AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 En av mine nærmeste har vært alvorlig syk i flere år, og etter en drastisk forverring er det nå bare snakk om timer eller dager. Jeg bor på andre siden av jorden og vet ikke om jeg rekker hjem i tide. Jeg er redd jeg kommer til å bryte sammen og aldri komme meg opp igjen. Jeg har ikke følt meg tilstede sammen med vedkommende på flere år. På sykehuset går jeg inn i en transe-lignende hjelpemodus, og jeg har aldri fått til å ta alvoret innover meg. Vi pleide å være så nære, men ufrivillig har jeg i flere år forberedt meg på at dette bare går en vei, og har ikke greid å nyte tiden sammen. Det er så uvirkelig alt, og bare tanken på at jeg kanskje kommer til en død kropp er ikke til å holde ut. Hvordan skal jeg takle dette? Anonymous poster hash: edfcc...c88
Millimani Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Har du sjansen til å dra hjem (dit) nå så gjør du det. Dette er så individuelt fra person til person, hvordan man klarer å takle. Finnes ingen fasit-svar da folk sørger på forskjellige måter. Du må bare kjenne på det, og leve ut sorgen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå