AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har kjent masse symptomer på at jeg er er gravid, men nå i dag kjenner jeg ingenting, de blir liksom bare mindre å mindre.. jeg er nok 14 eller 15 dpo i dag, tok en gtest i dagtidlig som var negativ. Noen andre som har hatt det slik? Burde jeg tatt en ny om noen dager? Anonymous poster hash: 8ab47...c19
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Symptomer på at mensen kommer kan være veldig lik som man er gravid. Er nok frøkna som er på vei. Hvis mensen ikke kommer ta en ny test om 2-3 dager. Anonymous poster hash: 092e7...089
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Symptomer på at mensen kommer kan være veldig lik som man er gravid. Er nok frøkna som er på vei. Hvis mensen ikke kommer ta en ny test om 2-3 dager.Anonymous poster hash: 092e7...089 men disse symptomene begynte 1-2 dager etter en eventuel befrutning ooghar hatt det frem til nå, mare litt variert.. TSAnonymous poster hash: 8ab47...c19
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Man kan ikke kjenne symptomer på en graviditet så fort etter en befruktning som 1-2 dager etter. Det er nok helt sikkert psyken som har innbilt seg de symptomene. Anonymous poster hash: 0066a...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå