Gå til innhold

Uengasjerte unge!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt enig med deg! Begynner å lure på om enkelte ungdommer har det FOR bra, siden de ikke gidder å engasjere seg i noe som helst annet enn Hotel Cæsar...

Ble litt mindre frustrert da jeg meldte meg inn i SU, der jeg kunne møte likesinnede. Det føles så bra å være i et miljø der folk bryr seg om verden rundt seg. Så jeg anbefaler deg å dra!

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Oppsøk miljøer der likesinnede finnes! Meld deg inn i organisasjoner som driver med noe du liker.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har meldt meg inn i RU nå og skal være med på en studiesirkel når den kommer til Trondheim :) Da blir det vel bra tenker jeg :)

Gjest Poirot
Skrevet

Når jeg tenker meg om så synes jeg ikke det er så mange engasjerte "voksne" heller, jeg. Ingen voksne jeg kjenner er medlem av noe som helst fordi de er engasjert (ut over vennindeklubber og trimgrupper).

Gjest gjest1
Skrevet
Har meldt meg inn i RU nå og skal være med på en studiesirkel når den kommer til Trondheim :) Da blir det vel bra tenker jeg :)

Så fint, Tina. Bra å engasjere seg (og hjernen) litt :)

Skrevet

Gratulerer med innmeldelsen i RU.

Er nok ikke enig med deg rent politisk, men intressert i politikk er jeg.

Jeg synes nok også at folk flest er mest opptatt av seg selv og sitt, virker nesten som det er blitt en samfunnstrend og ikke bry seg for mye....

Jeg synes det er flott at du tenker over disse viktige tingene, og ikke minst at du gjør noe med det.

Selv engasjerer jeg meg i dyr som har det vond, og forhåpentligvis kan omplasseres til et nye hjem.

Lykke til med studieringen, håper du finner mange gode samtale partnere der :)

Skrevet

Helt enig med deg, Tina! Har et par venninner (særlig ei) som er så lite entusiastiske når det kommer til det punktet, at jeg aller helst har lyst å banke noe inn i hodet på dem. Hun ene oppfatter det rett og slett som irritabelt, dersom jeg tar opp en diskusjon og er villig til å dele mine meninger :evil:

Skrevet
Når jeg tenker meg om så synes jeg ikke det er så mange engasjerte "voksne" heller' date=' jeg. Ingen voksne jeg kjenner er medlem av noe som helst fordi de er engasjert (ut over vennindeklubber og trimgrupper).[/quote']

Det er mulig, men jeg våger å påstå at det er mer utbredt blant unge. Dessverre.

Gjest Poirot
Skrevet
Hun ene oppfatter det rett og slett som irritabelt' date=' dersom jeg tar opp en diskusjon og er villig til å dele mine meninger :evil:[/quote']

Sånne venner har jeg også. HGar særlig en kamerat som jeg utveksler mye med av synspunkter. Når vi begynner å snakke sier de andre "stønn, skal dere begynne å prate igjen...", fordi de synes nyheter og politikk mm er så utrolig kjipt.

Skrevet

Jeg er en Høyre-gutt :P

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg er en Høyre-gutt :P

Det er fetteren min også.. Utrolig gøy å diskutere med noen som står på helt motsatt side av politikken, enn det jeg gjør.. :-)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg er ikke akkurat Rød for å si det sånn. Men syns det er mye bedre å være det, enn uengasjerte "Hotel-cæsar-airhead-folk". Ikke misforstå, skal innrømme at jeg ser på hotel caesar i blandt :oops: , men orker ikke folk som ikke er opptatt av noe annet enn det ;). Flott at du engasjerer deg Tina :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...