Bex Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Hei! Er på desperat leting etter jeans, og er nær ved å gi opp!! Noen som vet hvor man får tak i en jeans i str 44, som er høy nok på livet, har rette lommer og er i god kvalitet (ikke tynt stretchstoff etc)? De i plus size er jo så vide i knær og legger, og lommene er ofte plassert så feil Blir superglad for alle tips!
dillyduzit Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 .. du kan jo sjekke ut superflex buksene til bikbok? De er dog stramme, men behagelige og strategisk plassert lommene på riktig sted. Jeg bruker gjerne M/L, men har S i denne. Ville hvertfall ha sjekket den ut. 1
belle_ Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 De fra bikbok er jo veldig strechy og ikke verdens beste kvalitet. Ville gått på carlings å sjekket der, aner ikke hva størrelse 44 er i jeansstørrelse, men de har sikkert noen store størrelser der også Levis f. eks, det er jo god kvalitet. Selv elsker jeg dr denim buksene, de er heller ikke bra kvalitet, men superstrechy, jeg bruker vanligvis medium i bukser, men den har jeg s eller xs i. Så de passer deg nok i large, tror til og med de går opp til xl, og de er stram hele veien i leggen også, supergod og fine, i alle farger og koster bare 499.
skruf Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Sjekk ut Levis sine damebukser:) Går ikke på størrelser, men på tommer. Er du liten og smal så heter de petit, normal er demi-curve, og litt ekstra former heter bold-curve. Samme buksen, samme formen, men sydd utifra hvilke former kvinner har.
dillyduzit Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 De fra bikbok er jo veldig strechy og ikke verdens beste kvalitet. Ville gått på carlings å sjekket der, aner ikke hva størrelse 44 er i jeansstørrelse, men de har sikkert noen store størrelser der også Levis f. eks, det er jo god kvalitet. Selv elsker jeg dr denim buksene, de er heller ikke bra kvalitet, men superstrechy, jeg bruker vanligvis medium i bukser, men den har jeg s eller xs i. Så de passer deg nok i large, tror til og med de går opp til xl, og de er stram hele veien i leggen også, supergod og fine, i alle farger og koster bare 499. De fra bikbok er jo bare noen jeg anbefalte, men du nevner jo selv dr.denim og da er jeg uenig, ja de er digge å ha på og hele den tingen der, men om du er mellom str, så er man shitfaced. Men for all del, til TS, sjekk ut dr.denim as well. Man vet jo aldri? Kanskje stretch er noe for deg uten at du enda har funnet den "perfekte"?
Sofie_22 Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Haha, trodde det stod Jens og ikke jeans. Antok at du snakket om Jens Stoltenberg 1
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 De fra bikbok er jo veldig strechy og ikke verdens beste kvalitet. Ville gått på carlings å sjekket der, aner ikke hva størrelse 44 er i jeansstørrelse, men de har sikkert noen store størrelser der også Levis f. eks, det er jo god kvalitet. Selv elsker jeg dr denim buksene, de er heller ikke bra kvalitet, men superstrechy, jeg bruker vanligvis medium i bukser, men den har jeg s eller xs i. Så de passer deg nok i large, tror til og med de går opp til xl, og de er stram hele veien i leggen også, supergod og fine, i alle farger og koster bare 499. Dr Denim og Levis Curve er dritstygge på, må jo dekke rumpa med lang genser.
Neket Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Jeg kler overhodet ikke Levis, får rumpe som en låvedør. Bred og flat.
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Jeg kler overhodet ikke Levis, får rumpe som en låvedør. Bred og flat. Jeg også, lommene på curve buksene sitter altfor høyt.
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Kanskje du finner noen her. http://www.ellos.no/dame/underdeler/jeans/slim
Gjest Lille-pus Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Dr Denim og Levis Curve er dritstygge på, må jo dekke rumpa med lang genser. Ikke på hekken min... Armani jeans (som ikke lenger lages med rette ben så langt jeg har identifisert) og Levi's demicurve får hekken min til å se ut som den drømmen. Endret 13. februar 2014 av Lille-pus 2
Kicki_90 Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Mac jeans. De kommer med smale ben og rette ben, god stretch, kjennpå stoffet, de har hatt både tynt og tykt stoff. Synes lommene sitter perfekt på min bak, de er mellomstore, altså at de ikke dekker hele rumpa, men ikke gjør den større heller. Kjøper de på vic. Jeg er str 42 til vanlig, der må du ned 1-2 str, de går opp til 42 om jeg ikke husker feil.
Bex Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 13. februar 2014 Sjekk ut Levis sine damebukser:) Går ikke på størrelser, men på tommer. Er du liten og smal så heter de petit, normal er demi-curve, og litt ekstra former heter bold-curve. Samme buksen, samme formen, men sydd utifra hvilke former kvinner har. Takk for tips! Har prøvd disse. Men de er dessverre ikke høye nok på livet. Er liksom bare plass til bred rumpe og ikke lang rumpe... Haha, nå høres jeg rar ut i fasongen
Bex Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 13. februar 2014 Mac jeans. De kommer med smale ben og rette ben, god stretch, kjennpå stoffet, de har hatt både tynt og tykt stoff. Synes lommene sitter perfekt på min bak, de er mellomstore, altså at de ikke dekker hele rumpa, men ikke gjør den større heller. Kjøper de på vic. Jeg er str 42 til vanlig, der må du ned 1-2 str, de går opp til 42 om jeg ikke husker feil. Skal sjekke ut. Men er skeptisk til at str 42 kan passe... Ikke passa på mange år Er det noe pynt på de? Synes ofte bukser på damebutikker har litt for mye sømmer og sånn. Vil ha det så straight som mulig.
Bex Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 13. februar 2014 .. du kan jo sjekke ut superflex buksene til bikbok? De er dog stramme, men behagelige og strategisk plassert lommene på riktig sted. Jeg bruker gjerne M/L, men har S i denne. Ville hvertfall ha sjekket den ut. Får litt puls av tanken å gå inn på bik bok, men skal stikke innom og ta en kikk! Stretch er ofte ikke så bra over stor rumpe (trenger noe som holder på plass) men skal prøve! Takk for tips!
Bex Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 13. februar 2014 De fra bikbok er jo veldig strechy og ikke verdens beste kvalitet. Ville gått på carlings å sjekket der, aner ikke hva størrelse 44 er i jeansstørrelse, men de har sikkert noen store størrelser der også Levis f. eks, det er jo god kvalitet. Selv elsker jeg dr denim buksene, de er heller ikke bra kvalitet, men superstrechy, jeg bruker vanligvis medium i bukser, men den har jeg s eller xs i. Så de passer deg nok i large, tror til og med de går opp til xl, og de er stram hele veien i leggen også, supergod og fine, i alle farger og koster bare 499. Hvor har de dr demin? Carlings?? Som sagt litt skeptisk til stretch over rumpa, bruker mye jeggings, men drømmer om bukse jeg ikke trenger lang topp over
Bex Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 13. februar 2014 Kanskje du finner noen her. http://www.ellos.no/dame/underdeler/jeans/slim Tør ikke netthandle... Pleier å måtte prøve 20-30 bukser før jeg finner en som funker, så det blir mye feilbestilling og returer Dumt det ikke står hvor lange de er fra skrittet og opp bak. Da hadde jo alt vært lekende lett
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #19 Skrevet 13. februar 2014 Skal sjekke ut. Men er skeptisk til at str 42 kan passe... Ikke passa på mange år Er det noe pynt på de? Synes ofte bukser på damebutikker har litt for mye sømmer og sånn. Vil ha det så straight som mulig. Jeg er veldig glad i Mac. De er klassiske og ikke noe dill på, og sitter utrolig fint på min brede rumpe Og kjøp en størrelse mindre enn du tror. Anonymous poster hash: 374c1...757
Susa Skrevet 13. februar 2014 #20 Skrevet 13. februar 2014 Funaki har mange gode bukser! De går opp til 36", (som er ca 46 i strl tror jeg?) De er veldig gode bukser, har fler av dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå