AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Beklager for rotete overskrift mtp. leggings/treggings/jeggings o.s.v Jeg har sett på en type leggings(?) fra vero moda som heter geller, og som ser fin ut på bildene ihvertfall - noen som har (prøvd) denne og kan fortelle hvordan denne er? (Tenker da på om den holder fasongen, om stoffet er tynt/tykt o.s.v) Jeg skal dra og prøve en dag, men jeg bor veeeldig øde til, så det er en dagstur til nærmeste vero moda Hos vero moda er forresten denne geller-buksa/longsen plassert i kategorien "Leggings" - og etter det jeg har forstått er leggings et tynnere, mer tights-lignende plagg til sammenligning med treggings/jeggings som skal være tykkere "buksestoff", har jeg forstått disse begrepene riktig el? Jeg er ihvertfall på utkikk etter noe som skal minne mer om ei bukse og mindre om en tights - men gjerne være tilnærmet like behagelig om det finnes.. Noen som har tips? Jeg får dessverre ikke til å linke til denne geller leggingsen da jeg ikke har lært meg hvordan det gjøres via nettbrett - men den ser ut som en skinny jeans mef høyt liv, jukse-baklommer + glidelås bak og 2 falske pynteglidelås-greier foran. Om noen forstår hva slags type bukse jeg er ute etter eller har prøvd geller fra vero moda så blir jeg takknemlig for alle innspill Anonymous poster hash: 489d0...ac1
Gjest RompeRusk Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 (endret) De holder fasongen kjempebra! Utvider seg ørliten grand, så hvis du prøver en som er akkurat litt for trang på magen, passer den fint etter litt bruk. Behagelig tynt/tykt stoff, føles som vanlig bukse. Bruker kun disse buksene Endret 13. februar 2014 av RompeRusk
Gjest Solsmil Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Det er som en vanlig bukse. Ikke like behagelig som tights, men fortsatt god å gå i. Men jeg synes de utvider deg veldig mye. I starten gikk det greit, men etter å ha hatt den noen måneder synes jeg den utvidet seg veldig mye etter å ha brukt den bare en times tid. Jeg har sluttet å bruke mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå