Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en 23 år gammel jente, har vært sammen med typen i 6måneder. Han er 27, aldri hatt noe forhold og da jeg møtte han hadde han heller ingen venner.

Jeg fikk diagnosen MS i fjor, noe han hele tiden har vært klar over. Jeg fungerer fysisk bra, går lange turer, trener og begynner med studie til høsten.

I de siste månedene har jeg vært veldig langt nede, og mye av det skyldes hans oppførsel ovenfor meg. Han viser ikke at han er glad i meg, kjefter på hver dag, kaller meg stygge ting, kontrollerer hvor jeg er og hvem jeg er med, leser meldinger, hacker facebooken min, bør sint om jeg er med venninner fordi han ikke liker dem uten grunn.. Har også hatt et problem med at han ikke greier å ha sex. Vi har hatt sex kanskje Max 15ganger og det greier han ikke å fullføre og han vil kun ha sex fra siden hvor han stirrer inni ryggen min.

Han kjeftet på meg på bursdagen min og sa at det var det minst viktige han kunne komme på, at jeg hadde bursdag. Samme med julaften, kom bare for å lage bråk.

Men samtidig vil han hele tiden være med meg, ringer mange ganger løpet av dagen og lurer på hva jeg gjør. Han prater ikke når vi først er sammen, bare sitter å stirrer i veggen og klager og er sur..

Jeg har vært i forhold før og jeg vet jeg ikke er stygg, men han får meg til å føle det. Jeg er veldig langt nede nå, har prøvd å ta det opp med han, men da sier han at jeg er syk i hodet osv.. Hva er galt med han? Hvordan kan jeg komme meg bort fra det? Han oppsøker meg hjemme og får meg til å tenke det er min feil hele tiden.

Ble litt langt, håper noen kan gi meg noen råd...

Anonymous poster hash: aa1f9...870

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke normalt, synes du skal forlate han.

• Liker 4
Skrevet

Herregud bli kvitt han!

Anonymous poster hash: 7ea74...1ad

• Liker 2
Skrevet

skjønner ikke hvorfor du er sammen med han engang.

Anonymous poster hash: ee207...666
  • Liker 3
Skrevet

Han høres ikke ut som han er bra for deg, det merker du vel selv også? Sånn skal det ikke være, da er det bedre å være singel. Har hatt noe lignende selv. Han kan ikke straffe deg fordi du har venner.

Anonymous poster hash: 0ea61...c7d

Skrevet

han er psykisk sjalu. jeg hadde komt meg unna nå når det ennå ikke har gått så lang tid. jeg var sammen med en i 2 år!! som er akkurat hva du beskriver. i starten var alt dans på roser og han fikk meg til å føle meg som den heldigste i verden. det gikk 3 måneder før jeg så han for den han var. jeg fikk ikke lov å være utenfor døren og med venner, fikk ikke lov å ha facebook. jeg ble innelåst tilslutt. turte ikke snakke med en sjel. etter 1 år ble han voldelig. og enda verre. husker ennå den første gangen han la hånd på meg. tok kvelertak på meg og jeg trodde jeg skulle dø. han spyttet på meg offentlig og ropte stygge ting til meg. jeg er gla jeg er ute av det! men det tok meg 2 år!

Det blir ikke bedre! kom deg ut av forholdet. du skal ikke bli overvåket i ett forhold og ikke føle at du gjør noe feil!

• Liker 1
Skrevet

I slike tråder pleier TS alltid å si: ''men han er jo så snill når vi har det bra daa''

Et særdeles dårlig tegn når du ikke har noe som helst godt å si om gutten.

FOR en kontrollerende DRITTSEKK. Sånn skal ikke noen behandles. Ta en prat med ham om hvordan du føler det, så greier du forhåpentligvis å bli singel ganske kjapt.

Skrevet

Problemet for meg er at han er snill når han vil være snill, plutselig så kommer han med gullring og kort til meg på kvelden og sier han elsker meg osv. Han kan være veldig god, men samtidi kan han være helt jævlig. Jeg er rett ut svak for han, og blir veldig forvirret av oppførselen hans..

Den ene dagen elsker han meg, neste dag er jeg verdens verste person.

-TS-

Skrevet

Problemet for meg er at han er snill når han vil være snill, plutselig så kommer han med gullring og kort til meg på kvelden og sier han elsker meg osv. Han kan være veldig god, men samtidi kan han være helt jævlig. Jeg er rett ut svak for han, og blir veldig forvirret av oppførselen hans..

-TS-

han manipulerer deg.. det er det de er flinke til!

• Liker 1
Skrevet

Men altså er dette en slags sinnslidelse? Har aldri møtt noen som er slik som han, føler han har meg i sin hule hånd..

Skrevet

Hva i alle dager har MS'en din med dette å gjøre?

Du er sammen med en dust, det er bare å dumpe han og gå videre.

Din sykdom har ingenting med dette å gjøre, så slutt å blande den inn i dette.

Anonymous poster hash: 7f806...e10
Skrevet

Jeg blandet inn sykdommen fordi den gjør at det blir ekstra mye påkjenning for meg, og han mener jeg ikke er syk i tillegg, noen dager er jeg så sliten i kroppen og da blir han direkte slem mot meg og sier at den sykdommen ikke er så viktig, som du også mener..

Fatique er en type utmattelse man får, det får jeg av og til, og jeg blir dessverre svak og ekstra sårbar.

Skrevet

Hva i alle dager har MS'en din med dette å gjøre?

Du er sammen med en dust, det er bare å dumpe han og gå videre.

Din sykdom har ingenting med dette å gjøre, så slutt å blande den inn i dette.

Anonymous poster hash: 7f806...e10

Når man får en slik diagnose griper det litt inn i alt, jeg vet, for jeg har den selv.

Men du TS? Du er med han fordi du tror du må fordi ingen vil ha deg eller noe? Det trudde jeg da jeg fikk diagnosen og jeg var alt for lenge med eksen, som oppførte seg slik som din. Husk du får noen tøffe tak fremover med MSn, og det blir mye enklere uten en som tråkker på meg. Jeg lover, for det går bra med meg.

Anonymous poster hash: 6c63a...7bd

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sammen med han fordi jeg er forvirra, faller for han når han er grei. Det høres helt dumt ut.. Jeg har vekslet mellom å føle meg som den "slemme" til å være kjempesur på han.. Jeg vet hva som er best, men er litt redd for å være alene oppi alt som skjer nå.. 😔

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg er sammen med han fordi jeg er forvirra, faller for han når han er grei. Det høres helt dumt ut.. Jeg har vekslet mellom å føle meg som den "slemme" til å være kjempesur på han.. Jeg vet hva som er best, men er litt redd for å være alene oppi alt som skjer nå..

Det må da være bedre å være alene enn å bli psykisk mishandlet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sammen med han fordi jeg er forvirra, faller for han når han er grei. Det høres helt dumt ut.. Jeg har vekslet mellom å føle meg som den "slemme" til å være kjempesur på han.. Jeg vet hva som er best, men er litt redd for å være alene oppi alt som skjer nå..

Det er meg med MS igjen. Du klarer deg helt fint alene, ikke vær redd for det. Det kommer til å bli mye bedre for deg, for sånn kan du ikke ha det. Klem til deg

Anonymous poster hash: 6c63a...7bd

Skrevet

Men altså er dette en slags sinnslidelse? Har aldri møtt noen som er slik som han, føler han har meg i sin hule hånd..

Ja, psykopat

Anonymous poster hash: b2308...62a

Skrevet

-TS-

Her er det han som har psykiske problemer, og overfører dem på deg. Joda, han kan sikkert være snill også, og det er vel det som gjør at du holder ut?

Men et forhold skal ikke være sånn som du beskriver, det er ikke sundt. Mulig det gir han mye, men det bryter deg ned. Du nevner diagnosen din, men den har jo ingenting å si her. Han ville ikke vært bedre uansett. Så det er ikke deg det er noe galt med, det er han.

Jeg ville ikke vært i et forhold som er som du beskriver, selv om han er snill av og til. Du må tenke langsiktig. Hvordan har du det om 10 år med en som behandler deg sånn? Hvilke drømmer og tanker har du om det å være i et forhold? Og for livet ditt forøvrig? Jeg tror ikke en som behandler deg sånn er en del av dine drømmer, du ønsker vel mer for deg selv enn å være avhengig av og agere i forhold til hans humørsvingninger?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hei, jeg er en 23 år gammel jente, har vært sammen med typen i 6måneder. Han er 27, aldri hatt noe forhold og da jeg møtte han hadde han heller ingen venner.

Jeg fikk diagnosen MS i fjor, noe han hele tiden har vært klar over. Jeg fungerer fysisk bra, går lange turer, trener og begynner med studie til høsten.

I de siste månedene har jeg vært veldig langt nede, og mye av det skyldes hans oppførsel ovenfor meg. Han viser ikke at han er glad i meg, kjefter på hver dag, kaller meg stygge ting, kontrollerer hvor jeg er og hvem jeg er med, leser meldinger, hacker facebooken min, bør sint om jeg er med venninner fordi han ikke liker dem uten grunn.. Har også hatt et problem med at han ikke greier å ha sex. Vi har hatt sex kanskje Max 15ganger og det greier han ikke å fullføre og han vil kun ha sex fra siden hvor han stirrer inni ryggen min.

Han kjeftet på meg på bursdagen min og sa at det var det minst viktige han kunne komme på, at jeg hadde bursdag. Samme med julaften, kom bare for å lage bråk.

Men samtidig vil han hele tiden være med meg, ringer mange ganger løpet av dagen og lurer på hva jeg gjør. Han prater ikke når vi først er sammen, bare sitter å stirrer i veggen og klager og er sur..

Jeg har vært i forhold før og jeg vet jeg ikke er stygg, men han får meg til å føle det. Jeg er veldig langt nede nå, har prøvd å ta det opp med han, men da sier han at jeg er syk i hodet osv.. Hva er galt med han? Hvordan kan jeg komme meg bort fra det? Han oppsøker meg hjemme og får meg til å tenke det er min feil hele tiden.

Ble litt langt, håper noen kan gi meg noen råd...

Dump meheet. Han er ikke mentalt frisk han der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...