Brudulja Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Huff, kommer nå fra prøvetime hos frisøren. Det var avtalt at hun skulle sminke og sette opp håret. Men nå ville hun helst ikke sminke allikevel, og det er 1,5 uke til jeg gifter meg :-? Er ikke så lett å få noen andre til å sminke meg nå på så kort tid. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Ville i alle fall ikke insistere på at hun skulle sminke meg, for jeg fikk på følelsen at hun kanskje ikke var så flink (og hadde nesten ikke sminke heller). Håper virkelig det ordner seg. Er egentlig flink til å sminke meg selv, men klarer det aldri når det virkelig gjelder!
jea Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 det var rart av frisøren..men da hadde jeg nok satset på å sminke meg selv....
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Gjør det selv, da, det blir sikkert aller best!
Bente Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Gjør det selv, da, det blir sikkert aller best! :enig_animasjon:
Brudulja Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2004 Ja, jeg får se. Skal sette meg i sving imorgen! Har visst startet opp en salong hvor de sminker (sa frisøren i alle fall) noen meter fra kirken, får se om de har time. Ellers får jeg ta det selv da! Men syns jo godt frisøren kunne sagt fra om dette litt før da
Tari Skrevet 25. mai 2004 #6 Skrevet 25. mai 2004 Ja, det var rart...Men, kanskje du har en venninne som er flink til å sminke?
Lissemor Skrevet 25. mai 2004 #7 Skrevet 25. mai 2004 Dette klarer du fint! Bruk underlagskrem og litt pudder,det holder seg hele dagen!Og gjerne vannfast mascara....skal iallfall jeg ha... Er enig med deg at hun burde sagt ifra litt tidligere...hørtes jo helt merkelig ut!
Brudulja Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2004 Nå har jeg roet meg litt og nesten bestemt meg for å gjøre det selv :-) Jeg har faktisk masse bra sminke, men skal kjøpe inn ordentlig med ting som underlagskrem, pudder osv. Prøvde akkurat å sminke meg sånn jeg har tenkt å ha det, og fikk det faktisk veldig bra til (nesten litt stolt av meg selv hehe). Faktisk godt å høre at dere trodde jeg kunne klare det selv! Husker en tråd tidligere i vinter/vår, hvor det hørtes ut som man kom til å se fæl ut hvis man ikke fikk en profesjonell til å gjøre det.
Gjest Tabby Skrevet 25. mai 2004 #9 Skrevet 25. mai 2004 Dette klarer du nok bra selv brudulja. Jeg husker også den tråden du hinter til, var ganske delaktig i den selv Men er du vant til å sminke deg selv, og synes du blir fin, så kommer nok dette til å gå bra!
Lissemor Skrevet 25. mai 2004 #10 Skrevet 25. mai 2004 Nææhhh....man trenger da ikke proff sminkør!Jeg kunne egentlig tenkt meg å sminka selv,men skal unne meg den luksusen det er å få det gjort:)
Gjest Tabby Skrevet 25. mai 2004 #11 Skrevet 25. mai 2004 Må nesten legge til at jeg var en av de ivrigste til å diskutere FOR å sminke seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå