AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Har vel egentlig ikke ønsket meg kjæreste di siste årene, før jeg møtte en mann i sommer som snudde alt på hodet. Jeg ble stormende forelsket, og ville bare ha denne mannen. Vi styret en stund men han ville ikke ha forhold. Fikk kjærlighetssorg og ble deprimert, Var mye ellers i livet også som plaget meg i høst. Nå har ting ellers roet seg men jeg klarer fortsett ikke la være å tenke på den fyren, selv om vi ikke har møttes siden oktober. Jeg har panikk og er deprimert, så mye at jeg nettopp har begynt å gå til psykolog. Er så redd jeg aldri vil finne den gjensidige kjærligheten og er nå sliten av å ha det så vondt.. Noen tips for å komme over fyren, nopen tips for å bli forelsket igjen? Anonymous poster hash: fa8e5...212
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Oj, det var nesten som å lese om seg selv! Har det akkurat som deg, og klarer overhodet ikke å komme over han. En del av meg ønsker å ikke ha følelsene jeg har for han, men det er også en ganske stor del som ikke vil bli kvitt de heller. Selv om jeg vet at jeg bare ødelegger for meg selv ved å ha det sånn. Merkelig, men sånn er det. Jeg går ikke til psykolog, men har tenkt flere ganger på å gjøre det. Det har gått så mange måneder nå, og det føles som om han alltid kommer til å være inni hodet mitt. Humøret mitt svinger noe voldsomt, og jeg har i perioder stort behov for å være sammen med andre mennesker fordi jeg føler meg så trist når jeg er alene. Slitsomt! Har dessverre ikke noen råd å komme med, annet enn at jeg håper at å ta tiden til hjelp, kan hjelpe oss og alle andre som har det sånn. Men skikkelig dritt når det står på, det her! Anonymous poster hash: 8c530...6db
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 AB over her igjen: Glemte å skrive at jeg ikke klarer å falle for andre menn. Det er som at jeg har en sperre og at ingen kan måle seg opp mot HAN... Har du det sånn? Anonymous poster hash: 8c530...6db
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Hei! Jeg tror det er ganske vanlig å ha det sånn om man kommer utfor skikkelig kjærlighetssorg, og det er helt jævlig. Det eneste du kan se fram til er at det faktisk kommer til å gå over til slutt, selv om det ikke føles slik nå, og det at det i det hele tatt høres helt virkelighetsfjernt ut. Da jeg slo opp med eksen min, som jeg var overbevist om at var mannen i mitt liv, så greide jeg ikke en gang å bli interessert i noen som helst før etter 1,5 år. Først etter 9-12 måneder etter bruddet, og vi hadde flyttet hvert til vårt, så greide jeg å innse at vi ikke passa sammen i det hele tatt. Stå på! Det går over (til slutt…)! Anonymous poster hash: c1080...d40
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 AB over her igjen: Glemte å skrive at jeg ikke klarer å falle for andre menn. Det er som at jeg har en sperre og at ingen kan måle seg opp mot HAN... Har du det sånn? Anonymous poster hash: 8c530...6db TS her: Ja, jeg føler ingen kan måle seg med han. Problemet er at jeg i tillegg til å like personligheten også er så fasinert fordi han har oppnådd store resultater innen en idrett.. Og så hadde jeg før jeg møtte han ikke vært forelsket på flere år, sikkert 5 år eller noe sånt. Trur det var fordi jeg ikke var klar, er mere klar nå.. Jeg håper psykologen kan hjelpe meg å forstå meg på meg selv ihvertfall, slik at det ikke tar så lang tid før jeg faller for noen igjen! Anonymous poster hash: fa8e5...212
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Hei! Jeg tror det er ganske vanlig å ha det sånn om man kommer utfor skikkelig kjærlighetssorg, og det er helt jævlig. Det eneste du kan se fram til er at det faktisk kommer til å gå over til slutt, selv om det ikke føles slik nå, og det at det i det hele tatt høres helt virkelighetsfjernt ut. Da jeg slo opp med eksen min, som jeg var overbevist om at var mannen i mitt liv, så greide jeg ikke en gang å bli interessert i noen som helst før etter 1,5 år. Først etter 9-12 måneder etter bruddet, og vi hadde flyttet hvert til vårt, så greide jeg å innse at vi ikke passa sammen i det hele tatt. Stå på! Det går over (til slutt…)! Anonymous poster hash: c1080...d40 TS her: Det går vel over til slutt, men lei at å ha tenkt på han siden i sommer Men takk for gode ord Anonymous poster hash: fa8e5...212
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Du, det går over! Men med noen av oss tar det lengre tid. Ikke lett i det hele tatt. Ta tiden til hjelp du, gå på dater eller vær med venner. Klem til deg.Anonymous poster hash: 7339e...747
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Du, det går over! Men med noen av oss tar det lengre tid. Ikke lett i det hele tatt. Ta tiden til hjelp du, gå på dater eller vær med venner. Klem til deg.Anonymous poster hash: 7339e...747 TS her: Tusen takk Det verste er redselen for å ikke møte en ny. Anonymous poster hash: fa8e5...212
Wiola Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Kjærlighetssorg er så utrolig vanskelig! Men det går over etterhvert. Jeg hadde også en fyr jeg slet med å komme over for noen år tilbake. Det føltes som at han var der hele tiden, stadig i drømmene mine osv. Mye av grunnen til det var nok min egen feil. Jeg innså det ikke selv da, men i ettertid når jeg ser tilbake nå så kunne jeg nok kommet fortere over ham enn det jeg gjorde. Jeg dyrket nok mye av kjærlighetssorgen selv, ideen om oss to, tankene, jeg likte å tenke på ham selv om det også gjorde vondt. Jeg så for meg at han kom til å komme tilbake osv. Så mitt råd er iallefall å ikke dyrke det selv. Kom deg bort fra innbilske tanker om han osv, ikke tillat deg å tenke på ham for ofte. Møt nye menn, flørt med folk osv. Vær den beste versjonen av deg selv, og slutt å tenke på han andre. Jeg slet med å bli interessert i andre fordi jeg alltid hadde eksen i tankene, og det er dumt at en illusjon skal ødelegge for det virkelige livet. Det tar tid, men det blir bedre, jeg lover
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Slutt å glorifiser han fyren du møtte i sommer. Du ble stormforelsket, han ble ikke forelsket. Han var bare rett og slett ikke interessert i deg. Vil du virkelig kaste bort en hel masse tid på å gnure og lure på en fyr som rett og slett ikke var forelsket i deg? Du levde på en illusjon, get over it. Du kommer til å forelske deg igjen. Du kommer til å møte noen som blir forelsket i deg. Ta kontroll, styr tankene dine i en annen retning. Gå gjerne på dater, men ikke tro du kommer til å møte en som han. Du kommer til å møte noen som er helt forskjellig. Vær glad for det, han var jo ikke forelsket i deg!! Anonymous poster hash: 96ab2...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå