Gjest Moonshadow Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Jeg har tenkt og kjøpe meg skriver nå.. Noen som har noen forslag til hvilken type jeg skal kjøpe..? Skal bare ha den til vanlig hjemmebruk. Litt dokumenter osv..
Gjest 1111 Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Anbefaler HP jeg også. styr unna Canon, bare trøbbel
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Oki.. Har faktisk aldri hørt om HP jeg..
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Canon må du iallefall ikke finne på å kjøpe. Billig blekk, men de Canon-skriverne jeg har hatt har nektet å skrive ut til tider :evil: De siste gangene har jeg hatt Lexmark og jeg er veldig fornøyd med de.
jordbær Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 Skal du bare bruke skriveren til div dokumenter og ikke utskrift av bilder, kan du bare kjøpe deg en billigskriver... De fleste skriverene i dag, er så gode at du ikke trenger å legge så mye penger i den, for å få et ok utskriftsresultat, spesielt ikke på vanlige dokumenter.
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Blir nok mest brukt til banlig dokumenter ja..
Gjest Elenath Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 jeg har en billig canon og er fonøyd med det.
opa| Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Jeg har hele tiden hatt HP hjemme, og har vært fornøyd med det. Har også vært litt borti support hos HP i jobbsammenheng, og har positiv erfaring derifra. Ringte inn for å melde inn en feil på en printer, og det kom en teknikker et par dager seinere og fiksa problemet. Da problemet igjen oppstod, ringte jeg nok en gang inn, og fikk da tilsendt en ny printer. Så skulle man være uheldig, så er det i hvert fall god hjelp å få også.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. mai 2004 #10 Skrevet 26. mai 2004 Skal du bare bruke skriveren til div dokumenter og ikke utskrift av bilder' date=' kan du bare kjøpe deg en billigskriver... De fleste skriverene i dag, er så gode at du ikke trenger å legge så mye penger i den, for å få et ok utskriftsresultat, spesielt ikke på vanlige dokumenter.[/quote'] I og for seg riktig det. Bare greit å finne ut hva blekket koster også. De veldig billige skriverene har en tendens til å bruker veldig mye blekk og/eller ha veldig dyre blekkpatroner.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #11 Skrevet 26. mai 2004 Jeg er veldig, veldig fornøyd med Canon! HP derimot har jeg hatt mye mas med! (Men mange anbefaler de likevel.) Jeg vil anbefale deg Canon, men du får sikkert støtte av veldig mange andre hvis du kjøper deg HP (Hewlett Packard) skriver...
monja Skrevet 26. mai 2004 #12 Skrevet 26. mai 2004 Vi har også HP skrivere hjemme. Har nettopp bytta ut en photosmart skriver med en multifunksjonsskriver (skriver, scanner, kopimaskin og fax i et). Anbefaler HP :-D
Gjest Pbrina uinnlogga Skrevet 26. mai 2004 #13 Skrevet 26. mai 2004 Oki.. Har faktisk aldri hørt om HP jeg.. HP=Hewlett Packard, by the way...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå