Gå til innhold

Undertøysbilder i morgengave....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...syns jeg var en lekker ide...i sort/hvitt,litt mystiske kanskje... :sjarmor:

Men hvem skal ta dem?Profesjonell fotograf?Er jo dyrt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Phair
Skrevet

Jeg synes det var en veldig fin gave jeg. Men du bør vel få en proff fotograf til å ta de, kommer jo også an på hvor eksplisitt de skal være også da. :wink:

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at fotografen på denne siden har tatt slike bilder:

www.junew.no

Hun er veldig hyggelig og morsom og proff. :)

Catzy

Skrevet

Jeg ordna det hos FAME-fotografene: www.fame.no

De har en pakke som heter "for your eyes only"

Gjest Phair
Skrevet
Jeg ordna det hos FAME-fotografene: www.fame.no

De har en pakke som heter "for your eyes only"

Hvordan ble de da? Og hvordan var fotosession? Og hva var prisen? Og ble mannen din glad? :P

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg tror ikke mannen til Bente har sett bildene enda jeg, siden de ikke gifter seg før i neste måned :wink:

Gjest Phair
Skrevet
Jeg tror ikke mannen til Bente har sett bildene enda jeg, siden de ikke gifter seg før i neste måned  :wink:

Så ikke det før nå :ler::ler::ler:

Gjest Tabby
Skrevet

Nei jeg regnet med det :ler: Men jeg regner med at hun ble fornøyd med bildene, og at mannen blir glad når han får se dem...

Skrevet

Jeg tok undertøysbilder hos Fame fotografene, og min mann sine øyne holdt på å dette ut, og gjentok bare gang på gang "du kødder".......

Klarte ikke å slutte å se, og syns det var fantastisk morgengave!

Gjest Phair
Skrevet
Jeg tok undertøysbilder hos Fame fotografene, og min mann sine øyne holdt på  å dette ut, og gjentok bare gang på gang "du kødder".......  

Klarte ikke å slutte å se, og syns det var fantastisk morgengave!

Så kult :P

Men, hvordan ble de da? Og hvordan var fotosession? Og hva var prisen?

Skrevet

Jeg booket en time hos en kvinnelig kul ung fotograf. Hadde studio en time. Bakgrunnen var hvit og hun tok mest sort hvitt men også farvebilder. Hadde med tre sett med undertøy, og høye sorte lær støvletter. Hun viste meg endel positurer satte på musikk og knipset i vei!!!Det var kjempegøy!Hadde så en fremvisningstime, og så på ca 50 bilder(av 200) hun hadde tatt. Fotoseansen kostet 750. Her var også ett bildet inkludert.Plukket så ut 5 A4 bilder, hvor hvert bilde kostet 1100,-. Disse ble satt i en ramme, underhverandre. De mindre bildene kostet 750,- hver!Dette var Fame fotografene i Bygdøy Alle i Oslo da. De har ingen pakke som heter 4 yours eyes only.

Skrevet

Hvordan ble de da? Og hvordan var fotosession? Og hva var prisen? Og ble mannen din glad? :P

Jo de ble tøffe synes jeg. Var i studio sammen med to damen, den ene tok bildene og den andre viste meg mange "stillinger" jeg kunne stå/ligge osv for å se mest mulig sexy, mystisk osv ut. Hun hadde til og med vifte for å lage litt vind i håret mitt ;) Ble kule bilder ja. Var litt skeptisk for hvordan dette ville forløpe, men fikk en egen fin garderobe med silkekåpe til å ha rundt meg mellom skiftene og inn og ut av studioet.

Bildene er i et lite album som igjen ligger ien liten eske. På albumet står "for your eyes only". Det tok forsåvidt en haug med bilder...og jeg skal en tun rinnom etter bryllupet for å se om jeg skal kjøpe flere. De plukket ut de beste der og da og satte inn i det lille albumet.

jeg betalte 1100,- for ett album på 8 bilder

Så hadde de ett litt større for 1600,- på 12 bilder...

