AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jeg sa jeg elska han. Han sa at han vill ikke ha meg. Det gjør så ondt. Jeg ligger bare i senga og gråter. På mandag må jeg gå på jobb, sammen med han. Hva skal jeg gjøre? Det kjennes ut som jeg skal dø. Anonymous poster hash: 11a12...66c
Betty Blue Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Uff da ! En god klem til deg, kjære deg. Jobber dere så nært at dere må ses, eller kan du unngå det?
carmen81 Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Huff det der med å få hjertet smadret er overhode ikke noe godt. Med tiden vil du finne en som elsker deg og setter virkelig pris på deg. Når du kommer på jobb på mandagen så for all det unngå å se trist og lei deg ut eller prøve å snakke med den der fyren. Hev deg over det og selv om det er aldri så vanskelig, så gjør som ingenting. Vil han vil snakke plutselig, så si du ikke har tid og det er ikke rette stedet. Nå er dere kollegaer, så om det ikke er jobbrelatert så be han la deg være ifred. Det blir bedre skal du se, men skjønner det er vondt. Det blir bedre skal du se! :D 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Takk kjære dere. Vi jobber veldig nært, han er min nærmeste kollega. Jeg sitter her å vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har lyst til å sende han en sms eller skrive han en lang e-post om hvor ondt det gjør. Men han bryr seg ikke. Så det kan jeg ikke gjøre. Jeg har aldri hatt kjærlighetsorg før. Jeg visste ikke at det skulle gjøre så ondt. Jeg har lyst til å ringe til noen, men jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg vil bare gråte. Jeg må jo være tøff på mandag, men jeg vet ikke hvordan. Det er jo bare noen dager til. TS Anonymous poster hash: 11a12...66c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 lenge var dere sammen? Anonymous poster hash: 09139...fda
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 i 2 år. Jeg trudde han var mannen i mitt liv. Han gråt når han sa han måtte gå. Han har truffet ei anna ei. Jeg visste ikke det før noen andre fortalte det meg. Jeg føler meg så dum. TS Anonymous poster hash: 11a12...66c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Etter to år så sier det seg selv at dere ikke kan jobbe nært sammen fremover. Han gikk, ergo må han bytte jobb (eller, det ville vært det anstendige av han, men alle er jo desverre ikke anstendige mennesker). Som det er så må du bare ta det opp med han. Om han ikke går med på å bytte jobb internt eller eksternt så får du snakke med din sjef om det finnes løsninger. Anonymous poster hash: 5def5...37a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 i 2 år. Jeg trudde han var mannen i mitt liv. Han gråt når han sa han måtte gå. Han har truffet ei anna ei. Jeg visste ikke det før noen andre fortalte det meg. Jeg føler meg så dum. TS Anonymous poster hash: 11a12...66c huffsann.. ja den kjærlighetssorgen er aldri enkel. og jeg vet det ikke hjelper stort akkurat nå å si at det går over, men det gjør det altså etter hvert. vil du komme over det raskest mulig anbefaler jeg deg å slette nummeret hans, slette han fra facebook og ha null kontakt. desto mindre du blir eksponert for han desto raskere vil du glemme. det er i hvert fall min erfaring Anonymous poster hash: 09139...fda
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Ble dumpet av nin forlovede gjennom åtte år selv for seks uker siden. I tillegg fant jeg ut at han var utro. Jeg brukte ca 4 uker av tiden min på å gråte, være lei meg, deprimert og savne han. En dag så slo det meg st faen, jeg fortjener bedre! Ikke la en gutt ødelegge resten av livet ditt. Jeg vet det er hardt nå, men lover deg st der blir bedre. Jeg trodde ikke at det skulle bli bedre noen gang, men her sitter jeg i dag og er faktisk glad og gleder meg til tiden fremover! Klem til deg.Anonymous poster hash: 82917...fea
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Min sjef vet dette, og han sier det vil være en katastrofe om han slutter på grunn av dette. For jeg fikk vite dette på jobb i går, fra min sjef, av alle. Så nå er jeg redd det er jeg som må slutte. Eller jeg vet ikke. Alt er bare kaos. Og jeg er hjemme fra jobb i dag, for jeg klarer ikke å gå dit å late som ingenting har skjedd. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å se han med hun andre jenta heller. Jeg vet jo at jeg bare må la han gå, for han vil ikke ha meg, han har funnet noen andre. Hvordan kunne han gjøre det? Uten å fortelle meg det? TS Anonymous poster hash: 11a12...66c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Ble dumpet av nin forlovede gjennom åtte år selv for seks uker siden. I tillegg fant jeg ut at han var utro. Jeg brukte ca 4 uker av tiden min på å gråte, være lei meg, deprimert og savne han. En dag så slo det meg st faen, jeg fortjener bedre! Ikke la en gutt ødelegge resten av livet ditt. Jeg vet det er hardt nå, men lover deg st der blir bedre. Jeg trodde ikke at det skulle bli bedre noen gang, men her sitter jeg i dag og er faktisk glad og gleder meg til tiden fremover! Klem til deg.Anonymous poster hash: 82917...fea Det var ikke godt å lese, dette var enda verre. Klem til deg, og takk for at du skrev dette. Så det går over? Hvordan har du taklet disse ukene? TS Anonymous poster hash: 11a12...66c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 tro meg ts, det går over. da jeg ble dumpa for første gang trodde jeg livet mitt var over. gikk ned utallige kilo. greide ikke gå ut, gå på butikken og slike ting. jeg knakk helt sammen før jeg var ute av døra. i dag ler jeg bare av hele greia, forstår ikke hvordan jeg kunne tatt det så tungt. han var jo ikke noe kjæresteemne egentlig men det ser man ikke før man får ting på avstand Anonymous poster hash: 09139...fda
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Det var ikke godt å lese, dette var enda verre. Klem til deg, og takk for at du skrev dette. Så det går over? Hvordan har du taklet disse ukene? TS Anonymous poster hash: 11a12...66c Det begynte med at jeg kun var hjemme og gråt. Lå i sengen og gråt hele tiden. Gikk ned seks kilo på en uke. Begynte smått med å gjøre daglige ting som å rydde, dra ut på butikken og være med familien. Så lite til vennene mine da vi hadde mange felles venner. Brukte familien min for alt det er verdt. Dro etter fire uker min første tur på byen og ble faktisk sjekket opp og mange kom bort til meg og trøstet meg. Det hjalp utrolig. Etterhvert så gråt jeg bare mindre og mindre og nå har jeg ikke felt en tåre på over to uker. Det føles godt. Noe sv det første jeg gjorde etter bruddet var å slette han fra alt av sosiale medier og blokkere nr hans. Det hjalp også. Det nytter ikke å snoke på eksen, da kommer man seg ikke videre. Har også meldt meg inn på treningsstudio og bruker mye av fritiden min på meg selv og trening. Det hjelper meg å få en struktur i hverdagen slik at jg ikke blir sittendes å tenke for mye. :-)Anonymous poster hash: 82917...fea
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 Glemte å tilføye at jeg pakket ned alle tingene hans og alt som minnet meg om han to dager etter bruddet. Jeg leverte det på døren til foreldrene hans. Anonymous poster hash: 82917...fea
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #15 Skrevet 13. februar 2014 Ikke spis der du driter er det noe som heter.. Derfor flere arbeidsgivere har det i sin kontrakt at blir 2 ansatte sammen må den som begynte sist slutte..Anonymous poster hash: 148d9...44b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #16 Skrevet 13. februar 2014 Dere er så snille som skriver til meg, det er ei slags trøst. Jeg har ikke sovet, jeg har ikke spist og jeg vil bare være under dyna for evig. Og jeg er så sint på meg sjøl for at dette skjedde. Jeg er sint på han for at jeg får høre det fra andre, at han har funnet ei ny. Hvordan kan noen gjøre noe sånt? Jeg trodde alt var bra. TS Anonymous poster hash: 11a12...66c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 Dere er så snille som skriver til meg, det er ei slags trøst. Jeg har ikke sovet, jeg har ikke spist og jeg vil bare være under dyna for evig. Og jeg er så sint på meg sjøl for at dette skjedde. Jeg er sint på han for at jeg får høre det fra andre, at han har funnet ei ny. Hvordan kan noen gjøre noe sånt? Jeg trodde alt var bra. TS Anonymous poster hash: 11a12...66c Du fortjener bedre. Dra ut med venner, tren eller rydd gjennom alt av klær. Få tiden til å gå klem til degAnonymous poster hash: 82917...fea
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #18 Skrevet 13. februar 2014 TS her Nå har jeg stirret inn i KG i hele dag, og verken spist eller drukket. Jeg har sagt at jeg ikke kommer på jobb i morgen, men det er bare ondt å ligge her også. HVa bør jeg gjøre? Hive meg ut i det og dra likevel i morgen, eller bli borte til mandag. Enn de stakkars kollegene mine, som må stå midt oppi det her sammen med oss? Hva skal jeg si til de? Jeg klarer ikke helt å tenke, jeg er helt i sjokk. Anonymous poster hash: 11a12...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå