Gå til innhold

Estee Lauder Sumptuous Extreme - får ikke til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte nylig denne maskaraen, på anbefaling fra damen på parfymeriet. Hun lovte meg masse volum og fylde, men jeg får søren meg ikke til å påføre maskaraen uten å få "edderkoppvipper". Noen som har samme erfaring med denne, evt noen gode tips? Synes det kommer altfor mye maskara på børsten..

Anonymous poster hash: 98114...f29

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Tørk av det overflødige og påfør forsiktig i sikksakk mønster. Noen maskaraer er også veldig våte i begynnelsen, så det kan hende du bare må vente noen uker på at den skal sette seg litt :)

Skrevet

Jeg elsker denne maskaraen, og har brukt den i mange år.. Har ikke det samme problemet som deg, men jeg pleier å "dra" kosten inntil kanten før jeg tar den på. Litt vanskelig å forklare, men det fjerner i hvertfall de største mengden av maskaraen :)

Anonymous poster hash: cbb85...69a
Skrevet

Tenkte det samme som deg da jeg begynte med denne mascaraen. Syntes kosten var for stor og klumpete, at mascaraen kladdet, etc., men... det gikk seg fort til! Ikke gi opp, bare du finner ut av teknikken og blir vant til den, så kommer du nok til å bli fornøyd. I hvert fall er jeg det.

Skrevet

Jeg kjøpte nylig denne maskaraen, på anbefaling fra damen på parfymeriet. Hun lovte meg masse volum og fylde, men jeg får søren meg ikke til å påføre maskaraen uten å få "edderkoppvipper". Noen som har samme erfaring med denne, evt noen gode tips? Synes det kommer altfor mye maskara på børsten..

Anonymous poster hash: 98114...f29

Kjøpte denne fordi den kom ut best i test i et eller annet blad, verste maskaraen jeg ar prøvd. 300 kr ut vinduet. Mitt beste tips er å tørke kosten litt med papir før du påfører, kosten har altfor mye produkt på seg, derfor vippene blir klumpete. Kastet min tilslutt jeg. Bruker Max Factors false lash effekt, brukt i mange år, finner ingen som er bedre.

Skrevet

Tørk av overflødig mascara langs kanten (kaster bort mye ved å tørke av på papir). Gre vippene med vippekam. Legg mascarabørsten inntill vippekanten, og påfør med sikk-sakk bevegelser utover.

De beste mascaraene jeg har prøvd, de som gir lengre, tykkere vipper, krever denne teknikken. Jeg ser at flere foretrekker mindre børster og tynnere mascaraer som er lettere å påføre, men de gir ikke samme effekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...