Og...mannen min har ikke sett de ennå ;)

Sender deg PM med tlf til FAME fotografene (der jeg tok bildene).

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg er så heldig å ha en venn som er proff fotograf, og vi tok masse sort/hvitt-bilder i stua hans som jeg ga til kjæresten min til jul. Hadde svart undertøy på hvit bakgrunn og hvitt undertøy på svart bakgrunn, bildene ble kjempeflotte!! Betalte ingenting for fotograferinga, selvfølgelig, men jeg ble overrasket over hvor billig fremkallinga var. Han sendte inn de fem beste bildene til et eller annet firma som fremkalte dem og sendte dem til meg. Kvaliteten var fantastisk, og jeg betalte 50 kroner for hvert bilde. Med rammer ble det litt dyrere, men tror likevel jeg var utrolig heldig.

Kjæresten min så :hakeslepp: ut da han fikk bildene :sjarmor:

Skrevet

Er det vits i å spandere dyre rammer da? For de kan jo ikke akuratt henge på veggen....? :-)

Skrevet

He he,syns det høres stilig ut dette:)*Tenke-tenke* :klø:

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg har en venninne som ga slike bilder til kjærsten sin bare for å glede han, og gjett om han ble!! Han fikk til og med et bilde der hun var toppløs. Kjærsten min har ikke sett de, men da jeg fortalte om de ble han kjempemisunnelig. :o Men jeg tror nok jeg skal gjemme det til en spesiell anledning. Jeg er nemlig ikke like glad i å vise frem kroppen min som hun er... Hun har absolutt en flott kropp å vise frem!

Hun tok de hjemme hos seg selv. Ei venninne tok bildene, de brukte sorthvitt film og hang opp et stort hvitt laken som bakgrunn. Det krøllet seg litt på gulvet så det så skikkelig kult ut. Hun stod, satt og lå på bildene i flere ulike antrekk. Tror antrekket med boxershorts og slips var veldig populært! :-)

Jeg kommer til å gjøre det hjemme eller hos noen jeg kjenner med et skikkelig kamera og sorthvitt film. Litt flaut å hente bildene, men jeg kommer nok ikke til å gjøre det selv. :-? Min venninne fikk ei annen til å gjøre det og mannen bak kassa hadde visst stirra litt mer enn vanlig :-)

Jeg tror det er en kjempegave jeg! Og har man ikke råd til noe dyrt og man ønsker å gi noe veldig personlig må jo dette være perfekt!

Pam

• 2 uker senere...
Skrevet

Hørtes jo ut som en kjempeide...Men etter to barnefødsler ser magen min ut som et veikart i tjukkeste london...masse stekkmerker, og langt fra så stram som den burde...

Noen måter man kan "skjule" magen på - og likevel få lekre og mystiske bilder ?

Finnes det en slik "fame-fotograf" i trøndelag?

Skrevet

Jeg har også født to barn(siste veide forøvrig 4620 gr),og min mage er heller ikke av de strammeste.Men jeg tenker sort/hvitt,litt olje,og positurer som ikke viser det verste :ler:

Og mennene våre er da glade i oss som vi er?Det er jo OSS det skal være bilder av,ikke fotomodeller!

Min beste venninne skal ta bilder av meg,så får vi se hvordan de blir.Hun tente så på ideen at hun ville at jeg skulle ta av henne også,som hun skulle overraske kjæresten i Sverige med :ler:

Og jeg tenker litt rekvisita etter interesser...tror jeg må ha med fiskestanga på et bilde iallfall :hoho:

Skrevet
Noen måter man kan "skjule" magen på - og likevel få lekre og mystiske bilder ?

Du MÅ jo ikke stille i bare bh og truse, mye annet fint man kan ha på seg som er sexy. Og om du vil "skjule" magen kan du ha på deg en korsett, torsolette eller en pen body. :sexy:

Skrevet

Hm.... *tenker*

Må vel trene litt først uansett...så lårene blir litt fastere...

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...