Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt, rett, normalt tykt hår, med lyse striper og en klassisk, lett oppklippet frisyre. Jeg bruker sjelden noen stylingprodukter, mest fordi jeg aldri har funnet noen jeg liker. Samtidig kunne håret mitt sikkert ha godt av litt hjelp noen ganger. Spesielt ønsket jeg å samle tuppene og glatte ut håret, uten at det blir for tungt og flatt.

Det er sjelden jeg føner håret, og det hadde vært en fordel med produkter som jeg kan ha i lufttørket hår.

Jeg lurer på om noen har produkter/produkt-typer å anbefale? Eventuelt hvordan jeg på en enkel måte kan style håret mitt til en litt mer spennende frisyre.

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

En genial glattende stylingkrem som ikke er fettete, og som gir en fantastisk glans, er Sebastian Shaper Smoothing Groomer. Håret blir heller ikke stivt eller seigt.

Skrevet

Jeg har nylig kjøpt meg noe som heter miracle Cream fra John Frieda sin Blonde-serie og den er kjempebra! Glatter og ordner uten at hårt blir fett- bare mykt.

Billig er den også :wink:

Skrevet

Jeg vil også anbefale Sebastian Shaper, Smoothing Groomer.

Jeg har ganske tjukt, oppklippet hår med fall.

Den samler håret og gjør det kjempemykt og veldig blankt.

Ikke stivt eller klissete.

Bare ikke ta for mye i håret, for da kan det virke litt fettete synes jeg.

Men det gjelder vel de fleste styling produkter.

Den er ganske dyr hvis du kjøper den hos frisøren ca 250 tror jeg at jeg betalte. Til gjengjeld er den ganske drøy i bruk.

Skrevet

Glemte å si at et serum også kan være tingen.

Jeg liker Kerastase Oleo Relax, og Lancome sitt.

Skrevet

Tusen takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...