AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jeg får ikke sex av samboeren min. Han sier at vi ikke har tid... Jeg trenger å få dekket behovene mine.. Føler meg veldig ulykkelig i forholdet. Men det som er så fortvilende er at ene dagen vil jeg jobbe for at det skal bli bra. Andre dagen vil jeg bare komme meg vekk. Sex er såpass viktig i mitt liv, at jeg ikke kan leve uten det. Føler ikke at mine behov blir tatt på alvor. Har barn med han, så det er ikke så lett å bare stikke heller.. Når jeg er sint på han, skyver jeg han vekk fra meg. Mens kroppen min skriker etter å bli holdt rundt og trøstet.. Alt jeg vil ha er en mann som stryker meg på håret, kysser meg, og viser at han vil ha meg. Men det er veldig vanskelig virker det som. Klarer ikke å ta en avgjørelse på hva jeg skal gjøre.. Anonymous poster hash: 75719...5b8
Tba Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Prøv å finne ut den virkelige grunnen til at han ikke vil ha sex. Ingen har så dårlig tid at det ikke er mulig å få tid til litt sex og nærhet. Endret 13. februar 2014 av Tba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå