AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Det ble slutt med meg og kjærsten for en uke siden, helt uten dramatikk og krangel. Kun fordi vi tenkte så langt fremover og ble stresset over at vi ikke visste hva vi ville og tenkte at vi kanskje ikke var riktige oenfor hverandre. Ellers har vi hatt et kjempe bra forhold! Jeg flyttet direkte ut og kuttet all kontakt på dagen, fordi jeg tenkte at vi trengte å kjenne hvordan det er å være uten hverandre..enn når man står midt i alt. Nå etter litt tid tenker jeg at det var en dum avgjørelse, at vi burde brukt mer tid og ikke stresset når vi faktisk har det bra til vanlig..han vet hvor jeg står ang dette, så mitt spørsmål er; Hva funker best for å få han ti å tenke/savne meg? Er det silence treatment, altså null kontakt på lang tid, eller er det det å faktisk ses og ha lit smålig kontakt så man blir mint på hverandre..? hva tror dere? Noen her som har blitt sammen etter et brudd?? hva gjorde dere? hva funker på gutter? Er det det å vise at man har det bra uten? Anonymous poster hash: f44c0...02b
Gjest iGirl Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Dropp alle mind-games og snakk med han om hva du tenker. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 For meg hjalp det å slutte å ta kontakt. Da innså han til slutt at han savna meg. Men det går jo nesten ikke i lengden, om han blir lei igjen etter en stund.. Anonymous poster hash: 832c3...941
Cdcover Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 For alt du vet så tenker han akkurat det samme som deg spørr om dere kan treffes for å prate åsså tar du det derifra mindgames funket ikke for oss! Her måtte alle kortene på bordet og fram i lyset lykke til!
Wiola Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Enig med dem over. Prat med ham, og forhør deg om hva han tenker. Etter en uke uten kontakt har nok begge fått tenkt litt og funnet ut av hva de vil. Dersom han ikke vil tilbake tror jeg det er best å lukke døren og gå videre.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Når jeg har opplevd brudd før så har det alltid funket å kuttet kontakt en periode, slik at man ser hva man har mistet..ofte da en kjenner på alt man setter pris på. Men denne gangen vet jeg ikke..ønsker jo helst å kunne snakke med han, men jeg vil ikke trenge meg på for tidlig...spesielt når det var han som var mest bestemt. og når jeg spurte; er du sikker? så sa han, ja dessverre... så jeg vet ikke om dette kan endre seg med litt tid? :/ hvor lang tid bør jeg la han være? Anonymous poster hash: e6bfc...6fc
Gjest Linneah2013 Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Det ble slutt med meg og kjærsten for en uke siden, helt uten dramatikk og krangel. Kun fordi vi tenkte så langt fremover og ble stresset over at vi ikke visste hva vi ville og tenkte at vi kanskje ikke var riktige oenfor hverandre. Ellers har vi hatt et kjempe bra forhold! Jeg flyttet direkte ut og kuttet all kontakt på dagen, fordi jeg tenkte at vi trengte å kjenne hvordan det er å være uten hverandre..enn når man står midt i alt. Nå etter litt tid tenker jeg at det var en dum avgjørelse, at vi burde brukt mer tid og ikke stresset når vi faktisk har det bra til vanlig..han vet hvor jeg står ang dette, så mitt spørsmål er; Hva funker best for å få han ti å tenke/savne meg? Er det silence treatment, altså null kontakt på lang tid, eller er det det å faktisk ses og ha lit smålig kontakt så man blir mint på hverandre..? hva tror dere? Noen her som har blitt sammen etter et brudd?? hva gjorde dere? hva funker på gutter? Er det det å vise at man har det bra uten? Anonymous poster hash: f44c0...02b Jeg synes du skal fortelle han hva du føler, etterpå kan du, hvis han trenger det, gi han litt tid og ro til å tenke. Det er ikke alle menn det funker på å spille det spillet med null kontakt, noen tenker faktisk sånn at tar ikke jenta noe kontakt, er hun ikke interessert. Så det kan slå begge veier.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Men jeg fortalte han akkurat hva jeg følte dagen etterpå..så han vet hvor jeg står. Jeg sa rett ut at det føltes feil..men nå har det jo gått en liten stund uten og lurer jo så klart på hvordan han kjenner på det nå. Men vil ikke mase..føler det er opp til han å ta kontakt med meg om han virkelig skulle angre på valget. Jeg kan vel ikke gjøre annet enn å vente... Anonymous poster hash: e6bfc...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå