Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å vokse kinnene? Jeg har mye dun der og nedover fra øret, vurderer å vokse men er det normalt? Aldri hørt om noen som vokser kinnene sine. Håper på svar :)

Anonymous poster hash: 631b7...868

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noe man snakker om hvis man trenger å vokse kinnene sine...

Skrevet

Vet et par som tråder kinnene, men voks tror jeg kanskje blir litt for heftig for den sarte huden!

Anonymous poster hash: f0527...ef8
Skrevet (endret)

Det er vel ikke noe man snakker om hvis man trenger å vokse kinnene sine...

Eh. Anonym Bruker valgte å være anonym...

Har du intet å melde, så la vær.

TS:Har kvinner i familien som vokser. Men de fleste av dem liker bedre å få fjernet hår med tråd på asiatisk/arabisk måte.

Vet de også vokser overleppe og fjerner øyebrynshår.

Men det er sagt at man får lengre hår på kinnene, når man først har begynt å fjerne dem.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet

TS:Har kvinner i familien som vokser. Men de fleste av dem liker bedre å få fjernet hår med tråd på asiatisk/arabisk måte.

Men det er sagt at man får lengre hår på kinnene, når man først har begynt å fjerne dem.

Jeg meldte jo.

Skrevet

Takk for svar! :) Synes ikke det gjør vondt å vokse men tørr ikke prøve tråd metoden. Føler bare jeg har så unaturlig mye hår akkurat der.

Skrevet (endret)

Takk for svar! :) Synes ikke det gjør vondt å vokse men tørr ikke prøve tråd metoden. Føler bare jeg har så unaturlig mye hår akkurat der.

Hvis du kjøper en type voks som er beregnet for det er det vel ikke noe iveien for å prøve?

Er sikkert bedre å forsøke det enn å plages med det unødig.

Søsteren min tar det vekk med rosa voks for ansiktet som kommer på et slags papir, ferdig klippet. Så fjerner hun voksrester med en serviett som følger med før hun renser huden med sprit på bomull.

Hun sier det er enklere å legge på sminken sin og at hun føler det mere kvinnelig.

Hun har gjort det siden hun var ca.18 år.

Hvis du gjør det jevnlig er det neppe noen problemer om du får litt lengre hår.

Moren min prøvde å bleke dem. Det ble katastrofe, og hun fikk rødt, sviende utslett...

Hun pleier å gå til en hudpleier å gjøre det. (Fjerne hår, altså) Men søsteren gjør det selv.

Endret av Tøytigern
Skrevet

Jeg har vokset kinnene.. no problem. Du bruk bare voks som er beregnet for ansiktet.. men jeg hadde dunhår da, bare at de var mørke så det var sjenerende. . Så hvis hårene er harde eller tykke så kan det jo være at man blir mer sår..

Anonymous poster hash: c8e2d...3c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...