Gå til innhold

Stønad til fremkomstmiddel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen her ute som vet om det er mulig å få støtte til scooter? Har leddgikt, og som om det ikke var nok med det, har jeg klart å anskaffe meg en hissig benhinnebetennelse... benhinnebetennelsen er blitt så ille at jeg må stanse opp og ta pauser på kun en 3 minutters gåtur til bussen. Det å gå til matbutikken for å gjøre ukens storhandel er blitt et dagsprosjekt. Beina mine nekter bare å gå, og senest i går ga beina mine etter - følte meg som verdens største dramaqueen der jeg lå og kavet på bakken.

Trenger sårt et fremkomstmiddel for å kunne leve litt mer normalt igjen, men jeg har selvfølgelig ikke penger til å kjøpe dette da jeg ikke har kapasitet til å jobbe ved siden av studiene... er leddgikten og benhinnebetennelsen grunnlag nok til å kunne få hjelp? Og i så fall, hvor søker jeg om denne hjelpen?

Blir forferdelig takknemlig for svar!

Hilsen desperat krøpling.

Anonymous poster hash: 74000...435
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få scooter fra Nav hjelpemiddelsentral. Ta kontakt med ergoterapeut i din kommune/bydel. Da får du anledning til å prøve forskjellige scootere og elektriske rullestoler.

Anonymous poster hash: 05c34...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...