AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har holdt på med en gutt over ganske mange mnd, ble vel kjent i slutten av november. Siden januar har vi vært et par uoffisielt. Alt var helt perfekt mellom oss frem til noen uker siden. Helga for 3 uker siden var vi ute og drakk med felles venner. Jeg ble dessverre alt for full, og har blackout. Jeg blir vanligvis ikke så full, bare for å si det. Jeg gikk på en smell, og flørta tydligvis med en annen fyr som var der. Jeg husker ikke hva som skjedde, har bare blitt fortalt det. Jeg hadde visst stått og klemt på han.. Er IKKE stolt over det, men synes ikke det er verdens undergang for å si det sånn. Alle som var der sier at det ikke var særlig ille, og at jeg verken kyssa han eller gjorde noe "galt" sånn sett. (Syntes jo selvfølgelig det er ille nok, og vil helst spole tilbake tiden slik at det aldri hadde skjedd, men gjort er gjort) "Kjæresten" min var sur på meg i flere dager etterpå, og sendte meg masse meldinger og ringte meg for å diskutere dette her. Han "dumpa" meg også for han ikke ville være sammen med noen som drakk seg såpass fulle at de ikke hadde kontroll over hva de gjorde, noe som jeg også skjønner godt. Er jo viktig å kunne stole på at kjæresten ikke gjør noe dumt. Saken er bare den at han ombestemmer seg omtrent annenhver dag. Den ene dagen sier han at vi bare skal glemme alt som skjedde, at han er så glad i meg og ikke vil la meg gå siden det tross alt ikke skjedde noe form for utroskap. Neste dagen sier han at han ikke greier å være sammen med meg, og at alt det som skjedde sitter fast i hodet på han, og at han ikke vil mer. For så å angre seg igjen.. Jeg er enormt glad i denne gutten her, hver gang vi er med hverandre så dunker hjertet mitt fort, han har ALT jeg ser etter, han er så morsom, snill, kjekk.. alt. Er så sinnsykt forelska, og greier ikke å se for meg hvordan hverdagen blir uten han. Greier ikke å gi slipp. Og han kommer tilbake etter en dag og to og angrer. Ja, jeg vet jeg dumma meg ut. Og jeg forstår han veldig godt også. Har sagt til han at det er greit om han ikke vil mer. Så ender jeg opp med å gråte fordi jeg er så sinnsykt glad i han, han begynner å trøste meg, vi kysser, har sex, har det fint sammen hele dagen, og alt virker som det er glemt. Så begynner han igjen. Det virker som at han (heller) greier å gi slipp, men at han ikke stoler på meg. Dette er en en gutt jeg kan se fremtiden sammen med, og jeg har sagt uttallige ganger at det ikke skal gjenta seg.. Jeg drikker også veldig sjeldent, maks en gang i mnd. Jeg har unnskyldt meg, vært ydmyk og sagt at jeg forstår godt om han ikke vil mer.. Men hver gang han kommer tilbake, så greier jeg ikke å si nei. Er så forelska at det gjør vondt.. gråter hver eneste dag pga. dette. Jeg krangler ikke tilbake, for det er tross alt jeg som har dummet meg ut og gjort at han har mistet tilliten til meg. Jeg sier til han at jeg ikke kan forandre på det som har skjedd, men at jeg ikke skal drikke meg så full igjen.. Har vanligvis kontroll over det som skjer, men gikk på en smell. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan få han til å stole på meg? Virker ikke som han vil prøve å la det skje en gang, han tenker på det som skjedde hele tiden. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre om han ikke gir seg snart. Vil ikke miste han, men greier heller ikke å ha det slik som dette her hele tiden.. Noen tips? Anonymous poster hash: 4440d...316
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Fjortisdrama. Anonymous poster hash: 78abc...9e8 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Vel, hvis han dumper deg ''annen hver dag'', er det vel på tide at DU dumper ham FOR GODT. Anonymous poster hash: 68502...4ee
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 I andre land hadde det gått mye verre for deg for å ha rørt en annen mann du ikke er gift med (og spesielt når du har kjæreste). Har dere pratet ordentlig ommhva som skjedde her da? Har du forklart deg?Anonymous poster hash: 593e7...075
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Ja, vi har prata om hva som hendte mange ganger. Han sier selv at han overreagerer, men er redd for hva som kan skje neste gang. Både han og de andre som var der sier at det ikke var noe seksuelt over det, jeg var bare full.. og han har godtatt det flere ganger at det hendte, så sier han at han er redd for hva jeg kan gjøre om det skjer igjen, og at han ikke kan stole på meg. Forstår jo det godt.. men har også drukket med han flere ganger før (var på fest vi ble kjent) så han vet jo at jeg ikke pleier å bli sånt. Har aldri hatt ons eller noe på fylla før.. har jo kysset med gutter på fest før, men det er sånn jeg har gjort når jeg har vært singel. Pleier jo vanligvis å ha kontroll.. Anonymous poster hash: dd254...b8e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Det er jo ikke lett for han å stole på deg når du drikker så mye at du blacker ut. Slutt å drikk så mye, og vis han over lang tid at du klarer å kontrollere drikkinga di. Ikke kleng på andre i fylla.. Anonymous poster hash: 8c263...ccd 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Det er jo ikke lett for han å stole på deg når du drikker så mye at du blacker ut. Slutt å drikk så mye, og vis han over lang tid at du klarer å kontrollere drikkinga di. Ikke kleng på andre i fylla.. Anonymous poster hash: 8c263...ccd Og forklar kjæresten din at du skal slutte å drikke så mye. Personlig synes jeg du bør slå opp med ham når han slår opp med deg annen hver dag.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Å drikke en gang i måneden er ikke veldig sjelden. Anonymous poster hash: 6f882...b9d 3
Gjest Blondie65 Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Han overdramatiserer på en særdeles ubehagelig måte. Det virker som han holder på med deg nå inntil han finner noe annet og da dumper han deg med påskuddet om at du var for full og ikke kan stoles på. Du har allerede lagt deg langflat. Det finnes ikke flere nivåer av langflat du kan synke til. Hadde du klint vilt - eller enda verre, havnet i sengen med en annen - hadde jeg forstått reaksjonen hans. Nå har du forklart han at du ble dritings deluxe fordi du for en gangs skyld mistet kontrollen over alkoholinntaket. Det får være nok nå fra hans side med bebreidelser. Jeg har ikke sansen for belmfulle folk og deres oppførsel - men jeg har også havnet pærefull med black out, og det er ikke gøy å få referert hva man har gjort. Når man erkjenner sin dumskap og ber om unnskyldning så er det nok for de aller fleste - så lenge man ikke gjentar episoden igjen og igjen. Gjør deg kostbar. Fortell han at du vil ha fred fra han hvis han skal snakke om dette temaet. Si at hvis han mener å dumpe deg på grunn av dette så gjør det vondt som bare det, men han får stå ved sitt ord da og gjøre det slutt. Da er det også slutt på sengekosen. Stå litt opp for deg selv, jente.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 2 mnd=ganske mange mnd? "ok" Anonymous poster hash: 8a995...6ae 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå