Rapunzel_ Skrevet 13. februar 2014 #1 Del Skrevet 13. februar 2014 (Mulig det er en tråd om dette fra før, men velger å starte en ny) Jeg er av den sorten som irriterer meg grenseløst over orddelingsfeil! Noen ganger ler jeg godt over feilen jeg ser, andre ganger blir jeg bare oppgitt... Noen som har noen morsomme/irriterende eksempler? Kan dele den jeg kom over sist, en som gjorde meg OPPGITT: Persille rot 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Del Skrevet 13. februar 2014 Noen jeg har sett i det siste: Vaske maskin Barne dåp Ull teppe Og verst av alt: Konfir masjon Anonymous poster hash: 9b27a...f43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 13. februar 2014 #3 Del Skrevet 13. februar 2014 (Mulig det er en tråd om dette fra før, men velger å starte en ny) Jeg er av den sorten som irriterer meg grenseløst over orddelingsfeil! Noen ganger ler jeg godt over feilen jeg ser, andre ganger blir jeg bare oppgitt... Noen som har noen morsomme/irriterende eksempler? Kan dele den jeg kom over sist, en som gjorde meg OPPGITT: Persille rot Bare til orientering: det heter særskrivingsfeil 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 13. februar 2014 #4 Del Skrevet 13. februar 2014 Kylling biter Hår ruller Leie priser Grønn såpe Lamme lår Støv suger poser Hjerte starter Lager salg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. februar 2014 #5 Del Skrevet 13. februar 2014 Ananas ringer Tunfisk biter i vann Dameskinn hansker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 13. februar 2014 #6 Del Skrevet 13. februar 2014 Kjønns forskjeller og alle andre som deles med en s slik at det blir et ord som ikke finnes! Hva i all verden er dameskinn? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Del Skrevet 13. februar 2014 Særs skrivings feil Hugg orm Stol rygg Kjøle skap Kjøre tøy Hunde fôr Hud krem Leve regler Sylte tøyAnonymous poster hash: 7d565...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 13. februar 2014 #8 Del Skrevet 13. februar 2014 Laste bil sjåfør Mors dagen Oppussings objekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Del Skrevet 13. februar 2014 Ja fy, ord delings feil er irri terende. Anonymous poster hash: 0a098...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 13. februar 2014 #10 Del Skrevet 13. februar 2014 Ananas biter (biter den hardt tro?) Potet gull Til bake Skatte penger Katte mat Fjern synsapparat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 13. februar 2014 #11 Del Skrevet 13. februar 2014 Fjern kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #12 Del Skrevet 13. februar 2014 hooly wood stjerne leste jeg på en blogg for ikke lenge siden. Anonymous poster hash: 7a078...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #13 Del Skrevet 13. februar 2014 mente selvsagt holly wood stjerne Anonymous poster hash: 7a078...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 13. februar 2014 #14 Del Skrevet 13. februar 2014 Ananas ringer Tunfisk biter i vann Dameskinn hansker Jeg tror en del av disse særskrivingsfeilene kommer av at mange ord er delt på engelsk. snow shovel, men snøskuffe car tire, men bildekk chocolate mousse, men sjokolademousse osv osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. februar 2014 #15 Del Skrevet 13. februar 2014 Det har du nok rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #16 Del Skrevet 13. februar 2014 Ekstra toalett ruller over vindu Anonymous poster hash: 47ae2...34a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. februar 2014 #17 Del Skrevet 14. februar 2014 Ekstra toalett ruller over vindu Anonymous poster hash: 47ae2...34a Det skulle jeg likt å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #18 Del Skrevet 13. mai 2014 Til bakeFjern synsapparat Er det virkelig noen som har prestert å skrive det? Anonymous poster hash: f8c40...963 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 13. mai 2014 #19 Del Skrevet 13. mai 2014 Er det virkelig noen som har prestert å skrive det? Anonymous poster hash: f8c40...963 Jepp. Tro det eller ei, men min "kjære" eks skriver det. Han har ikke lese og skrivevansker eller noe, han gidder bare ikke å skrive riktig. Han deler omtrent alt av ord, jeg tror nesten han syns det er tøft å skrive mest mulig feil. Han er en sykelig sjalu drittsekk og skrev en falsk mail til meg da vi var sammen og utga seg for å være en annen eks, men jeg så jo på alle skrivefeilene at det var han. "Og" eksisterer heller ikke i hans verden, han skriver "å" til alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 15. mai 2014 #20 Del Skrevet 15. mai 2014 Kran fører bevis. Vår rengjøring. Rør legger sprekk. Grill mesteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå