Pludre Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 Hei Jeg trenger litt hjelp med en liten ting, det er ønskelisten. Jeg aner ikke hvordan man skal gjøre det med denne, hvordan og hvor har dere plassert den ?? Min tilkommende bare blåser av dette med å plassere den i forskjellige butikker, han mener det er best å sende den til folk. Sånn at folk selv kan kjøpe ting der de måtte ønske. Problemet er da at det blir porto en gang til, hadde en tanke om å legge det på nettet, men det er så få som har tilgang til data. Hvis jeg skal plassere den i butikker, hvordan går jeg frem, kan noen hjelpe meg ?? Jeg er naturlig helt grønn på dette området, og setter stor pris på hjelp :o Kom igjen jenter, fortell hvordan dere gjorde det !! Pludre :D
HMSP Skrevet 15. juni 2002 #2 Skrevet 15. juni 2002 Jeg iler deg til unnsettning min venn :-) Min er lagt ut hos TilBords. Si så ifra til folk at den er der. Ikke send den til folk. Det regnes ikke for god etikk å sende den - blir som å be om dyre gaver. Lever den også (gjerne i noen kopier) til foreldrene på begge sider. Så kan folk få den derfra hvis de ønsker det. Eller hente den hos TilBords Du kan også legge den ut hos Christiania Glassmagasin, eller andre butikker som har lister, men prøv å se på hvilke kjeder som er representert der dine gjester bor. Du kan selvfølgelig legge ut samme liste hos flere hvis det letter tilgangen. Lykke til Klem
AnitaN Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 Vi har lagt den ut på nettet, vi har endel slekt og venner som har tilgang til internett......
tps_0709 Skrevet 15. juni 2002 #4 Skrevet 15. juni 2002 Vi kommer til å legge den ut på nett for de som har tilgang til det. Og ellers kommer vi til å legge ut liste hos Brødrene Pedersen og Bjørns Kjøkkendesign og Glassmagasin.
Anki1971 Skrevet 15. juni 2002 #5 Skrevet 15. juni 2002 Hva med å levere ønskeliste til foreldrene og eventuelt forloverne da så kan folk ringe dit for å høre hva dere ønsker dere? Det har vi gjort!
scorpion73 Skrevet 15. juni 2002 #6 Skrevet 15. juni 2002 Vi har lagt vår ut på til bords, butikken her hvor vi bor, fikk info om at når den var lagt inn der så kunne alle se den uansett hvilken til bords butikk de gikk i. Eller så har vi gitt en til vær av foreldrene våre slik at de vet hva de skal fortelle folk som spør, og at de gir beskjed vidre om at den ligger på til bords. Toastmaser og forlovere har og fått vær sin. Så skal vi legge vår ut på nett.
August Skrevet 16. juni 2002 #7 Skrevet 16. juni 2002 På baksiden av invitasjonen har vi skrevet at spørsmål kan rettes til våre foreldre. Der opplyser vi også om hjemmesiden vår. Så på denne måten kan de som ønsker det få tak i ønskelisten enten på internett eller hos våre foreldre. Vi har ikke lagt den ut i noen forretninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå