Gå til innhold

Eksen hennes var "enorm". Tror jeg vil avslutte ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke spør meg hvordan det kom opp, men hun nevnte at eksen hennes var enormt utstyrt. Jeg er vel ganske normalt utstyrt og dette plager meg veldig.

Vi har kun vært sammen i 4 måneder og ting har vært bra, men dette har irritert meg grenseløst i 3 uker nå. Har prøvd å ignorere det, men klarer ikke det. Kjenner at jeg blir irritert når hun snakker til meg og jeg kvier meg for å ha sex med henne. Hun vet at noe er galt og spør stadig vekk hva jeg tenker på.

Tror jeg har bestemt meg for å gjøre det slutt. Hvis ikke noen her har noen gode tips for å komme over det eller få det ut av verden?

Anonymous poster hash: 5ec90...a74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ei dame! Der brøt hun regel nr 2 når det kommer til menn, ikke prat om eksers peniser (regel nr 1, ikke prat stygt om din manns penis).

Hun var bra teit der, innse det, så kan du gå videre. Og, normalt utstyrt er bedre enn enormt utstyrt. Det mener sikkert hun også, spør henne da vel?

Anonymous poster hash: 4de71...8c2
  • Liker 20
Skrevet

Din kjæres har ikke helt sosiale antenner, hun kunne holdt kjeft om det.

• Liker 17
Skrevet

Tenk å si noe sånt :sjokkert: Hva godt trodde hun skulle komme ut av det.

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor går du automatisk ut fra at hun mente det så fryktelig positivt? "Enorm" behøver slett ikke være det, når det er snakk om noe som skal kjøres inn i deg..

Hadde jeg omtalt en penis sånn hadde det vært med et litt oppgitt smil, tror jeg. En enorm penis gjør seg i guttegarderoben, men takke meg til en normal, anvendelig en! ;)

Anonymous poster hash: b817e...a54

• Liker 28
Skrevet (endret)

Hvorfor går du automatisk ut fra at hun mente det så fryktelig positivt? "Enorm" behøver slett ikke være det, når det er snakk om noe som skal kjøres inn i deg..

Hadde jeg omtalt en penis sånn hadde det vært med et litt oppgitt smil, tror jeg. En enorm penis gjør seg i guttegarderoben, men takke meg til en normal, anvendelig en! ;)

Anonymous poster hash: b817e...a54

Hvorfor nevne penisen til xen i det hele tatt til den nye kjæresten? Kan ikke si jeg hadde blitt imponert om min kjære nevnte fitta til xen.

Endret av Evilposelos
  • Liker 4
Skrevet

Hun sa det i forbindelse med at vi hadde sex for 3. gang eller noe slikt en natt. At det kunne hun ikke med eksen, for han var så enorm at hun ble helt sår. Men det var måten hun sa det på. Hun lo og smilte litt, som at hun savnet/likte det. Vanskelig å forklare.

Skal tenke litt på det denne helga. Skal på guttetur på fjellet med kompiser og tar en avgjørelse da.

Anonymous poster hash: 95367...e1a
  • Liker 1
Skrevet

Lol.. Eksen min hadde større pikk enn min nåværende kjæreste men det er IKKE positivt. Jeg er trang og liker ikke alt for store, han hadde enorm og det gjorde VONDT. min nåværende har rimelig stor han også, men heldigvis ikke som eksen. Nøt ikke sexen med han i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8566b...a49
  • Liker 10
Skrevet

Så nei TS, hun trenger ikke mene noe positivt med at han har større.

Anonymous poster hash: 8566b...a49
  • Liker 4
Skrevet

Der kan du se, hun mente "jeg er heldig som har deg som har en penis som er akkurat passe så vi kan ha sex mange ganger i døgnet!"

Hun bare formulerte seg som en idiot.

Jeg har også vært borti "enorme", og da har jeg faktisk litt vondt i nesten en uke etterpå.

Anonymous poster hash: 3588d...e01
  • Liker 28
Skrevet

Det at hun har hatt større, bør i seg selv ikke være dumpegrunn. Men når hun viser at hun har såpass dårlige antenner at hun forteller deg slik, er det dumpegrunn i seg selv. Slike ting blir ikke bedre.

Anonymous poster hash: 85ec9...a10
Skrevet

Jeg har en eks som var "enorm". Det var for det meste ubehagelig og til tider direkte vondt.

Kanskje det ramlet ut av henne av ren fryd over at hun klarte tre ganger på en natt, at det var et gledesutbrudd?

Dere menn må slutte å henge dere opp i penisstørrelsen, den er som regel ikke så viktig for oss.

• Liker 17
Skrevet

Hun var sikkert litt flau for at hun plutselig hadde sagt dette og prøvde sikkert å le det bort. Ingenting galt med deg siden dere hadde sex for 3 gang, og tror nok at hun er mer fornøyd med det enn å ha sex med han som var enorm og ga henne smerter.

Anonymous poster hash: d9338...019
  • Liker 6
Skrevet

Det at hun har hatt større, bør i seg selv ikke være dumpegrunn. Men når hun viser at hun har såpass dårlige antenner at hun forteller deg slik, er det dumpegrunn i seg selv. Slike ting blir ikke bedre.

Anonymous poster hash: 85ec9...a10

ts her

Ja, dette irriterer meg også. At hun faktisk nevnte dette. Jeg forventer absolutt ikke å være enhver kvinnes største elsker, men det sier noe om henne at hun faktisk nevnte dette. Selv i et svakt øyeblikk. Jeg har f.eks. aldri nevnt til henne at min eks hadde strammere og finere pupper. Det ville aldri falle meg inn å nevne det.

Så jeg heller vel egentlig mot å avslutte dette. Men jeg skal vente litt noen dager, få litt avstand til det hele.

Anonymous poster hash: 95367...e1a

Skrevet

Slip of the tongue. Ufattelig dumt av henne å annonsere dette, men jeg tror hun mente å formidle at hun har bedre sex med deg en sin ex. Hvis du skal vurdere å dumpe henne bør det ikke være fordi hennes ex hadde større penis, men fordi hun var ubetenksom. Jeg synes ikke du skal dumpe henne - det må da være andre kvaliteter som bærer et forhold?

• Liker 13
Skrevet

Min eks hadde enorm, og det likte jeg veldig godt når jeg vennet meg til det.

Hvis jeg skulle sagt noe om det til en kjæreste, må det ha vært fordi han hadde såret meg på det groveste først. Alt annet ville ha vært en forsnakkelse.

Hva trenger du å høre fra henne for å legge det bak deg?

Anonymous poster hash: 87679...9ec
  • Liker 1
Skrevet

Om du velger å avslutte pga. dette, så gjør nå hvertfall menneskeheten den tjenesten at du forteller henne hvorfor, så hun slutter å snakke om den til andre menn, og følgelig gjøre disse bitre også.

• Liker 4
Skrevet

Det er litt rart at du og flere her mener det er galt å snakke om slike ting. Hvis dere ikke kan snakke om sånt uten at en av dere bryter forholdet, vel, da er det bedre dere går single resten av livet..

Anonymous poster hash: d9338...019
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...