Gå til innhold

Legger du merke til andre sine neglelakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: e7e19...1f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

legger merke til svart eller glorete neglelakk, i negativ forstand. LEgger også merke til om den er flassete. Klassisk, fint lagt neglelakk gjør et godt helthetsinntrykk.

(heller naturlige velstelte negler enn stygt lakkerte)

Anonymous poster hash: f8fc4...7a8
  • Liker 6
Skrevet

Ja. Og stelte/ustelte negler generelt. Nedbitte negler, flassete neglelakk, tørre hender eller stygge neglebånd sier mye om en person...

Anonymous poster hash: 3cafd...61e
  • Liker 3
Skrevet

Ja. Og stelte/ustelte negler generelt. Nedbitte negler, flassete neglelakk, tørre hender eller stygge neglebånd sier mye om en person...

Jaha? Hva sier det deg da?

Skrevet

Ja, det gjør jeg! Velstelte negler enten med eller uten lakk er vakkert og gjør noe med helhetsintrykket :)

Skrevet

Ja, helt klart :-)

Skrevet

Ikke alltid. Noen ganger, noen ganger ikke. Min neglelakk holder jo i maks to dager, siden neglene mine fliser seg alltid. Har noen av dere en god neglolje å anbefale som virker? Har prøvd neglolje, neglforsterker osv, men det hjelper ikke:/ ..

Skrevet

Ja! Legger veldig godt merke til negler.

Anonymous poster hash: b8a6a...1a8

Skrevet

Ok. Mine negler er nedbitte og neglebåndene stygge, hendene er tørre og grove til tross for at de er små og nette. Fortell meg hva dette sier om meg som person.

Anonymous poster hash: ba3d0...63b

• Liker 5
Skrevet

Legger ikke så mye merke til det nei, kanskje bare hvis de er svarte eller noe sånt..

Skrevet

Ok. Mine negler er nedbitte og neglebåndene stygge, hendene er tørre og grove til tross for at de er små og nette. Fortell meg hva dette sier om meg som person.

Jaha? Hva sier det deg da?

Det forteller meg at personen er ustelt, og også slurver på en del andre områder i livet. Det gir et dårlig inntrykk av evnen/viljen til å ta vare på seg selv og vise sin beste side for omverdnen. For meg er det likestilt med fett år, svettelukt og andre svakheter når det gjelder personlig hygiene.

• Liker 5
Skrevet

Det forteller meg at personen er ustelt, og også slurver på en del andre områder i livet. Det gir et dårlig inntrykk av evnen/viljen til å ta vare på seg selv og vise sin beste side for omverdnen. For meg er det likestilt med fett år, svettelukt og andre svakheter når det gjelder personlig hygiene.

Jeg har både evne og vilje; jeg har bare andre prioriteringer enn deg. Min beste side som jeg viser til omverdenen ligger ikke i å finpolere overflaten, men i de verdier jeg står for. Hendene mine er ikke ustelte; de er herdet, slik at jeg skal være klar til å kjempe for det jeg tror på. Å dømme et menneske etter hvordan neglene deres ser ut sier mer om deg enn det noen gang vil gjøre om de du dømmer.

• Liker 26
Skrevet

Bare hvis det er stygge mørke farger. Det er omtrent som om det fanger blikket mitt. På en ikke så positiv måte dessverre.

Anonymous poster hash: d35bf...b29
Skrevet

legger merke til svart eller glorete neglelakk, i negativ forstand. LEgger også merke til om den er flassete. Klassisk, fint lagt neglelakk gjør et godt helthetsinntrykk.

(heller naturlige velstelte negler enn stygt lakkerte)

Anonymous poster hash: f8fc4...7a8

Hvilke farger mener du?

-ts

Anonymous poster hash: e7e19...1f2

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Eneste er hvis de er veldig lange, det synes jeg er litt ekkelt.

Veldig spesielt å dømme en person på grunn av noe så trivielt som neglene deres må jeg si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...