AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 hei! jeg skulle logge på med e-posten min, må så stod det dette: Det ser ut til at noen andre bruker kontoen din. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 26dcd...332
-Jiinxs- Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Greit å nevne hvilke epost tjeneste du bruker. Men kom det ikke et alternativ til å forsette pålogging? Hvis det gjorde det så er det bare til å få forandret passordet ditt.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Forandre passord, og slett logg på pc dersom noen andre har hatt tilgang til pcen din. Forandre andre passord også. Anonymous poster hash: ae898...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Greit å nevne hvilke epost tjeneste du bruker. Men kom det ikke et alternativ til å forsette pålogging? Hvis det gjorde det så er det bare til å få forandret passordet ditt. bruker outlook. når jeg trykte videre stod det dette: Hvordan ønsker du å motta sikkerhetskoden? Du kan bekrefte at dette er e-postadressen din ved å angi den nedenfor og klikke Neste for å motta koden. [email protected] så bekreftet jeg e-posten, og da skal jeg skrive inn en kode? men hvilken? Anonymous poster hash: 6a91b...d1a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Forandre passord, og slett logg på pc dersom noen andre har hatt tilgang til pcen din. Forandre andre passord også. Anonymous poster hash: ae898...d3a men ingen andre har hatt tilgang til pcen min. Anonymous poster hash: 6a91b...d1a
-Jiinxs- Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 (endret) bruker outlook. når jeg trykte videre stod det dette: Hvordan ønsker du å motta sikkerhetskoden? Du kan bekrefte at dette er e-postadressen din ved å angi den nedenfor og klikke Neste for å motta koden. [email protected] så bekreftet jeg e-posten, og da skal jeg skrive inn en kode? men hvilken? Anonymous poster hash: 6a91b...d1a Vet ikke hvordan det fungere med Outlook. Får du meldingen på SMS ? Det står vel klart og tydelig hva du skal skrive inn og koden pleier aldri å være så fryktelig mange bokstaver/tall. Får du logget deg på i det hele tatt eller blir du stoppet med 'sikkerhetskoden'? Og du trenger ikke å skrive noen setninger i større skrift, folk klarer fint å lese det du skriver. Endret 13. februar 2014 av -Leon-
petterm Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 bruker outlook. når jeg trykte videre stod det dette: Hvordan ønsker du å motta sikkerhetskoden? Du kan bekrefte at dette er e-postadressen din ved å angi den nedenfor og klikke Neste for å motta koden. [email protected] så bekreftet jeg e-posten, og da skal jeg skrive inn en kode? men hvilken? Anonymous poster hash: 6a91b...d1a Regner med at det har blitt sendt en sikkerhetskode til e-post adressen du har oppgitt. Hvis e-post adressen du oppga er den samme som du prøver å komme deg inn på så hjelper det kanskje ikke så mye. Har du alternative måter du kan motta sikkerhetskode? SMS? Annen e-post adresse? Kan du evt. velge å besvare sikkerhetsspørsmål for å få kontroll på passordet? Outlook er et e-post program. Regner med at det er det du mener når du skriver at du bruker Outlook? Eller har du e-post adresse [email protected]?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Du bruker nok hotmail outlook og ikke microsoft outlook, to store forskjeller. Lukk alt, gå inn på nytt og når du kommer til siden hvor du trykker "nei" trykk ja. Da kommer du inn, og sannsynligvis er dette en sikkerthetsfunksjon hos hotmail som skjer. Med mindre noen har sendt mail fra din konto selvfølgelig. Anywho, når du er kommet deg inn, så endrer du passord. Anonymous poster hash: 64157...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå