Nullet Skrevet 15. juni 2002 #1 Del Skrevet 15. juni 2002 Klei klalle klammen, kloldan klår klet klil i klag?:D Kle kledde kloe klart kled klunga kli i kled, Kleg klønner klikke kla kle klan klære. Klan kloen klå kleg i klodet kled kloe klardt? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #2 Del Skrevet 15. juni 2002 Blir tunga di bedre hvis jeg slår deg i hodet med noe hardt? :o Tror ikke noe på den teorien, men.... ok.... * Bang * Ble det bedre nå? *håper, men tviler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. juni 2002 #3 Del Skrevet 15. juni 2002 @LFA!!! Jeg visste ikke at du var voldelig.....*skjelve* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #4 Del Skrevet 15. juni 2002 .....jammen..... det var vold under tvang..... Jeg er ikke farlig.... ikke min feil.... hans feil... *peker på Nullet* Hallo? Ble det av alle sammen, da? :-? Hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. juni 2002 #5 Del Skrevet 15. juni 2002 :o Hakal Hullet; hal du hitt heg i hunga? Hal jeg oghå hlå heg i hodet hed noe haldt? BANG!!! Halp det??? Behymlet hilsen fla Vælen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. juni 2002 #6 Del Skrevet 15. juni 2002 VÆREN!!!!! Du også!! Hva er det som skjer?????? ..lister meg bort til et gullepletre og klatrer opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. juni 2002 #7 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg hlol det el sittsobt!!! :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. juni 2002 #8 Del Skrevet 15. juni 2002 ..smittsomt...? Best jeg holder meg her oppe i treet for meg selv, til det er gått over.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. juni 2002 #9 Del Skrevet 15. juni 2002 Halleil hlæle enler! Flele som tlelel slag i hode?? *står klar med klubba* ikkle jei jei el flisk som en slisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #10 Del Skrevet 15. juni 2002 Smittsomt? Smittefare? Fra hvor? Hvem? Hva? Hvorfor? Når? *lettere desperat flukt fra den store smittefaren...* Er det plass oppi treet? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. juni 2002 #11 Del Skrevet 15. juni 2002 *står under treet* Hmmm en mælkelig lyst til å klatle kommel ovel mæi..... Jæi hal ikke kontloll ovel disse lustene, det føles jammen mæi som et slass killel instinkt... iikkl! Tuva och @lfa pass dele, jæi æl lammet av killel lust! *ser seg desperat om etter lenker å binde seg i* Dette æl jammen mæi skummele gleiel! Jæi ålkel ikke å stlitte imot dette, noen må stoppe mæi! *SIKLE SIKLE* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. juni 2002 #12 Del Skrevet 15. juni 2002 Bare kom @lfa og fort deg!!!! Det er selvfølgelig plass til deg også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. juni 2002 #13 Del Skrevet 15. juni 2002 VINGA KOMMER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PASS OPP!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2002 #14 Del Skrevet 15. juni 2002 :cry: Klei klor klikke klet kle kloe kledre. Kla i klall klerden klel kleg kløre kla? *klikk* Klullet *klakk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #15 Del Skrevet 15. juni 2002 Kanskje det hjelper hvis jeg hopper ned på hodet ditt? Fra treet...... Prøver det..... Tuva, du får fikse Vinga alene, jeg stikker...... unnsuld... Splæsj Ups.... hva skjedde? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. juni 2002 #16 Del Skrevet 15. juni 2002 :evil: ACH detle æl min tid på jolden... jæi skall spise dele opp alle som en, små och stole englel!! Jæi spalel ingen! NÅ KOMMEL JÆI Å TAL DELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! slulp slulp smatt :evil: HJÆLP MÆI! Jæi æl invadelt! IIIIh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #17 Del Skrevet 15. juni 2002 Hva skjer? :o Og hvor la jeg den h..... hvitløken? *lete febrilsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. juni 2002 #18 Del Skrevet 15. juni 2002 *kaster meg over VInga* Nå kommer du ikke unna, HØRER DU DET?? Ingen nåde tilfaller deg nå!! Jeg skal drive ut denne djevelen som har besatt deg!! @lfa, er det mulig å få litt hjelp her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #19 Del Skrevet 15. juni 2002 Kommer Tuva!!! Se, jeg fant hvitløk... kanskje det hjelper? Men nå er det så mye som skjer her..... Lurer på hva som skjedde med Nullet? *bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. juni 2002 #20 Del Skrevet 15. juni 2002 Flott @lfa. Ser her! Ta dette tauet og bind fast Vinga til flaggstanga!! HUn må ikke slippe unna!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå