AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #21 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har fitbit charge hr, den måler puls også. Uten pulsbelte. Er veldig fornøyd med den, man beveger seg automatisk litt ekstra for å nå målene. Anonymous poster hash: f4441...79a
Hazey Jane Skrevet 18. april 2015 #22 Skrevet 18. april 2015 Må man bruke den rundt armen? På jobb har jeg ikke mulighet til å gå med ting som armbånd osv, men har en jobb hvor jeg går veldig mye, så ville vært kjekt om den målte skrittene likevel. Og har dere hatt problemer med at armbåndet registrerer andre aktiviteter som skritt? f.eks om dere lager mat, bruker armen til noe annet osv (leste det på en anmeldelse). Synes fit bit flex ser ganske fin ut i forhold til andre lignende produkter som ligner på klokker. Liker at det ser mer ut som et armbånd og at det er mulighet for å bytte fargene på armbåndet. Anonymous poster hash: 4078d...497 Dette var en veldig nyttig tråd! Vurderer enten FitBit Flex eller FitBit One. Lurer også på dette med registrering av skritt når man ikke går pga armbevegelser? Noen som har erfaringer å dele? Sitter armbåndet godt på?
_LanciA_ Skrevet 18. april 2015 #23 Skrevet 18. april 2015 Sjekket fitbit flex. Da jeg skulle ha, men ingen klokke var en dealbreaker for meg. Da måtte jeg hatt klokke i tilegg. Den satt forøvrig godt på min arm. Men hvis jeg skulle hatt fitbit måtte det ha vært charge hr eller surge. For jeg liker å trene med pulsmåler.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #24 Skrevet 18. april 2015 Har polar m400 og den har alt. Pulsklokke og aktivitetsarmbånd som måler skritt og søvn og alt sammen. Enkel i bruk og bra batterikapasitet 👍 Anonymous poster hash: e6487...4ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå