Gå til innhold

Kropp i forfall - dumpegrunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er som kjent et stort flertall her på KG som mener at liten penis er en helt legitim grunn til å dumpe typen sin. Funker ikke sexlivet, så bør man finne seg noen andre, etc. etc.

Vel, hva hvis kvinnen lar kroppen forfalle etter en fødsel, og hun etterhvert ikke ser ut. Strekkmerker, agurkpupper og viftemus. Med den uungåelige konsekvensen av at typen hennes ikke lenger tenner og har et fungerende sexliv.

Bør ikke det også være dumpegrunn på lik linje med liten penis?

Anonymous poster hash: 172ef...b03
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være dumpegrunn i massevis ja

• Liker 12
Skrevet

Selvsagt er det dumpinggrunn.

Anonymous poster hash: fd98f...8c9

• Liker 2
Gjest Vena Cava
Skrevet

Har man gått så langt i forholdet som å fullført en fødsel så er verken liten penis eller agurkpupper dumpegrunn spør du meg.

Skrevet (endret)

jaja, det er helt klart dumpegrunn. Seksuell tiltrkkning er ikke et valg. Ser du slik ut da har det gått for langt.

Det gjelder både menn og kvinner. IKKE FORFALLE!!!!

Innlegget er ryddet for bilde som bryter med kopiretten.

Irrlys, mod.

Anonymous poster hash: 8dd96...d5d

Endret av irrlys
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke at liten penis er dumpegrunn da en penis ikke er alt. Man må ikke ha stor pikk for å kunne tilfredstille,mange som tydeligvis glemmer dette.

Ang etter graviditet så er det jo et barn i bildet,tross alt...hvis du vil være helgepappa og betale bidrag fordi dama er blitt lubben så for all del....takk forresten for at det blir enda en alenemor skattepengene mine må sponse på:)

Men jeg skal si at jeg synes det er litt rart å ikke ta vare på seg selv. Å veie mye og være tung kan ikke være gøy for noen så personlig hadde jeg nok "latt meg forfalle" i selve graviditeten(spist for 2 hehehe...) og kanskjje første tiden, men hadde nok vært såpass glad i meg selv at jeg ville ha begynt å trene igjen.

• Liker 2
Skrevet

Hvis en mann stikker fra en dame kun fordi kroppen hennes har forandret seg etter fødselen så er han temmelig veik, spør du meg. Æsj.

Jeg kan tildels forstå at om en kvinne legger på seg 30kg som hun ikke engang prøver å slanke vekk, så får mannen litt hetta. Det var ikke denne kvinnen han skulle etablere et liv sammen med, tenker han. Samtidig syns jeg det er utrolig trist at kjærlighet ikke er sterkere.

• Liker 25
Skrevet (endret)

Forfall under graviditet og fødsel er forfall som noe annet og selvfølgelig dumpegrunn. Har aldri forstått meg på de mennene som faktisk tillater dame å fortsette å legge på seg etter at hun har født. Det blir jo som å la henne sabotere forholdet, som igjen går utover det uskyldige barnet.

Endret av Meandro
  • Liker 2
Skrevet

Hva forventer du egentlig etter en fødsel? At kroppen skal være den samme som før? Alle gravide kvinner får større pupper når de er gravide og de fleste får også strekk merker noe som er helt normalt. Nå vet jeg ikke om hun har gått ned kg hun la seg på graviditeten.. men strekkmerkene forblir der uansett. De blir riktignok lysere med tiden men går ikke vekk. Tror de kan fjernes med laser.. men veldig dyrt.

• Liker 11
Skrevet

Det er som kjent et stort flertall her på KG som mener at liten penis er en helt legitim grunn til å dumpe typen sin. Funker ikke sexlivet, så bør man finne seg noen andre, etc. etc.

Vel, hva hvis kvinnen lar kroppen forfalle etter en fødsel, og hun etterhvert ikke ser ut. Strekkmerker, agurkpupper og viftemus. Med den uungåelige konsekvensen av at typen hennes ikke lenger tenner og har et fungerende sexliv.

Bør ikke det også være dumpegrunn på lik linje med liten penis?

Anonymous poster hash: 172ef...b03

Lar kroppen forfalle etter fødsel? Strekkmerker, agurkpupper og viftemus? Dette handler da ikke om å "la kroppen forfalle"? Tror ikke man kan gjøre så mye med dette viljemessig.

Man kan ikke viljemessig endre penisstrrelsen heller, men likevel mener jeg at det er noe annet å dumpe i begynnelsen av et forhold, hvis sexen ikke funker, og å dumpe moren til barnet ditt pga naturlig kroppslig utvikling.

Skrevet

vil en mann ha barn med en kvinne så får han takle det faktum at hun kan få strekkmerker osv. det med liten pikk er noe man finner ut av ganske fort med mindre man er av den typen som ikke har sex før ekteskap.

Anonymous poster hash: 86a2b...ee0

Ja, så får hun heller dumpe han isteden siden han ikke klarer å gi henne det sexlivet hun har behov for. Ikke sant?

• Liker 2
Skrevet

Dersom du er så lavmåls at du dumper dama/kona etter en fødsel (som jeg håper du forstår, innebærer i de aller fleste tilfeller at hun er ditt barns mor) burde du tenkt deg om før du vurderte å få barn med personen i utgangspunktet.

• Liker 18
Skrevet

Jeg er selv dame og kommer nok ikke til å la kroppen forfalle etter graviditet. Ja litt strekkmerker burde kjæresten tåle, men kvapsete lår og mage skal jeg nok klare å trene bort. Jeg er altfor glad i kroppen min til at den skal få forfalle sånn.

Skjønner meg ikke på damer som lar graviditetskiloene henge på etter graviditet. Kjæresten kan jo ikke velge hva han tenner på, så at det er dumpe grunn ser jeg absolutt.

Anonymous poster hash: bec03...c06
  • Liker 6
Skrevet

Dersom du er så lavmåls at du dumper dama/kona etter en fødsel (som jeg håper du forstår, innebærer i de aller fleste tilfeller at hun er ditt barns mor) burde du tenkt deg om før du vurderte å få barn med personen i utgangspunktet.

jeg forstod det imildertid sånn at han mente at dama lot kroppen forfalle, lenge etter fødselen. Men hva han mener med at hun ikke ser ut og hvor lenge, er jo vanskelig å si utifra HI

Skrevet (endret)

jaja, det er helt klart dumpegrunn. Seksuell tiltrkkning er ikke et valg. Ser du slik ut da har det gått for langt.Det gjelder både menn og kvinner. IKKE FORFALLE

Anonymous poster hash: 8dd96...d5d

tror det er en del menn som må kikke seg i speilet før de begynner å klage på andre. Dessuten kan det være at andre har en annen mening enn deg, kanskje denne kvinnen liker kroppen sin?

Anonymous poster hash: e83fc...561

Endret av irrlys
  • Liker 10
Skrevet

Hvis en mann stikker fra en dame kun fordi kroppen hennes har forandret seg etter fødselen så er han temmelig veik, spør du meg. Æsj.

Jeg kan tildels forstå at om en kvinne legger på seg 30kg som hun ikke engang prøver å slanke vekk, så får mannen litt hetta. Det var ikke denne kvinnen han skulle etablere et liv sammen med, tenker han. Samtidig syns jeg det er utrolig trist at kjærlighet ikke er sterkere.

Enig.

Anonymous poster hash: e83fc...561

Skrevet

Vil du at barnet ditt skal vokse opp som skillsmissebarn fordi kjæresten din er blitt feit? Da burde dere ikke ha fått barn i utgangspunktet...

Anonymous poster hash: ad174...121
  • Liker 8
Skrevet

Vil du at barnet ditt skal vokse opp som skillsmissebarn fordi kjæresten din er blitt feit? Da burde dere ikke ha fått barn i utgangspunktet...

Anonymous poster hash: ad174...121

Legger du skylden av skillsmisse over på mennene når dama blir for feit til å ha et bra samliv? Om kvinner er villige til å holde på vekta og formen er faktisk noe de burde ta stilling til før de får barn.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...