elisa5 Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Eg skal arrangere utdrikningslag i Stavanger nå i vår og trenger tips til kjekke ting å gjøre, setter pris på alle forslag! Det skal være alkoholfritt, så noen litt morsomme, utdritningsforslag og koselige ting man kan gjøre? Noen som vet om noen fotostudier med greie priser for bilder av vennegjengen f.eks.? Koselige plasser å spise frokost med en halvstor gjeng? Takk!!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Anbefaler Surfschool.no. om du vurderer aktiviteter. Der kan dere leie instruktør og fullt utstyr og prøve dere på surfing. De veksler mellom å være på Bore, Sola, Hellestø og flere (er en diger varebil som kjører rundt med utstyret). Trenger ikke å ha prøvd surfing før, det er gøy uansett Jeg ble hekta etter å ha leid hos de et par ganger i fjor sommer. Anonymous poster hash: 4e483...024 1
Pixxie Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Jeg ville vertfall ha satset på lunch på Hansenhjørna etter et par aktiviteter i nærheten av Sentrum (hvis været tiillater det). Jeg var i utdrikningslag hvor vi var i et studio og spilte inn en del sanger, der kunne vi drikke og kose oss og det ble utrolig morsomt å høre "talentene" synge gamle kjente sanger som Spice Girls osv. Dagen begynte med frokost med champagne, så fikk den kommende bruden en make up time på Make Up Store i Stavanger. Hun gikk deretter rundt og solgte "morgenbrød" på torget. Annen morsom aktivitet kan være å ha med saks og få bruden til å skaffe sine egne "drikkebonger" ved å spørre mannfolk om de kan klippe av kleslappen på gutters plagg. For hver hun får tak i får hun en gratis øl/cider/drink. Skal det være alkoholfritt kan dere jo sette et antall hun må klare før det blir lunch? Hvis du vil ha studio kjenner jeg en som driver me fotografering på Sola, http://borgekvaloy.no. Han er veldig hyggelig! Lykke til 1
Pixxie Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 På kvelden etter middag kan dere ha forskjellige "leker". Vi hadde med oss hver vår gave så skulle bruden gjette hvem det var fra. Så ingenting dyrt, men gjerne et lite hint om hvem gaven kunne være fra. I et annet utrikningslag hadde de filmet brugdommen der han svarte på spørsmål, for så at bruden skulle gjette hva spørsmålet var. Eller så kan spørsmålet tas opp og bruden skal gjette hva han svarer. Bare pass på at dagen ikke blir for travel, og at dere heller får god tid på hver oppgave da ting oftest tar mer tid enn planlagt 1
Charlie28 Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Jeg vil anbefale en tur til Hillevåg/Mariero hvor de har "sumobryting". Du får på deg noen store tunge sumodrakter og skal slå ned motstanderen. Det var knallmorsomt (høydepunkt i mitt utdrikningslag). 1
jorunn123 Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Jeg ville vertfall ha satset på lunch på Hansenhjørna etter et par aktiviteter i nærheten av Sentrum (hvis været tiillater det). Jeg var i utdrikningslag hvor vi var i et studio og spilte inn en del sanger, der kunne vi drikke og kose oss og det ble utrolig morsomt å høre "talentene" synge gamle kjente sanger som Spice Girls osv. Dagen begynte med frokost med champagne, så fikk den kommende bruden en make up time på Make Up Store i Stavanger. Hun gikk deretter rundt og solgte "morgenbrød" på torget. Annen morsom aktivitet kan være å ha med saks og få bruden til å skaffe sine egne "drikkebonger" ved å spørre mannfolk om de kan klippe av kleslappen på gutters plagg. For hver hun får tak i får hun en gratis øl/cider/drink. Skal det være alkoholfritt kan dere jo sette et antall hun må klare før det blir lunch? Hvis du vil ha studio kjenner jeg en som driver me fotografering på Sola, http://borgekvaloy.no. Han er veldig hyggelig! Lykke til Vi var også i lydstudio hos studioevent Det var jeg som booket og de har en fantastisk service. Kanonkjekt opplegg. Vi hadde også paintball hos studioevent og det kan sammen med innspillingen anbefales til alle. De har også mange andre aktiviteter. www.studioevent.no
Chris_ Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 Freedome Trampolinepark på Storhaug har et flott opplegg i samarbeid med Fermenten micro-bryggeri: 60 minutter hopping og aktiviteter: fem-kamp, dodgeball og lag-konkurranser45 minutter i møte rom - gruppe leker og aktiviteter + mat (Sushi og mineralvann)Omvisning på fermenten micro-bryggeri, øl smaking, of drikke-leker. (Freedome er vegg i vegg med bryggeriet, og de følger gjestene bort etter hoppingen)399/per pers for info send epost til [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå