Gå til innhold

Irriterende fyr på biblioteket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter på biblioteket nå. Det er relativt fult og ser ut som alle plasser er tatt. Plutselig kommer det en mann med en stol og setter seg rett ovenfor meg med PCen sin. Spør ikke om det er greit at han slår seg ned en gang. Noe så frekt. Jeg hadde spredt tingene mine utover det jeg vil kalle en forholdsvis liten skrivepult, så det så ikke akuratt ut som om det var plass. Det går jo nesten ikke ann å ha bena sine under skrivebordet uten å stange i hans ben ved den minste bevegelse.

Jeg som hadde tenkt til å sitte lenge og være effektiv. Føler meg litt klemt på den en siden av bordet. Jeg liker å ha boken foran PCen nå som jeg holder på å skrive en oppgave og i tillegg ta notater, men det går jo ikke nå. Jeg som kom tidlig og greier for å få en bra plass.

Hva tror han? At jeg kommer til å gå slik at han får hele bordet får seg selv...

Dette er nok den mest meningsløse tråden jeg noen gang har startet, men må få ut litt frustrasjon :omg:

Anonymous poster hash: 01a64...bbe
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du selv sier: Biblioteket er ganske fullt. Da må man dele på den plassen som er.

• Liker 10
Skrevet

Som du selv sier: Biblioteket er ganske fullt. Da må man dele på den plassen som er.

Nja, vet ikke om jeg er helt enig der. Pultene her er små. Sikkert halvparten av de på hovedbiblioteket på blindern. Hadde det vært meg hadde jeg nok heller satt meg på en kafé.

• Liker 1
Skrevet

Nja, vet ikke om jeg er helt enig der. Pultene her er små. Sikkert halvparten av de på hovedbiblioteket på blindern. Hadde det vært meg hadde jeg nok heller satt meg på en kafé.

Siden du har tingene dine "spredt utover", vil jeg anta det er plass til to om man bruker mindre plass. :)

• Liker 11
Skrevet

Siden du har tingene dine "spredt utover", vil jeg anta det er plass til to om man bruker mindre plass. :)

Ja, men synes det er litt ukomfortabelt å sitte så tett oppi noen. Fyren har i tillegg tatt stikkontakten jeg skulle bruke. Det var litt derfor jeg kom tidlig, slik at jeg kunne kapre en plass som hadde stikkontakt i nærheten. Snart har jeg ikke mer batteri...

• Liker 3
Gjest bustyvel
Skrevet

Han tenker sikkert at du er irriterende som sprer tingene dine utover hele pulten.

• Liker 7
Skrevet

Ja, men synes det er litt ukomfortabelt å sitte så tett oppi noen. Fyren har i tillegg tatt stikkontakten jeg skulle bruke. Det var litt derfor jeg kom tidlig, slik at jeg kunne kapre en plass som hadde stikkontakt i nærheten. Snart har jeg ikke mer batteri...

Enig med vulpes, han er sikkert like irritert på deg som du er på han. Et bibliotek er offentlig så hvem som helst kan sette seg ned hvor som helst

Anonymous poster hash: bc9e4...44a

• Liker 7
Skrevet

Da må du nesten lese hjemme. Er det fullt, så er det fullt. Når det ikke er så mye plass, må man tilpasse seg så godt man kan. De stikk-kontaktene er ikke dine, selv om du hadde tenkt å bruke dem.

Kanskje mannen også hadde behov for å gjøre oppgaver...

Anonymous poster hash: 832ef...11f

• Liker 9
Skrevet

Han tenker sikkert at du er irriterende som sprer tingene dine utover hele pulten.

Jeg samlet jo tingene mine med en gang han kom. Nå er det til og med ledige plasser her. Han skal vel sitte her for å bruke stikkontakten.

Skrevet

Jeg samlet jo tingene mine med en gang han kom. Nå er det til og med ledige plasser her. Han skal vel sitte her for å bruke stikkontakten.

Hjelpes. Han trenger vel stikk-kontakten. Det er jo ikke bare du som har rett til den.

Istedet for å sitte å klage på kg, burde du vel konsentrere deg om oppgaven du skal gjøre, slik at du ikke går tom for batteri...

• Liker 5
Skrevet

Da må du nesten lese hjemme. Er det fullt, så er det fullt. Når det ikke er så mye plass, må man tilpasse seg så godt man kan. De stikk-kontaktene er ikke dine, selv om du hadde tenkt å bruke dem.

Kanskje mannen også hadde behov for å gjøre oppgaver...

Nei, men den ligger midt mellom to pulter. Vedkommende foran meg bruker den ene og jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bruke den andre. Han må jo ha sett at jeg satt her med PCen. Jeg hadde dog ikke laderen plugget i. Men han kunne i det misnte spurt om det var greit at han slo seg ned.

• Liker 2
Skrevet

Det går greit at han sitter her, men synes han i det minste kunne spurt :)

Skrevet

Nå er til og med pulten foran meg ledig, så han jo bare flytte seg dit, men neida. Jeg er klar jeg over at jeg overreagerer, ler jo litt av det.

Skrevet

Tenk så morsomt om han hadde vært på kg!

Anonymous poster hash: fb858...811
  • Liker 9
Skrevet

Snakk om å være passiv-aggressiv.. Spør mannen om du snart kan få bruke kontakten litt da vel!

• Liker 4
Skrevet

Nå er til og med pulten foran meg ledig, så han jo bare flytte seg dit, men neida. Jeg er klar jeg over at jeg overreagerer, ler jo litt av det.

Kan ikke du flytte deg dit da?

Gjest crazycatlady
Skrevet

Hjelpes! Biblioteket er for alle! Du kan ikke regne med å få en plass beregnet for to for deg selv! Du er ikke den eneste i denne verden som ønsker å bruke biblioteket! Da får du heller holde deg hjemme!

• Liker 3
Skrevet

Jeg sitter på biblioteket nå. Det er relativt fult og ser ut som alle plasser er tatt. Plutselig kommer det en mann med en stol og setter seg rett ovenfor meg med PCen sin. Spør ikke om det er greit at han slår seg ned en gang.

O_o

Spørre om det er greit at han setter seg ned? O_O På et offentlig biblotek? o_O

Skrevet

Haha! Seriøst? Er du hun blonde som sitter rett over meg? ;)

Anonymous poster hash: de194...71b

• Liker 8
Skrevet

Synst heller du er frekk som breier deg når du tydeligvis ser at det er trangt om plassen.

Anonymous poster hash: 06d09...57a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...