Gjest Phair Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Endelig! Nå kommer nye episoder av Sopranos Med supersexy James Gandolfini. Jippi!
Rio Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 gratulerer med dagen er det noe jeg aldri har fulgt med på så er det sopranos.. men.. hørte jeg sexy mann?
Gjest Phair Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Han er faktisk litt sexy... Ikke sant? Han er så jævlig "mann". Og denne sesongen er også Steve Buscemi med. Hjelp det blir overkill for meg
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 Er han sexy????? Det synes ikke jeg. Men det er jo flott å se at man er åpen for litt overvektige også, håper dere mener det samme om mange overvektige menn dere møter irl.
Gjest Phair Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Er han sexy????? Det synes ikke jeg. Men det er jo flott å se at man er åpen for litt overvektige også, håper dere mener det samme om mange overvektige menn dere møter irl. Nå har ikke jeg en snevert syn hverken på menn eller kvinner. Det at man er stor spiller for meg ingen rolle, det er hjernen som gjør mennesker attraktive.
-Fisken- Skrevet 26. mai 2004 #10 Skrevet 26. mai 2004 Ehh.. Hvordan program er dette? Aldri hørt om :oops:
Gjest Phair Skrevet 26. mai 2004 #11 Skrevet 26. mai 2004 :o Handler mest om en mafiaboss ved navn Tony Soprano og om livet hans med familien og "familien" Masse forskjellige karakterer i serien som også gjør den utrolig kul. Du bør få den med deg. Den begynner kl 2340.
Gjest Morild Skrevet 2. august 2004 #12 Skrevet 2. august 2004 Ser det er en stund siden denne tråden var aktiv, men vil bare understreke det noen har sagt her; James Gandolfini er sexy! :-) Begynte å se Sopranos i sommer (lastet ned) fra begynnelsen t.o.m sesong 5, den er såååå bra. Er helt hektet.
Amber Skrevet 2. august 2004 #13 Skrevet 2. august 2004 Det er nok makten og pengene hans som er sexy...
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #14 Skrevet 3. august 2004 hæ? har Steve Buscemi allerede vært med i Sopranos? trodde ikke den sesongen hadde blitt sendt i Norge enda. har prøvd å følge med når en ny sesong har begynt, men sovna fra det, og så har jeg gått glipp av det??! hvorfor har ingen fortalt meg det??? ÅÅÅÅ!
Amber Skrevet 3. august 2004 #15 Skrevet 3. august 2004 huff ser nå at denne tråden er flere mnd gammel :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå