Gå til innhold

HP PSC 1110 all-in-one. DEN LAGER ROT FOR MEG !

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

*stønne*

Nå har jeg sittet her hele kvelden og prøvd å få til den nye skriver/scanner/kopimaskinen min :-(

HP PSC 1110 all in one, heter den.

Problemene begynte jo som vanlig da jeg skulle gjøre som det stod i veiledningen. For man kommer alltid til et punkt hvor det som skjer ikke stemmer med det som man har lest skal skje. Iallefall så måtte jeg gjøre noe annet med å koble til ledningene, for det skjedde ikke noe da jeg gjorde det på rette måten.

Så hadde jeg ikke papir til den og prøvde med tegneark og baksiden av et kopimaskinark øverst. Den skrev ut en prøveside og det var ok, så kulle denne scannes for å på denne måten justere patronene- men da skjedde det ikke noe.

Så prøde jeg skrive ut bilder, og fikk beskjed om å avbryte for å kalibrere (TROR det var ordet). Og jeg avbrøt , men finner ikke den kalibreringen. Så skrev jeg ut et ark med bilder selv om jeg fikk denne beskjeden. Og jeg er skuffet over kvaliteten. Prøvde å scanne samme bildene for å justere patronene, men da kom de ut på ark, uten så spørre om jeg ville ha de på ark en gang jeg - jeg trodde det ble lagret på pc'en for videre bearbeidelse.

og den ble veldig dårlig den utskriften som kom da.

Og jeg får altså melding om å gå til verktøykassen og endre på et eller annet som jeg ikke husker nå.

Men hvor er den verktøykassa da??? :klø:

jeg er oppgitt og frustrert. Sløser blekk på denne måten - sløser fotopapir også . og bildene blir ikke så bra som jeg trodde- man ser vannrette streker liksom.

:(

Kjøpt katta i sekken?? Fikk beskjed om at dette var bra saker jeg.

Endelig skriver - tre ting i ett - og så blir det ikke bra - og jeg forstår ikke hva jeg skal endre på i verktøykassa *stønn*

Hvorfor må det være såvanskelig for en amatør?????

:grine:

HJEEEEELP !

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er oppgitt og frustrert. Sløser blekk på denne måten - sløser fotopapir også . og bildene blir ikke så bra som jeg trodde- man ser vannrette streker liksom.

No kjenner eg ikkje til alt-i.eitt-maskina di, men grunnen til at du ikkje får så god kvalitet på bileta, er nok fordi du ikkje har greidd å kalibrere skrivaren - då skjer slikt. Men det kan du gjera seinare, truleg i den verktøykassa du leitar etter ;)

Og verktøykassa - har du sett etter i startmenyen? Eg går ut i frå den er blitt innstallert i lag med drivar osv. og kan finnast der (truleg i ein meny i stil med "Hewlett Packard -> HP PSC 1110 -> toolbox") Elles får du kikka i kontrollpanelet. Det er idéane eg har no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...