så da blir det litt kjedelig. Hva med prada saffiano ?
pippip Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2014 mulberry vesker synst jeg er veldig fine, men synst "alle" har en, så da blir det litt kjedelig. Hva med prada saffiano ? Ja det er sant, ser de samme veskene overalt. Det er derfor jeg trenger litt inspirasjon til nye merker Pradavesken var veldig fin, vet du hvor mye den koster?
Miss Lucky Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Ja det er sant, ser de samme veskene overalt. Det er derfor jeg trenger litt inspirasjon til nye merker Pradavesken var veldig fin, vet du hvor mye den koster?Husker ikke. Google vet sikkert, om ikke kan jeg rote frem kvitteringen på min. Edit: kvitteringen sier 2020 dollar, altså ca 12300kr (kjøpt i USA). Endret 13. februar 2014 av Miss Lucky
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 mulberry vesker synst jeg er veldig fine, men synst "alle" har en, så da blir det litt kjedelig. Hva med prada saffiano ? Den er jo den nye "kule vesken" som alle snart kommer til å ha, så om en stund er den også kjedelig dersom man skal tenke slik? Anonymous poster hash: 1ed45...d58
Miss Lucky Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Den er jo den nye "kule vesken" som alle snart kommer til å ha, så om en stund er den også kjedelig dersom man skal tenke slik? Anonymous poster hash: 1ed45...d58 Ååå, det viste jeg faktisk ikke. Tidlig ute jeg da for engangsskyld Har faktisk ikke sett noen med den vesken her i Norge.
Gjest AnneShirley Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Prada Saffiano var en lekker veske.. Moro å kikke på (selv om kjøp er uaktuelt for meg...) Fortell oss hvs du valgte når dei hat kjøpt da TS
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Ååå, det viste jeg faktisk ikke. Tidlig ute jeg da for engangsskyld Har faktisk ikke sett noen med den vesken her i Norge. hehe, jeg tok kanskje litt vel hardt , for den er vel ikke SÅ poppis enda. Men jeg har sett den et par ganger i Oslo, og på endel bloggere, og i magasiner i det siste. Så da er det bare å vente på en liten pradaboom Vil anbefale ts å ta en titt på http://www.net-a-porter.com/ Prisene stive, men det gir en god pekepinn på hva som fins der ute og hva man kan ønske seg. Det er nett-himmelen:) Anonymous poster hash: 1ed45...d58
pippip Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2014 Prada Saffiano var en lekker veske.. Moro å kikke på (selv om kjøp er uaktuelt for meg...) Fortell oss hvs du valgte når dei hat kjøpt da TS Jeg har ikke bestemt meg enda, det er alt for mye fint der ute:P Tenkte å ta meg en runde i Oslo for å se litt vekser "live". Er skeptisk til å kjøpe så dyre ting på nett uten å ha sett om jeg virkelig liker de først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå