AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 For ei stund tilbake kom jeg meg med nød å neppe ut av et forhold med psykisk og fysisk mishandling. Så ille at andre forsto hvordan jeg hadde det og hjalp meg ut av det, sammen med krisesenter og politi. Dette fanget også min gifte sjef opp, og han overøste meg med positiv oppmerksomhet, døgnet rundt. Jeg innleda et forhold med han selv om jeg visste det var galt, og det endte opp med at det ble for mye for meg og jeg ble lagt inn på psykiatrisk sykehus, utmagret og paranoid. Dette vet han. Jeg ville ta livet mitt, for jeg visste ikke annen måte å komme meg unna på. Dette vet han ikke. Jeg forsøkte å gjøre det "slutt", men han ville ikke høre. Jeg fikk angstanfall på angstanfall og kuttet meg selv etter han hadde vært hos meg. Han kjenner til angsten men ikke kuttinga (kutter meg på hofta, bandasjerer og skylder på skrubbsår etter fall). Jeg har diagnosene PTSD fra mitt tidligere forhold og Bipolar etter traumatisk oppvekst. Dette vet han også. Jeg fikk utskrevet alt for høy dose antidepressiva og fikk seratoninsjokk og besvimte. Han lå med meg når jeg kom til meg selv igjen. Jeg klarte ikke å si nei, for jeg var så omtåket. Jeg har gjort det "slutt" 5 eller 6 ganger uten at han har respektert det. Til slutt klarte jeg det. Da gikk han tilbake til kona, og informerte henne om meg (!!!???). Og det er jo bra, det var det jeg ville, at han skulle gå tilbake til henne og la meg være i fred. Men han har laget et drama som ikke ligner noe, og har involvert andre kolleger. Jeg har aldri sagt noe, verken til familie eller venner, for jeg har vært så flau. Jeg blir den dumme elskerinna som ødela familien hans, det er det som vil bli sagt. Og jeg er så redd for hva som skjer nå. Jeg vil bare ha et stille og rolig liv. Kan dere fine og tøffe damer (og menn) stramme meg opp litt så jeg tåler det som kommer? Jeg er redd han. Og jeg hater meg selv. Anonymous poster hash: 31d79...86f
paz Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Ikke la han ødelegge. Det er vanskelig ja, men han virker som en totalt idiot som er usikker på seg selv og drar alle andre med seg i møkka. Stå opp for deg og ikke la en taper trekke deg ned. Ikke la noen ødelegge deg eller ditt liv. Håper du kommer deg igjennom dette, og det vet jeg du gjør
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Ikke la han ødelegge. Det er vanskelig ja, men han virker som en totalt idiot som er usikker på seg selv og drar alle andre med seg i møkka. Stå opp for deg og ikke la en taper trekke deg ned. Ikke la noen ødelegge deg eller ditt liv. Håper du kommer deg igjennom dette, og det vet jeg du gjør Tusen takk for svar, det gjorde godt. Var litt redd historia mi ble for drøy for KG, men vet ikke hvor ellers jeg skal ta den. Tusen takk, jeg skal klare dette og få et godt liv igjen. Anonymous poster hash: 31d79...86f 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Du kan snakke med politiet og få de til å gi han et varsel om å holde seg unna deg? Du vil klare deg fint, du lever fortsatt vet du Og historien din er ikke for drøy, den er forståelig med tanke på din bakgrunn og ting utenfor din kontroll. Det er ikke alltid enkelt å lære seg å si nei. Fokuser på det, og støtt deg selv. Lykke til! Anonymous poster hash: fdeed...270 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Jeg håper du får hjelp til å få en jobb et annet sted og evt flytte? Du skrev ikke så mye om akkurat det, kanskje du blir nødt til å fortelle dine nærmeste hva som har skjedd slik at de kan støtte deg? Anonymous poster hash: fdeed...270
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Jeg håper du får hjelp til å få en jobb et annet sted og evt flytte? Du skrev ikke så mye om akkurat det, kanskje du blir nødt til å fortelle dine nærmeste hva som har skjedd slik at de kan støtte deg? Anonymous poster hash: fdeed...270 Selv om livet mitt ser ut til å være fullstendig ute av kontroll, så har jeg innerst inne en del trass inni meg. Så han vinner ikke denne, jeg vil ikke flytte og jeg vil ikke bytte jobb. Så jeg har bestemt meg for å takle dette, stå opp for meg selv og få et bedre liv. Jeg vet ikke hvem jeg kan fortelle eller hvordan. Jeg er jo full av skam over dette. Men jeg går i terapi, og det hjelper litt. Anonymous poster hash: 31d79...86f
kameliablomst Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal si, vil bare gi deg en klem og ønske lykke til, dette klarer du å komme deg forbi!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Selv om livet mitt ser ut til å være fullstendig ute av kontroll, så har jeg innerst inne en del trass inni meg. Så han vinner ikke denne, jeg vil ikke flytte og jeg vil ikke bytte jobb. Så jeg har bestemt meg for å takle dette, stå opp for meg selv og få et bedre liv. Jeg vet ikke hvem jeg kan fortelle eller hvordan. Jeg er jo full av skam over dette. Men jeg går i terapi, og det hjelper litt. Anonymous poster hash: 31d79...86f Men det er flott at du tenker slik! Du skal ikke skamme deg, du ble tross alt utnyttet av sjefen din. Mener jeg. Det lukter utnyttelse lang vei. Han burde hatt vett til å ikke inngå et forhold når du var så langt nede. Anonymous poster hash: fdeed...270 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal si, vil bare gi deg en klem og ønske lykke til, dette klarer du å komme deg forbi! Tusen takk Anonymous poster hash: 31d79...86f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Men det er flott at du tenker slik! Du skal ikke skamme deg, du ble tross alt utnyttet av sjefen din. Mener jeg. Det lukter utnyttelse lang vei. Han burde hatt vett til å ikke inngå et forhold når du var så langt nede. Anonymous poster hash: fdeed...270 Det har jeg tenkt så mange ganger, hvorfor gjør han dette mot meg? Og jeg ble sint til slutt og klarte å si i fra. Det er det viktigste. Men ja, han burde ikke. En skikkelig mann hadde vært venn og tatt vare på meg. Og jeg har vært sint på meg sjøl for at jeg har "latt" han også. Jeg trekker til meg slike menn, igjen og igjen. Nå vil jeg bare være aleina, for da har jeg det egentlig ganske fint. Så jeg gleder meg til alt er over, for det går jo over til slutt? Men det kommer til å koste meg masse å jobbe sammen med han, men jeg skal klare det! Anonymous poster hash: 31d79...86f 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 TS igjen, glemmer å skrive det. Det kosta meg litt å skrive dette, og jeg klarer ikke å se på det jeg selv har skrevet heller. Men jeg har lært at med Borderline følger det med at man ser på seg selv som offer. Så det der var meg som offer. Nå skal jeg bite alt i meg, stå opp for meg sjøl og ikke la noen presse meg bort fra min egen jobb. Iallefall ikke uten kamp. Aldri mer et offer! Dere KGere tøffer meg opp nå, når dere orker å lese, og svare. Tusen takk! Anonymous poster hash: 31d79...86f 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Du er tøff! Anonymous poster hash: fdeed...270
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Du er tøff! Anonymous poster hash: fdeed...270 Tusen takk, jeg skal prøve Anonymous poster hash: 31d79...86f 1
Alina X Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 Skriv en anmeldese på han for voldtekt da han hadde sex med deg når du var ute av stand til å gjøre noe. Anmeld han også for hetsing og trusler hvis det er det han holder på med,spar på alt av sms,e-mail og lignende. Finn noen du kan snakke fortrolig med om dette og problemene dine,alle problemene. Helst en person du står nær. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå