AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Hadde en diskusjon med noen damer forleden.... De mente at menn at hvis en mann kun viste sexinteresse for en dame, så var hun stygg. Og dette var fra naturens side..... Altså at menn ikke klarer å ligge fingrene av fatet når ei kvinne er stygg å se på. Men er hun fin derimot så klarer han å være tålmodig.... Jeg lurer på om menn kan uttale seg om dette..... Er det slik at dere ikke klarer å styre driftene deres? Jeg er kvinne, og har sex med menn jeg er tiltrukket av, og den jeg er interessert i. Anonymous poster hash: a7a2e...f3a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 at menn ikke klarer å ligge fingrene av fatet når ei kvinne er stygg å se på. Men er hun fin derimot så klarer han å være tålmodig.... Anonymous poster hash: a7a2e...f3a Du hører vel hvor idiotisk det høres ut?Anonymous poster hash: da413...940 9
Betty Blue Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Hadde en diskusjon med noen damer forleden.... De mente at menn at hvis en mann kun viste sexinteresse for en dame, så var hun stygg. Og dette var fra naturens side..... Altså at menn ikke klarer å ligge fingrene av fatet når ei kvinne er stygg å se på. Men er hun fin derimot så klarer han å være tålmodig.... Jeg lurer på om menn kan uttale seg om dette..... Er det slik at dere ikke klarer å styre driftene deres? Jeg er kvinne, og har sex med menn jeg er tiltrukket av, og den jeg er interessert i. Anonymous poster hash: a7a2e...f3a Det tror jeg ikke har noe å si. Jeg tror derimot at en mann lettere klarer å beherske seg dersom han er forelsket fordi han tar en større risiko ved å prøve seg for tidlig da, og dersom han er edru, - enn motsatt . Og så tror jeg at de skryter av de vakre de har fått til sengs, men tier om de mindre pene.... Endret 13. februar 2014 av Ibsenfrue
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Hadde en diskusjon med noen damer forleden.... De mente at menn at hvis en mann kun viste sexinteresse for en dame, så var hun stygg. Og dette var fra naturens side..... Altså at menn ikke klarer å ligge fingrene av fatet når ei kvinne er stygg å se på. Men er hun fin derimot så klarer han å være tålmodig.... Jeg lurer på om menn kan uttale seg om dette..... Er det slik at dere ikke klarer å styre driftene deres? Jeg er kvinne, og har sex med menn jeg er tiltrukket av, og den jeg er interessert i. Anonymous poster hash: a7a2e...f3a Dette er noe hun sier for å trøste seg selv fordi hun ikke er særlig populær blant gutta. "Gutter vil bare ha de stygge, derfor vil ingen ha meg." "De vil gjerne ha meg også, men de er bare (jævlig) tålmodige, fordi jeg er så pen..." Du hører vel selv hvor hjernedødt dette er. Anonymous poster hash: 020ee...8cb 4
Mike Waters Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Biologi er ikke særlig populært i vennekretsen? 5
Gjest Halvor Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Biologi er ikke særlig populært i vennekretsen? Etter det jeg har sett er i vertfall du det. Du synser jo av gårde på lik linje med en evolusjonsbiolog, og tar alltid feil likt med dem også. 1
Marie90 Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 What? Menn har casual sex med mindre attraktive damer fordi det er vanskeligere aa faa pene damer til sengs. Det er dermed ikke sagt at dersom han faar en pen dame til sengs, saa vil han ha et forhold - det kommer jo an paa hennes personlighet. Saa det at en mann bare vil ha sex med deg, betyr bare at du ikke er forholdsmateriale - ikke attraktiv nok eller ikke en match personlighetsmessig, eller begge deler. En mann sliter mer med aa "holde fingerene fra fatet" hvis kvinnen er attraktiv, men han maa som regel jobbe mer for aa komme dit. Det er ikke lettere aa vaere taalmodig, men han maa vaere det. 1
Mike Waters Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Etter det jeg har sett er i vertfall du det. Du synser jo av gårde på lik linje med en evolusjonsbiolog, og tar alltid feil likt med dem også. Er jeg populær i vennekretsen deres? Evolusjonsbiologi? Mener du evolusjonspsykologi? Er du uenig i evolusjon? Er menn fra naturens side utstyrt med pre-programmering for å oppsøke sex med "stygge" damer? Endret 13. februar 2014 av Mike Waters
Gjest Sindre2014 Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Hadde en diskusjon med noen damer forleden.... De mente at menn at hvis en mann kun viste sexinteresse for en dame, så var hun stygg. Og dette var fra naturens side..... Altså at menn ikke klarer å ligge fingrene av fatet når ei kvinne er stygg å se på. Men er hun fin derimot så klarer han å være tålmodig.... Jeg lurer på om menn kan uttale seg om dette..... Er det slik at dere ikke klarer å styre driftene deres? Jeg er kvinne, og har sex med menn jeg er tiltrukket av, og den jeg er interessert i. Anonymous poster hash: a7a2e...f3a Trodde kvinner også var sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Da må jo menn isåfall være rimelig dumme, hvis de har sex med damer de syntes er stygge. Hvis det er sånn at de ikke får seg noe hvis de ikke har sex med de som de syntes er stygge, så ser de vel kanskje ikke spesielt bra ut selv heller da. Ser du bra ut, er det som regel ikke så himla vanskelig å finne seg noen på byen hvis man er desperat etter et ligg. Aldri i verden om jeg hadde klart å ha sex med en fyr jeg syntes var stygg, da måtte jeg isåfall ha vært nesten bevisstløs.. Hadde aldri klart å tenne på en jeg ikke fant attraktiv. Anonymous poster hash: 21dc4...c84 1
