simsalabim Skrevet 25. mai 2004 #1 Del Skrevet 25. mai 2004 I dag fikk pusen vår 5 nydelige små kattebabyer :-) Fødselen gikk fort og bra,alle ute i løpet av 1 1/2 time. Og det som var eksta morsomt var at det skjedde mens både jeg og barna var hjemme så vi satt ved henne hele tiden og ungene fikk oppleve kattefødsel :-) Nå sover både mor og barn,det har nok vært en slitsom dag for henne stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 25. mai 2004 #2 Del Skrevet 25. mai 2004 Så koselig! Kos dere med de små nurkene! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 25. mai 2004 #3 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg var også tilstedet når katten min fikk unger, vi strøk henne på magen og snakket rolig til henne og det gikk så bra, hun ble veldig rolig av det. Grattis med fem små nøster :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. mai 2004 #4 Del Skrevet 25. mai 2004 Heldiggris, vi har ønsket oss katt lenge, men er litt usikker på om vi kan ha p.g.a. allergier i familien. Dere får sikkert en koselig tid fremover. Gratulere så mye :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 25. mai 2004 #5 Del Skrevet 25. mai 2004 5 små! Gratulerer! Våre 5 har åpnet øynene, og når vi løfter dem (noe vi gjør mang eganger om dagen) hyler de så en skulle tro det var grisunger og ikke kattunger en har med å gjøre... Og om etpar uker er de høyt og lavt og lager mer bråk enn en flokk elefanter. Hmmm. Kos er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mai 2004 Takk for det :-) Måtte inn til de før jeg gikk å la meg nå også å kose litt med de, mammaen godtar at vi tar opp ungene men følger med hele tiden når de piper,tydelig at hun passer på de ja :-) Det skal bli arti når de vokser og begynner å utforske litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 25. mai 2004 #7 Del Skrevet 25. mai 2004 Gratulerer så masse med nøstene! Jeg fikk ikke oppleve selve fødselen da min katt fikk sine unger for to uker siden, to kom på natta og en kom mer enn 13 timer etterpå, mens jeg ikke var inne hos henne... Vi har nå kost masse med dem og de viser allerede at de setter pris på kosen. Er det mulig å få se noen bilder av dem etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 26. mai 2004 #8 Del Skrevet 26. mai 2004 gratulerer med de små Så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2004 #9 Del Skrevet 26. mai 2004 Gratulerer med de små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 26. mai 2004 #10 Del Skrevet 26. mai 2004 Gratulerer med de små. Det er en koselig tid med små kattunger, men 5 stykker kan virke som mange flere når de blir litt større. Vi hadde bare 4 kattunge, men det var mange nok det iallefall, iallefall når vi skulle hustrene de. Bare husk å kose masse med de hver dag, de trenger sosialiseringstrening fra første stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 27. mai 2004 Nå har jeg lagt ut bilde av pusene våre http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=1075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. mai 2004 #12 Del Skrevet 27. mai 2004 Så nydelige de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 27. mai 2004 Ser de ikke så godt der,men jeg kommer med flere bilder senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 27. mai 2004 #14 Del Skrevet 27. mai 2004 Ser ut som mor og barn koser seg der! Gleder meg til å se flere bilder senere. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 28. mai 2004 #15 Del Skrevet 28. mai 2004 Næææhhhh! Så koselig! Har en gang opplevd å ha kattunger i hus (hjemme hos mamma og pappa) og det var så fint! Kos dere med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 2. juni 2004 Nå er kattungene blitt 8 dager og i går åpnet de øynene også. De er så nydelige,gruer meg til jeg må gi de bort. http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=1091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. juni 2004 #17 Del Skrevet 7. juni 2004 Håper du har funnet noen som vil ha kattungene! Det er alt for mange uønskede kattunger som fødes. Håper du vil vurdere å sterilisere kattemor når kattungene har flyttet til nye hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. juni 2004 #18 Del Skrevet 8. juni 2004 Så nydelige de er! *Smelt* Ikke lenge til de begynner å stabbe rundt på gulvet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå