AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Del Skrevet 12. februar 2014 Har noen her hatt skype- sex med typen eller dama pga. avstandsforhold? Anonymous poster hash: cd14d...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 12. februar 2014 #2 Del Skrevet 12. februar 2014 Ja Litt flaut og uvandt i starten, vanskelig å finne posisjoner som får deg til å se flatterende ut men det går seg til med litt trening. Jeg syntes absolutt det var et stooooort pluss i hverdagen. Ikke bruk det opp tho, det er lurt å ha det til gode til de "verste" dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjordis Skrevet 12. februar 2014 #3 Del Skrevet 12. februar 2014 Ja det har hent. Enig med over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilac Skrevet 12. februar 2014 #4 Del Skrevet 12. februar 2014 Jepp! Eller, ikke pga avstandsforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Del Skrevet 12. februar 2014 Et par ganger. Men synes telefonsex er way bedre Anonymous poster hash: a9cc9...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Del Skrevet 13. februar 2014 Ehh...hvordan har man skype/telefonsex? Hvordan havner man der? Tar man det opp i samme slengen som man forteller hva man har spist til middag, "du, skal vi ha litt skypesex", liksom? Jeg spør ikke for å gjøre narr altså, men fordi jeg er i et avstandsforhold for tiden, og har jo tenkt på dette med sex..men det virker så utrolig unaturlig og flaut! Vet ikke om han heller er typen til det liksom.. Så, var det noe dere avtalte, eller kom det naturlig? Anonymous poster hash: a3ca9...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Del Skrevet 13. februar 2014 Ehh...hvordan har man skype/telefonsex? Hvordan havner man der? Tar man det opp i samme slengen som man forteller hva man har spist til middag, "du, skal vi ha litt skypesex", liksom? Jeg spør ikke for å gjøre narr altså, men fordi jeg er i et avstandsforhold for tiden, og har jo tenkt på dette med sex..men det virker så utrolig unaturlig og flaut! Vet ikke om han heller er typen til det liksom.. Så, var det noe dere avtalte, eller kom det naturlig? Anonymous poster hash: a3ca9...c0a I tidligere avstandsforhold så var det vel slik at samtalen gikk naturlig over i litt mer "spennende" tone, med dertil flashing av interessante ting til hverandre Var jo ikke slik at man avtalte skype sex kl. 2130. Anonymous poster hash: f9782...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå