partytre Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Tittelen sier vel seg selv... Med andre ord: Jenter: har dere tenkt å gi valentines gave til deres utkårede? Isåfall HVA? Gutter: forventer dere valentines gave? blir dere skuffet om dere ikke får? Trenger svar ASAP altså, 2 dager til heheee
ekkoet Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Hvis du forventer å få synes jeg du bør gi. Vi gjorde det før da vi var unge og romantiske, nå er vi gift og sliten og hadde morsdag forrige søndag, så det holder for februar :-) 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Har kjøpt en søt kaffekopp til min kjæreste, i tillegg skal jeg bake og kjøpe en potteplante til han Anonymous poster hash: 24cd0...17f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Ja det gjør jeg. Får jeg noe hos mannen min, får han selvsagt noe tilbake.. Jeg bruker som regel ikke å kjøpe ham noe, da jeg vet at han setter mye mer pris på feks en deilig massasje, eller at jeg tar på meg noe pent undertøy, pirrer ham masse og gir ham deilig sex. Sex er jo godt for meg og, og jeg mener at det er godt og sundt for forholdet.. Et forhold uten sex og intimitet er egentlig bare et godt vennskap. Anonymous poster hash: ed8fe...6e2
melly666 Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Tenker også at hvis man forventer å få, så bør man gi noe tilbake. (og da "ordentlig" gave - ikke sex, massasje og sånt som man gir ellers i tillegg) Personlig har jeg aldri brydd meg noe særlig om Valentines. Skulle kjæresten og jeg vært sammen den dagen ville jeg nok utnyttet sjansen til å lage oss en god og romantisk middag med dessert, og gitt han en massasje eller noe - men hadde ikke hatt noen ønsker om gaver.
Gjest lillelarve Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Jeg skal lage han god mat, være i undertøy hele kvelden, gi han god sex :-) Det er min plan til nå!
partytre Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2014 Ja det gjør jeg. Får jeg noe hos mannen min, får han selvsagt noe tilbake.. Jeg bruker som regel ikke å kjøpe ham noe, da jeg vet at han setter mye mer pris på feks en deilig massasje, eller at jeg tar på meg noe pent undertøy, pirrer ham masse og gir ham deilig sex. Sex er jo godt for meg og, og jeg mener at det er godt og sundt for forholdet.. Et forhold uten sex og intimitet er egentlig bare et godt vennskap. Anonymous poster hash: ed8fe...6e2 hehe enig der, men sex blir det jo uansett... er en selvfølge kindof
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Jeg skal lage god mat :D Anonymous poster hash: 871bd...4be
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Til min kjæreste så kjøpte jeg et krus med en bamse som står, i love you på! også skriver jeg ett kort Er jente selv Anonymous poster hash: 1f5ea...9f4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 I Japan gjør de det. Anonymous poster hash: a8a06...7eb 1
partytre Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2014 takk for svar dere! endte opp med å kjøpe en liten oppmerksomhet jeg også
Gjest Kathakombine Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Feirer ikke valentine i hele tatt, men skulle vi gjort det så mener jeg at det er like selvfølgelig å gi en gave til gutta som til damene. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #13 Skrevet 14. februar 2014 Tenkte kanskje å lage litt ekstra god mat, også er det et spill jeg vet han gjerne vil ha. Blir det teit å kjøpe det fremfor blomster og sånn (som jeg pleier å få av han) syntes dere? Anonymous poster hash: c6b06...4f9
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Vi feirer egentlig ikke valentines, men jeg har kjøpt noe øl jeg vet han er veldig glad i og en sjokoladeplate han liker. Det står klar i kjøleskapet med en lapp hvor det står elsker deg på. Gjør ikke noe stor utav det og vet at jeg ikke får noe av han.Anonymous poster hash: f9da1...ad2 2
xXAmorXx Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 Jeg liker ikke å feire valentin fordi jeg syns det er litt små kleint og teit igrunn, men kjæresten setter jo litt pris på å "pynte" alt opp. Så han fikser gave og pynting av leilighet, jeg fikser mat og overraskelse på soverommet;) Den dealen har vi hatt så lenge vi har vært sammen og funker eksepsjonelt bra
Anglofil Skrevet 14. februar 2014 #16 Skrevet 14. februar 2014 Hvis man vil, så ja. Jeg har gitt ham en kaffemaskin i gave, fordi han elsker kaffe. Det var dog ikke en valentingave, men jeg ser ingen grunn til å ikke gi hvis man har lyst til å gi. Mvh Yvonne
Gjest Heartbeat Skrevet 14. februar 2014 #17 Skrevet 14. februar 2014 Har kjøpt en søt kaffekopp til min kjæreste, i tillegg skal jeg bake og kjøpe en potteplante til han Anonymous poster hash: 24cd0...17f Samme her
partytre Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 15. februar 2014 Tenkte kanskje å lage litt ekstra god mat, også er det et spill jeg vet han gjerne vil ha. Blir det teit å kjøpe det fremfor blomster og sånn (som jeg pleier å få av han) syntes dere? Anonymous poster hash: c6b06...4f9 Hvorfor skal det bli teit? Ingen gaver er teite, men blir vel litt rart å gi blomster til en gutt... så hadde gått for spillet (selvom vdag er over for iår, menmen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå