Gå til innhold

Mat etter trening, slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat trent kondisjon, og lurer på hva jeg burde spise etter dette? Leste at jeg burde drikke 1-2 glass melk, så har drukket ett nå, i tillegg til at jeg drikker mye vann. Men noen som har noen forslag til hva jeg burde spise? For man skal vel spise ett lite måltid innen 1-2 timer med mye karbohydrater og proteiner? Så noen som har noen gode forslag? :) Takk for svar!

Anonymous poster hash: 77f73...bda
Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Banan rett etter trening sammen med melk, og så et vanlig måltid litt etter (om det er lunsj eller middag).

Skrevet

Takk :) går det an å spise ett par rugsprø med feks. gulost som ett måltid etterpå?

Skrevet

Evt seifilet med grønnsaker og poteter?

Skrevet

Med mindre man holder på med muskelbygging eller behøver rask restitusjon er ikke dette med å spise etter trening så veldig viktig. Spis faste måltider når du er sulten, og ikke ekstra bare fordi du har trent. Slanking er mest kosthold, og mange går på den smellen at de trur de behøver mange ekstra kalorier under og etter trening.

Jeg har trent hardt i mange år, og har ingen fast rutine for å spise eller drikke noe etter trening. Klarer meg helt fint for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...