Meandro Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 What? Menn har casual sex med mindre attraktive damer fordi det er vanskeligere aa faa pene damer til sengs. Det er dermed ikke sagt at dersom han får en pen dame til sengs, saa vil han ha et forhold - det kommer jo an paa hennes personlighet. Saa det at en mann bare vil ha sex med deg, betyr bare at du ikke er forholdsmateriale - ikke attraktiv nok eller ikke en match personlighetsmessig, eller begge deler. En mann sliter mer med aa "holde fingerene fra fatet" hvis kvinnen er attraktiv, men han maa som regel jobbe mer for aa komme dit. Det er ikke lettere aa vaere taalmodig, men han maa vaere det. Det er faktisk en sannhet i det. Det er vanskeligere å seksuelisere en vakker, skjønn, langstrakt pen jente med god holdning, vakkert ytre og en grasiøs og positiv utstråling, enn en lettkledd vanlig jente som oser promiskuøsitet. Vanlige og mindre pene jenter får oppmerksomhet kun gjennom å kle seg promiskuøst og sexy, pene kvinner får genuin interesse og trenger ikke utvise seksuelle undertoner for å tiltrekke seg menn. Selvfølgelig kan pene jenter seksualiseres og vies ren seksuell oppmerksomhet også, men det er fordi de overkjører sin naturlige tiltrekningskraft gjennom å gjøre seg mer "slutty", mens vanlige jenter ikke har noen andre måter å gjøre seg tilgjengelig på. Det er antageligvis derfor en del kvinner opplever stigmatisering og mangel på respekt ved å kle seg utfordrende, siden de spiller den attraktivitetsfattige jentas spill og har ikke genuin interesse fra mennene.
Marie90 Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Det er faktisk en sannhet i det. Det er vanskeligere å seksuelisere en vakker, skjønn, langstrakt pen jente med god holdning, vakkert ytre og en grasiøs og positiv utstråling, enn en lettkledd vanlig jente som oser promiskuøsitet. Joda, men eksempelet i innlegget var "stygg" vs. "pen". Selvsagt spiller det stor rolle hvordan en kvinne kler seg, ter seg og hva hun fremlegger, uavhengig av utseende. Stygghet i seg selv er ikke noe som gjor en mann kaat.
Meandro Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 Joda, men eksempelet i innlegget var "stygg" vs. "pen". Selvsagt spiller det stor rolle hvordan en kvinne kler seg, ter seg og hva hun fremlegger, uavhengig av utseende. Stygghet i seg selv er ikke noe som gjor en mann kaat. Stygghet i seg selv er ikke noe en mann trenger å legge merke til. De aller fleste kvinner kler seg på en måte som tiltrekker seg menn, enten de forstår det eller ikke, og da er som regel den stygge jenta som går kledd som om hun er klar for en omgang (trenger egentlig bare tettsittende klær og en akseptabel kropp) lettere å seksuallisere, enn ei nydelig jente som virkelig bare er gjennomgående vakker og representerer høy verdi. Menn vil helst ha henne, men vil være langt mer forsiktig med å nettopp ikke seksualisere henne i frykt for å miste sjansen til å bli kjent med henne da 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #15 Skrevet 13. februar 2014 Kanskje Meandro er inne på noe her. Menn med supervakre trofe-koner skaffer seg lett mindre vakre, men seksuelle elskerinner. Anonymous poster hash: 646d4...0d6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #16 Skrevet 13. februar 2014 Jeg er mann...pleier ikke ha sex med stygge damer jeg..Anonymous poster hash: 0e0ff...661 1
Gjest Lincoln Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 Hadde en diskusjon med noen damer forleden.... De mente at menn at hvis en mann kun viste sexinteresse for en dame, så var hun stygg. Og dette var fra naturens side..... Altså at menn ikke klarer å ligge fingrene av fatet når ei kvinne er stygg å se på. Men er hun fin derimot så klarer han å være tålmodig.... Anonymous poster hash: a7a2e...f3a Noe av det dummeste jeg har lest. "Gullkorn fra kvinnemunn" var det en spalte som het i FHM. Lurer på om de har den ennå.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2014 #18 Skrevet 13. februar 2014 Menn har vel sex med stygge jenter fordi de er enklere å få til sengs.
Gjest Chloè Skrevet 13. februar 2014 #19 Skrevet 13. februar 2014 What? Menn har casual sex med mindre attraktive damer fordi det er vanskeligere aa faa pene damer til sengs. Det er dermed ikke sagt at dersom han faar en pen dame til sengs, saa vil han ha et forhold - det kommer jo an paa hennes personlighet. Saa det at en mann bare vil ha sex med deg, betyr bare at du ikke er forholdsmateriale - ikke attraktiv nok eller ikke en match personlighetsmessig, eller begge deler. En mann sliter mer med aa "holde fingerene fra fatet" hvis kvinnen er attraktiv, men han maa som regel jobbe mer for aa komme dit. Det er ikke lettere aa vaere taalmodig, men han maa vaere det. Er pene jenter vanskelige å få til sengs, mens stygge jenter er løse? Aha, godt man kan dele oss opp på den måten. Enklere å leve livet når reglene står skrevet i boka
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2014 #20 Skrevet 13. februar 2014 Er pene jenter vanskelige å få til sengs, mens stygge jenter er løse? Aha, godt man kan dele oss opp på den måten. Enklere å leve livet når reglene står skrevet i boka Godt poeng. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå