Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en fantastisk mann holder på å utvikle et godt forhold. Vi bor i hver vår by, og det vil da bli et avstandsforhold. Utfordringen min er at jeg synes det er litt tungt. Tungt å savne han, tungt å ikke ha han nær osv. Jeg føler at jeg trenger flere bekreftelser på at han liker meg selv om vi er fra hverandre mesteparten av tiden. Vi snakker med hverandre hver dag, men jeg skulle ønske det var bekreftelser og "fyrverkeri" av fine ord hver dag. Han sier fine ting, men ikke hver dag. Overreagerer jeg? Skal hjem å gråte nå. Fælt å være forelsket.

Anonymous poster hash: 938ed...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her. Vil legge til at jeg kanskje også er litt redd forbi bli såret. Føler meg veldig sårbar. Han gjør så godt han kan, det vet jeg.

Skrevet

Ts her. Vil legge til at jeg kanskje også er litt redd forbi bli såret. Føler meg veldig sårbar. Han gjør så godt han kan, det vet jeg.

Skrevet

Trenger virkelig råd :(

Skrevet

Trenger virkelig råd :(

Okay, okay, dette er det jeg har å komme med av råd i aften:

1. Puuuuuust.

2. Sentrer deg selv, ta et mentalt steg vekk fra tankestrømmen din.

3. Se at dette er ett av mange livsprosjekter.

4. Bestem deg for å være fullt tilstede i og nyte relasjonen når dere er sammen, akkurat som den er der og da, ikke tenk tilbake og ikke tenk fremover, vær fullt tilstede i øyeblikket og nyt! Og når du holder på med ett av de andre livsprosjektene, vær fullt til stede i dét og gjør ditt beste for å være den beste deg du kan være. 5. Gi deg selv bekreftelse for at du gjør ditt beste.

Lykke til og klem! :)

Skrevet

Det er en tråd om avstandsforhold her, meld deg inn i den du :)

Anonymous poster hash: 4ab3b...8cd
Skrevet

Kommer dere til aa flytte naermere hverandre om ikke altfor lang tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...