Gå til innhold

Kjæreste og FB .... Hva hadde du tenkt.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr nå i 3 Mnd. Han har vært veldig på at vi skulle være kjærester, og ville gjerne ha det som status på FB. Etterhvert er det ok for meg. Tidlig i datingfasen tok han for seg ventelisten sin på FB og fortalte meg hvem alle var.

Så kommer jeg til at jeg skal kjøpe en litt spesiell gave til ham. For å kunne gjøre det trenger jeg råd fra hans svigerinne og tenker bare å sende henne en melding på FB. Hun er ikke min venn derfor går jeg inn på hans venteliste... Da får jeg meg et sjokk....

Han har sperret meg for alle vennene sine. Den eneste vennen jeg får opp er en person vi har felles. Vi er over 40 år så jeg synes dette var svært spesielt...

Kan selvfølgelig snakke med han om det, men vet rett og slett ikke om jeg gidder...

Hva ville dere tenkt?

Anonymous poster hash: 36a91...232

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan han ha sperret deg for alle vennene når du er på HANS FB?

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Ingen kan se mine venner. Så det gjelder nok ikke bare deg, slapp av

Skrevet

Facebook gir konflikter i det virkelige liv. Meg og samboer har slettet det.. Kan ikke si vi savner det. Flere av vennene våre har også gjort det.. Mye bedre å leve i den virkelige verden :D:D Ser også at over 5 mill amerikanere har slettet det. Så det er rimelig utdaterte greier..

Skrevet

Tror jeg bare ville spurt ham. Det kan være han bare har veldig strenge personvernsinnstillinger, det er ikke sikkert han har sperret deg individuelt m

• Liker 1
Skrevet

han har skjult vennelisten sin for henne

Anonymous poster hash: 6b717...613
Skrevet

Han har nok ikke sperret for bare deg, men mange som har den innstillinga på visning av venner at du kun ser felles venner. noen har ikke visning av fellesvenner engang. Så ville ikke ha lagt noe mer i akkurat den saken ;)

Anonymous poster hash: 86102...396
Skrevet

Han har nok ikke sperret for bare deg, men mange som har den innstillinga på visning av venner at du kun ser felles venner. noen har ikke visning av fellesvenner engang. Så ville ikke ha lagt noe mer i akkurat den saken ;)Anonymous poster hash: 86102...396

Han har i hvertfall gjort en endring i forhold til at jeg ikke kan se hvem vennene hans er. Jeg kunne det i begynnelsen ( da han gikk gjennom listen for å fortelle meg hvem alle var) ts

Skrevet

Han har i hvertfall gjort en endring i forhold til at jeg ikke kan se hvem vennene hans er. Jeg kunne det i begynnelsen ( da han gikk gjennom listen for å fortelle meg hvem alle var) ts

Sikker på at han ikke gjorde dette fra sin egen profil? Om dere feks satt i sofaen?
  • Liker 1
Skrevet

Sikker på at han ikke gjorde dette fra sin egen profil? Om dere feks satt i sofaen?

Ja det er jeg sikker på. Jeg kunne se alle vennene hans (forøvrig ikke mange men ca 150) fra min profil. Ts.

Skrevet

Ja det er jeg sikker på. Jeg kunne se alle vennene hans (forøvrig ikke mange men ca 150) fra min profil. Ts.

Jaja, så har han skrenket inn på personvernet sitt da - mest sannsynlig for alle på lista.

Dette er en man som GJERNE ville bli kjæresten din. Ikke dvel ved sånne bagateller!!

• Liker 4
Skrevet

Dump han!

Anonymous poster hash: b69bc...7fa
Skrevet

Eneste som kan svare på det er ham, ts.

Skrevet

Mange velger å skjule venner. Det er helt normalt, og ingenting å ta på vei for.

Hvis du lurer på noe, foreslår jeg å spørre ham i stedet for å overtenke.

Skrevet

Jeg skjuler vennelisten min for mannen og alle andre. Regner ikke med at noen tar det personlig.

Skrevet

Jeg har også skjult venneliste, eller har hatt? husker ikke om jeg endret det igjen :fnise:

men hvis det er tilfellet så ser heller ikke kjæresten vennelista mi, men han må gjerne se den for min del. Jeg har ingenting å skjule for ham hverken på vennelista på FB eller noe annet sted på WWW/PC'n

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kva er "ventelisten" på facebook?

Skrevet

Er ikke sikkert han har tenkt over det da :P

Kan hende han bare har gått igjennom personvern osv på profilen sin og lagt til at folk kun kan se felles venner :) Jeg har samme på min facebook i alle fall.

Han vil sikkert ikke skjule det med vilje for kun deg :fnise:

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Kva er "ventelisten" på facebook?

Hun mente helt sikkert vennelisten ;)

Til TS: Det der burde du virkelig ikke tenke på. Vet om flere som har sine venner skjult; til og med en som ikke visste den var det.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...