AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Hva slags sko skal jeg kjøpe til gutt på ett år som begynner i barnehage til våren? De er veldig mye ute, men han har ikke lært å gå enda.Anonymous poster hash: 24b2e...f50
ekkoet Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Våre har vel hatt sko av denne typen i begynnelsen. http://www.barnashus.no/superfit-husky-vintersko-snoring-marine.html Ser det står vintersko, men de har vært brukt mye av sesongen. Greit å ha noe som er varmt, tåler litt vann og har høy kant slik at dressen overlapper godt. Endret 13. februar 2014 av ekkoet
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Dersom han ikke kan gå når han begynner ville jeg prøvd med sånne poser. Stonz er gode! 2
Vera Vinge Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Vi brukte fotposer i fjor vinter, da barnet var ute og ikke ennå kunne gå selv. Han begynte å gå rett etter at snøen forsvant, og da kjøpte vi skinnsko fra Ecco. Så ingen grunn til å kjøpe forede sko siden det da akkurat hadde blitt vår (du nevner også våren). Og så gjelder det å prøve og se hva slags fot barnet har, om han har brede eller smale føtter.
Gjest Magdalene Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 til våren... Da ville jeg nok gått for et par lette vårsko fra ecco, eller Timberland goretexsko. Er det lenge til? Våren er jo så mangt. Og det kan det jo være at ungen lærer å gå før den tid.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Takk for fine tips. Kan godt hende han går i april, men er usikker på hva han skal ha på inntil den tid. Har sånne fotposer, men de virker litt kalde? Syns dette med bekledning er vanskelig. Første barn i barnehage Anonymous poster hash: 24b2e...f50
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Takk for fine tips. Kan godt hende han går i april, men er usikker på hva han skal ha på inntil den tid. Har sånne fotposer, men de virker litt kalde? Syns dette med bekledning er vanskelig. Første barn i barnehage Anonymous poster hash: 24b2e...f50 Du kan kjøpe for til stonz, eller bruke tovede sokker el. i. Barn trenger ikke støtte fra sko før de kan gå, de trenger å utvikle muskulaturen i føttene selv. Jeg erfarer at forede stoz gir nok beskyttelse mot både steiner ol. og kulde. Og mye billigere enn å kjøpe dyre vintersko som barnet vokser fra før det i hele tatt har tatt noen skritt i skoene... Når barnet går kan du heller investere i gode sko! Hilsen fysio Anonymous poster hash: 61400...b88
Gjest Magdalene Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Du kan kjøpe for til stonz, eller bruke tovede sokker el. i. Barn trenger ikke støtte fra sko før de kan gå, de trenger å utvikle muskulaturen i føttene selv. Jeg erfarer at forede stoz gir nok beskyttelse mot både steiner ol. og kulde. Og mye billigere enn å kjøpe dyre vintersko som barnet vokser fra før det i hele tatt har tatt noen skritt i skoene... Når barnet går kan du heller investere i gode sko! Hilsen fysio Anonymous poster hash: 61400...b88 Stonz er vel ikke akkurat billig heller, så å si at man bør kjøpe det for å spare penger er jo litt dumt Skal ikke barnet i barnehagen før april?
Vera Vinge Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Takk for fine tips. Kan godt hende han går i april, men er usikker på hva han skal ha på inntil den tid. Har sånne fotposer, men de virker litt kalde? Syns dette med bekledning er vanskelig. Første barn i barnehage Anonymous poster hash: 24b2e...f50 Vi kjøpte ikke en gang Stonz, som sikkert er de beste og varmeste. Men jeg fant noen andre med innebygd for i en tilbudskurv og brukte dem med tykke ullsokker i. Sjekket ham etter bruk i starten, og han var aldri kald. Men så små er gjerne ikke ute i timesvis, da, siden de stort sett blir veldig immobile iom at de ikke kan gå og mange hemmes veldig av vinterdressen i den alderen. Endret 13. februar 2014 av Vera Vinge
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Stonz er vel ikke akkurat billig heller, så å si at man bør kjøpe det for å spare penger er jo litt dumt Skal ikke barnet i barnehagen før april? Begynner i slutten av mars.Anonymous poster hash: 24b2e...f50
Gjest Magdalene Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Begynner i slutten av mars.Anonymous poster hash: 24b2e...f50 Da ville jeg hvertfall ventet en mnd med å kjøpe sko. Ting endrer seg fort for disse små, og været også. Hadde hvertfall ikke kjøpt fôrede vintersko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå