Gå til innhold

Dere som bruker Yerka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha blitt tipset her inne, har jeg også hengt meg på Yerka- bølgen. Endelig noe som funker! Men....selvfølgelig er det ikke bare fryd og gammen, hører skumle rykter om infeksjoner og tilstopping av svettekjertlene og det ene med det andre. Er det virkelig "farlig" å bruke Yerka? Bør man ta pauser innimellom, og i såfall hvor lange og hvor ofte?

Hvor ofte påfører dere Yerka? Ble litt bekymret jeg nå....

Skrevet

Lever nok i min egen uvitenhetsverden, for jeg har hverken hørt om det ene eller det andre.... :oops:

Har brukt deg siden i høst. I begynnelsen påførte jeg hver uke, så hver 14. dag, nå ca. 1 gang pr. måned.

Bruker roll-on hver morgen. Vasker også godt med såpe i dusjen hver dag. Bruker Yerka for å holde meg helt tørr. Når jeg kjenner at jeg blir litt fuktig igjen, da er det på tide med ett nytt strøk!

Skrevet

Hva er yerka????

Har aldri hørt om det.

Hilsen lillemor...

Skrevet

Jeg bruker det kun når jeg skal i selskaper. Brukte det dagligt før men fikk så masse kviser i ansiktet. Når man tetter porene en plass, må urenhetene ut en annen plass. Fungerer det bra for deg, så forsetter du,funker det ikke så stopp.

Skrevet
Hva er yerka????

Har aldri hørt om det.

Hilsen lillemor...

Tror det er deodorant.

Skrevet

Er vel ikke akkurat en vanlig deodorant, tror det er noe man bare tar på en gang innimellom jeg. Og at det kjøpes på apoteket.

Gjest Ethereal
Skrevet

Sambo brukte å svette så det rant i perioder, men heldigvis luktet det ikke. Det forandret seg da han begynte med Yerka :veldigsur:

Skrevet

Jeg har brukt Yerka i mange år uten opphold!

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg trodde man ikke skulle vaske med såpe under armene eller bruke deo når man brukte yerka jeg???? kjøpte en flaske men har ikke brukt den. Synes det er litt skummelt å gå uten deo når man ikke vet hvordan den fungerer...

Pam

Skrevet
Jeg trodde man ikke skulle vaske med såpe under armene eller bruke deo når man brukte yerka jeg???? kjøpte en flaske men har ikke brukt den. Synes det er litt skummelt å gå uten deo når man ikke vet hvordan den fungerer...

Vet det, har lest pakningsvedlegget, men som deg syntes jeg det var for skummelt å gå uten deo (og såpevask) til daglig (jobber i nærkontakt med masse mennesker), så jeg forsøkte med Yerka, vask og deo, og for meg fungerer den kombinasjonen ypperlig!

Gjest Virvel
Skrevet

Har aldri hørt om "bivirkninger" ved bruk av Yerka. Jeg bruker den 2-3 ganger i uken, og har vel holdt på med det i to år eller deromkring. Det eneste negative jeg har merket er at den er litt tøff for huden, så det er minimale mengder som blir påført mine armhuler. :-) Den har heller ikke mistet effekten, slik mange påstår at den gjør etter hvert.

Skrevet

Og for de av oss som er litt late og ikke orker å gå og sjekke hva det koster, kan noen si hva prisen er sånn ca og hvor mye det er i den?

Skrevet

Jeg kjøpte en flaske til mamma i dag, og betalte 179,-.

Ganske drøy i bruk da, siden den ikke trenger å brukes hver dag (jegtrenger i allefall ikke det)

Hvor mye som er i flaska vet jeg jammen ikke.

Kjøpes på parfymeri

Skrevet

går det greit å bruke yerka i pannen eller er det lett for å bli veldig rød da?

Gjest Elenath
Skrevet

Bruker en gang i uka når jeg husker, har ikke merket noen bivirkninger (men lar allikevel huden hvile innimellom - det føles tryggest)

Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Hvis du ikke har veldig ømfintlig hud, tror jeg det skal gå greit å bruke den i pannen også, men prøv med så lite som mulig først.

• 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...