Gå til innhold

Hvordan få i seg næringsstoffer ved dårlig/ingen matlyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg eier absolutt ingen matlyst. Ikke en gang det jeg vanligvis elsker å spise, frister. Når jeg spiser mat, spiser jeg ikke en porsjon engang, jeg blir bare "kvalm" av maten/det er ikke godt.

Jeg blir så frustrert... Jeg har ingen energi nesten, jeg sover lenge og ligger i senga når jeg egentlig skal være på skolen.

Er det noe jeg kan drikke (noe søtt helst, ikke for tykt og ekkelt) som gir meg energi og næringsstoffer jeg trenger? Jeg klarer ikke brød, kjøttdeig, knekkebrød, frukt... Hva er gaaalt med meg? :vetikke:

Er biola bra? Det klarer jeg på. Men jeg vet ikke om det går an å erstatte det med mat?

Anonymous poster hash: 15051...edb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg eier absolutt ingen matlyst. Ikke en gang det jeg vanligvis elsker å spise, frister. Når jeg spiser mat, spiser jeg ikke en porsjon engang, jeg blir bare "kvalm" av maten/det er ikke godt.

Jeg blir så frustrert... Jeg har ingen energi nesten, jeg sover lenge og ligger i senga når jeg egentlig skal være på skolen.

Er det noe jeg kan drikke (noe søtt helst, ikke for tykt og ekkelt) som gir meg energi og næringsstoffer jeg trenger? Jeg klarer ikke brød, kjøttdeig, knekkebrød, frukt... Hva er gaaalt med meg? :vetikke:

Er biola bra? Det klarer jeg på. Men jeg vet ikke om det går an å erstatte det med mat?

Biola er bra for magen ja, men .. ikke så mye energi sånnsett i det.

Hva med de ernæringsdrikkene på apoteket da? De drikker jeg ved dårlig matlyst, de smaker jo så godt!

Skrevet

Biola er bra for magen ja, men .. ikke så mye energi sånnsett i det.

Hva med de ernæringsdrikkene på apoteket da? De drikker jeg ved dårlig matlyst, de smaker jo så godt!

Kanskje det! Hva ca. koster de? Jeg har mangel på penger, så jeg må handle veldig rimelig.

Skrevet

Kanskje det! Hva ca. koster de? Jeg har mangel på penger, så jeg må handle veldig rimelig.

33,- for hver flaske. Det er omtrent et måltid. :)

Skrevet

Blant inn rå egg og eventuelt litt fløte for at det skal bli mer næringsrikt.

Anonymous poster hash: 88234...217

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...